Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 174 si strada Nechitesti comuna Ghindaoani judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 347861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHINDAOANI (PRIMARIA COMUNEI GHINDAOANI)
Numar invitatie: 347861/03.06.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 174 si strada Nechitesti comuna Ghindaoani judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHINDAOANI (PRIMARIA COMUNEI GHINDAOANI)Cod fiscal: 15945231, Adresa: COMUNA GHINDAOANI , JUDETUL NEAMT, Ghindaoani, Telefon: 0233270258, Fax: 0233270257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GHINDAOANI , JUDETUL NEAMT, Ghindaoani, Romania, cod postal: 617026, telefon: +4 0233270257, fax: +4 0233270257, persoana de contact: IULIU SAVIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ghindaoani, sat Ghindaoani, comuna Ghindaoani, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 174 si strada Nechitesti comuna Ghindaoani judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul: ?Modernizare drum comunal DC 174 si strada Nechitesti comuna Ghindaoani judetul Neamt?Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuirepresupune parcurgerea unei etape, dupa cum urmeaza: Se vor realiza lucrarile de execu?ie aferente celor doua obiective de investi?ii, conform Proiectului tehnic, Caietelor de sarcini si Detaliilor de executie intocmite si aprobate de beneficiar? Valoarea estimata a achizitiei: 3.026.480 lei fara TVA, astfel: a) investitia de baza = 2.643.990 RON fara TVAb) organizare de santier = 136.700 RON fara TVAc) diverse si neprevazute = 245.790 RON fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 026, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 50.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata (in care se specifica destinatia)2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari trebuie: - prezentat in original si anexata la plicul cu oferta;
- sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;Data la care se va face echivalenta leu/euro (curs BNR) este data publicarii Invitatiei de participare.- sa contina parafa lizibila a emitentului si semnatura autorizata.In cazul scrisorii de garantie, este necesara completarea acesteia conform Formularului nr. 20 in original.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, In cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).?Garantia de buna executie poate fi constituita prin: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru autoritatea contractanta.?prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Ghindaoani, dupa cum urmeaza: 1. IULIU SAVIN ? primarul comunei2. MANEA GHEORGHE ? viceprimarul comunei3. MIRON ARISTIDE ? secretarul comunei4. ROMANESCU EUFROSINA ? contabil sef5. SIMIONICA ELENA BRANDUSA ? referent6. AMARINII PETRU ? referent7. ALUCAI ANA ? referent8. AANCUTEI DUMITRU - consilier local9. AMARINEI MARIA - consilier local10. AMARITEI CONSTANTIN - consilier local11. AMARITEI CRISTINEL - consilier local12. AVARVAREI ION - consilier local13. CHIRILA VASILE - consilier local14. GAVRIL DANIEL - consilier local15. GHIBA FANICA - consilier local16. OANA MIHAI - consilier local17. ZAHARIA ION - consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular nr. 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului .Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de minim 5.200.000 lei.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinereaindeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anualede schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int)pentru anii respectivi.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.), Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiarare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii. Suma solicitata este de minim 600.000 lei pentru o perioada de 3 luni de derulare a contractului. Ofertantul va prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea cerintei, in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Experienta similaraDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizare in valoare minima de 2.600.000 lei, fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere maxim un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr. 6 si anexa 1 la formularul nr. 6), insotita de fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul nr. 6), copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;, Cerinta nr. 3.1.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), Cerinta nr. 3.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Executie: Personal: - sef de santier-inginer CFDP - 3 ani experienta in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- sef punct de lucru - 3 ani experienta in domeniul de activitate aferent obiectului contractului-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri;
-responsabil coordonator cu sanatatea si sanatatea in munca;
-responsabilul PSI-responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul drumuriSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se vor prezenta: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Copii dupa contractele individuale de munca incheiat intre parti;
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita pentru depunerea ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, valabila la data limita pentru depunerea ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale (Ordin MMSSF nr. 242/ 23.03.2007) pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita pentru depunerea ofertelor;
- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar;, Cerinta nr. 3.3.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie, Cerinta nr. 4.1.Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie/statii de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie/statii de mixturi asfaltice., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi si acordul acestora pentru partea de contract pe care o vor indeplini.In cazul unei asocieri , acordul de asociere va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnareacontractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numeleAsocierii pentru indeplinirea contractului., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 23:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer