Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 14, Dranovatu ? Izvoru, comuna Ganeasa, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 339732
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339732/20.11.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 14, Dranovatu ? Izvoru, comuna Ganeasa, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria GaneasaCod fiscal: 5209858, Adresa: Sat Izvoru, Comuna Ganeasa, judetul Olt, Ganeasa, Telefon: +40 0249436171, Fax: +40 0249436171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Izvoru, Comuna Ganeasa, judetul Olt, Ganeasa, Romania, cod postal: 237185, telefon: +40 0249436171, fax: +40 0249436171, persoana de contact: COSTEA DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ganeasa din Comuna Ganeasa judetul Olt,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 14, Dranovatu ? Izvoru, comuna Ganeasa, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Traseul drumului ce se modernizeaza se suprapune pe traseul drumului DC 14 si se dezvolta in succesiune de aliniamente si curbe cu raze variabile intre 15 m si 30 m.Modernizarea se face pe o lungime de 5.940 m din totalul de7.820 m.Au fost asigurate elementele geometrice conform prevederilor STAS 863.In profil longitudinal drumul prezinta declivitati mici in general si pe cateva sectoare sunt de la 0, 01% - la 7% . Linia rosie urmareste traseul existent, pentru a valorifica zestrea existenta acolo unde este si pentru a evita scurgerea apelor in proprietati prin inaltarea drumului, corectandu-se pe cat posibil denivelarile existente in lungul drumului. In profil longitudinal sunt evidentiate santurile pereate si podetele transversale.Profilul transversal tip este conformdrumurilor comunale de clasa tehnica V, avand partea carosabila sub forma de acoperis de 5, 5 m latime si pante transversale de 2, 5%, acostamente de 0, 75 m de o parte si de alta cu pante de 4% si santuri laterale pentru scurgerea apelor.Sistemul rutier al modernizarii consta in :1) Pe sectorul km 0+000 ? 0+920- strat de uzura ? 4, 0 cm grosime, BA 16, conform SR 174;2) Pe sectorul km 0+920 ? 2+940- strat de uzura ? 4, 0 cm grosime, BA 16, conform SR 174;
- strat de legatura ? 6, 0 cm grosime BADPS 25, conform SR 174;
- balast - 25 cm grosime, conform STAS 6400-84;3) Pe sectorul km 3+130 ? 4+630- strat de uzura ? 4, 0 cm grosime, BA 16, conform SR 174;
- geocompozit ;4) Pe sectorul km 4+630 ? 6+130- strat de uzura ? 4, 0 cm grosime, BA 16, conform SR 174;
- strat de legatura ? 6, 0 cm grosime BADPS 25, conform SR 174;
- balast - 25 cm grosime, conform STAS 6400-84;Lucrarile de modernizare sunt precedate de scarificarea si reprofilarea impietruirii existente si de lucrarile de terasamentte pentru corectarea elementelor geometrice.Pentru asigurarea scurgerii apelor s-au prevazut santuri de pamant cu o adancime medie de 0, 30 ? 0, 40 m , de o parte si de alta. In punctele cele mai joase si la racordarea drumurilor ce se vor moderniza cu drumurile laterale, pentru dirijarea apelor catre firele de vai existente, s-au prevazut a se executa 13 podete tubulare ? 800. Podetele se regasesc pe planul de situatie iar cele transversale si pe profilul in lung.Pentru siguranta circulatiei vehiculelor si pietonilor pe aceste drumuri s-au prevazut un minim de lucrari de semnalizare verticala si orizontala prin indicatoare si marcaje rutiere, avand in vedere configuratia terenului (declivitati accentuate si curbe cu raze mici, trecere la nivel cu CF), de cele mai multe ori fara vizibilitate. Semnalizarea se va executa conform SR 1848-1/2008 si 1848-2/2008.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 085, 917 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
61.000, 00 lei. Modul de constituire: potrivit prevederilor art. 86 si 87 din HG 925/2006 actualizataa)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; b) ordin de plata in contul autoritatii contracta nte. Garantia de participare se va vira in contul RO08TREZ5065006XXX000261 deschis la Trezoreria Mun. Slatina , cod fiscal 5209858 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii;c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de6.865, 92 lei conform art. 278ยน lit.b., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1 ; Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile - Formular 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Costea Dumitru? Primar; Dican Emil ? viceprimar-responsabil achizitii publice; Mitran Zoia ? secretar; Postolache Sofia ? contabil; Consilieri locali: Balsanu Petre ; Chirita Alina Cristina; Chirita Cristinel Mirel ; Chirita Sabin Florin ; Dinu Ion ; Gusatu Traian; Iordache Ghica Eugen ; Lica Traian; Marchidon Marin; Nicola Costel; Paun Ion; Serban Alexandru Persoane juridice romane1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a drumurilor conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare; Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilori) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 6.150.000 leiTransformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 60 zile in suma minima de 1.542.958, 50 lei pentru obiectivul de investitii "Modernizare drum comunal DC 14, Dranovatu ? Izvoru, comuna Ganeasa, judetul Olt?Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - Cel putin un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de modernizare drumuri prin asfaltare in valoare de cel putin 3.000.000, 00 lei;Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, Copii contracte sau extrase din contracte certificate confom cu originalul ;Copii pentru recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificareCopii pentru Procese verbale de receptie pentru fiecare contract certificate conform cu originalulIn cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, caracteristicile tehnice ale lucrarilor, precum si pagina finala cu semnaturi., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Incarcator frontal;Autogreder;Autobasculante;Instalatie de preparat mixturi asfaltice ;Repartizator-finisor mixturi asfaltice;Autogudronator;Cilindru compactor ;Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice ;Masina pentru marcaje rutiere, -Se va completa Formularul nr. 8- documente privind accesul la utilajele minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament ferm/orice altfel de documente legale), -Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii., - Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;, - un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- numit prin decizie - studii superioare de lunga/scurta durata in domeniul constructiilor cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, ;, - responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat - se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, ,Cerinte obligatorii: - Declaratii de disponibilitate - Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime; Pentru RTE se va prezenta obligatoriu atestatul si legitimatia vizata la zi.- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capcitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile : lucrari de constructie a drumurilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de constructie a drumurilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 85, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, (cuprinsa intre 24 si 60 luni)se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila in format electronic prin intermediul operatorului SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:38