Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 158, km. 0+960 - km. 2+145, comuna Bordesti, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 351421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bordesti
Numar invitatie: 351421/30.07.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 158, km. 0+960 - km. 2+145, comuna Bordesti, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BordestiCod fiscal: 4297657, Adresa: Comuna Bordesti, jud. Vrancea, Bordesti, Telefon: +40 0237254100, Fax: +40 0237254100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Bordesti, jud. Vrancea, Bordesti, Romania, cod postal: 627305, telefon: +40 0237254100, fax: +40 0237254100, persoana de contact: Gheorghe Tataru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BORDESTI, COMUNA BORDESTI, JUD. VRANCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 158, km. 0+960 - km. 2+145, comuna Bordesti, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari "Modernizare drum comunal DC 158, km. 0+960 - km. 2+145, comuna Bordesti, judetul Vrancea", cu urmatoarele valori: 774.353, 00 lei fara T.V.A. (reprezentand 172.370, 00 euro, 1 euro = 4, 4924 lei la data de 16.08.2012) la care se adauga valoarea de 71.473, 00 lei fara TVA reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 9, 23%.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 845, 826 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 15.480 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO12TREZ6915006XXX004530 deschis la Trezoreria Focsani (C.I.F. :4297657). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul depunerii unei contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatiaca ca nefondata, ofertantul se obliga fata de Comuna Bordesti, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei in SEAP.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul si tertul sustinator (in cazul sustinerii).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Tataru Gheorghe ? primar;Gavrila Adrian ? viceprimar;Basarim Rodica ? contabil;Nicolescu Dorina ? secretar;Grigoroiu Mihaela ? responsabil achizitii publice;Alexandrescu Viorel ? consilier local;Ciribasa Ionut Manuel? consilier local;Fistoc Ionel? consilier local;Moldoveanu Vasile? consilier local;Marinescu Adrian? consilier local;Negoita Zanfir? consilier local;Panaite Dorinel? consilier local;Ghiorghi Ion? consilier local;Niculescu Iorgu? consilier local;Iancu Dorinel? consilier local.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6.Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoanele juridice romane vor depune: 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte ca faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.540.000 lei.Ofertantii vor prezenta bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente, care atesta rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2010 2011, 2012). Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) asa cum sunt ele reglementate prin Legea nr. 346/2004 valoarea pentru media cifrei de afaceri globale se reduce la 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa fie considerata ca facand parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii atat asocierea in intregul ei cat si fiecare membru in parte trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul va depune o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantii vor face dovada executiei in ultimii 5 ani a unei/unor lucrari similare receptionate a caror valoare insumata este de 770.000 de lei fara TVA., Cerinta 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari.Cerinta minima: -incarcator frontal;
-buldozer;
-excavator;
-cilindru compactor;
-repartitor mixuri asfaltice;
-autobasculanta., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.1.Lista cu personalul implicat in derularea contractului va cuprinde: ?Coordonator proiect: absolvent de studii superioare angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr. 34/2006;?Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul drumuri si poduri, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr.34/2006;?Responsabil cu controlul calitati numit prin decizie, angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr.34/2006;
- Seful de santier angajat propriu/contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din O.U.G. nr.34/2006;Pentru personalul mentionat anterior se va prezenta: - copie diploma de studii;
- CV-uri in original-contract de munca in copie certificata sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006;
- copia atestatului si a legitimatiei pentru responsabilul tehnic cu executia;
- copia deciziei de numire pentru responsabilului cu controlul tehnic de calitate;
- responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu controlul tehnic de calitate vor completa si Declaratia de disponibilitate.Atentie ! CV - urile si declaratia de disponibilitate se vor prezenta datate si cu semnatura in originalCoordonatorul deproiect poate sa fie aceeasi persoana cu Responsabilul tehnic cu executia sau seful de santier.2.Lista cu personalul muncitor calificat pe meserii utilizat in derularea contractului.Pentru personalul muncitor calificat se va prezenta o declaratie pe propria raspundere insotita de un tabel cu numele si prenumele personalului calificat si calificarea (meseria) acestuia., Cerinta 4Informatii privind subcontractantii. Ofertantii au obligatia dea prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Ofertantul va prezenta un certificat care confirma ca firma executanta a implementat si aplica sistemul calitatii pentru domeniul de activitate conform standardului ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei. In acest sens ofertantii vor prezenta certificatul ISO 9001 sau documente echivalente.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei valabil la data limita de depunere a ofertei.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer