Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 121 si drum satesc DS 6 - comuna Godinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 325017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GODINESTI (PRIMARIA COMUNEI GODINESTI)
Numar invitatie: 325017/25.04.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 121 si drum satesc DS 6 - comuna Godinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GODINESTI (PRIMARIA COMUNEI GODINESTI)Cod fiscal: 4898819, Adresa: Sat Godinesti comuna Godinesti judetul Gorj, Godinesti, Telefon: 0253377002, Fax: 0253377001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Godinesti comuna Godinesti judetul Gorj, Godinesti, Romania, cod postal: 217250, telefon: +40 253377002, fax: +40 253377001, persoana de contact: Bogdan Catalin Rata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Godinesti, comuna Godinesti, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 121 si drum satesc DS 6 - comuna Godinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare drumuri
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 184, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (Formular 01). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat la punctul 1 de mai sus. De asemenea, acest document trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 02). 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, fara datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finatelor Publice), fara datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 03).6.Certificat privind participarea cu oferta independenta la procedura.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69.1 din OUG 34/2006, care se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul Comunei Godinesti: Gheorghe Corbeanu, Nicusor Vilceanu, Sorin Gheorghe Merfu, Bogdan Catalin Rata 1.Fisa entitatii legale (Formular 04), in original.2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunal, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, valabil la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 anitrebuie sa fie de minimum 2.000.000 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCa cerinta minima obligatorie pentru executantul lucrarii este indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, aunui contract in valoarede minim 1.000.000 lei, de natura si complexitatea lucrarilor ofertate., UtilajeOfertantii trebuie sa faca dovada ca detin cel putin utilajele care sunt evidentiate in centralizatoarele- Lista consumului de ore de functionare a utilajuluisi transport ? din oferta tehnica.Deasemenea, ofertantii trebuie sa faca dovada ca au acces la laborator autorizatpentru incercari, verificari materiale/mixturi asfaltice., PersonalAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, ca operatorul economic sa aiba angajat cu contract de munca, contract de colaborare sau angajament semnaturmatorul personal minim: -1 responsabil de lucrare cu experienta in lucrari similare;
-1 Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale (HGR nr. 925/1995) pentru domeniul supus licitatiei.-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate-1 Responsabil SSM. ISO 9001/echivalent pentru activitatea de constructii supusa licitatiei, ISO 14001/echivalent pentru activitatea de constructii supusa licitatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 de puncte.Pentru o alta oferta decat cea prevazuta anterior se acorda punctajul astfel: PF = ( Pret Minim Ofertat / Pret Oferta Curenta ) x 70
Punctaj tehnic
30
Descriere: Perioada garantie buna executie.Pentru perioada cea mai mare de garantie de buna executiese acorda 30 puncte .Pentru o alta oferta decat cea cu termen maxim se acorda punctajul astfel: P termen garantie = Termen ofertat /termen maxim x 30.Perioada de garantie de buna executie va fi de minim 12 luni si maxim 60 luni.Ofertele cu o durata a garantiei de executie mai mica de 12 luni vor fi declarate neconforme, iar cele cu o durata a garantiei de buna executie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer