Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 184, KM 5+280-8+100, COMUNA PIRJOL, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 352394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Numar invitatie: 352394/09.08.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 184, KM 5+280-8+100, COMUNA PIRJOL, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAUCod fiscal: 14503401, Adresa: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Telefon: 0234588337, Fax: 0234588337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600238, telefon: +40 234588337, fax: +40 234588337, persoana de contact: LENUTA ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 184, KM 5+280-8+100, COMUNA PIRJOL, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a sistemului rutier, lucrari de colectare si scurgere a apelor pluviale, podete, lucrari de siguranta circulatiei(semnalizare rutiera si marcaje rutiere)Valoarea totala estimata este de 2.236.429 lei fara TVA, care cuprinde urmatoarele: -valoare lucrari 2.125.578 lei compusa din valoare C+M- 2.094.166 lei+ valoare organizare santier - 31.412 lei-valoare cheltuieli "diverse si neprevazute"-110.851 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 236, 429 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (Formular 13)este in cuantum de: 36.200, 00 lei. Garantia poate fi constituita si in valuta. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art.86.Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, caz in care sumele se vor depune in contul SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU (cod fiscal 14503401) cont RO39TREZ0615006XXX000230, Trezoreria Bacau. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin (1), lit b)din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 5905, 57 lei. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1) la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM (IMM-urile, beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 90, prin urmatoarele moduri: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b)garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006-se solicita completarea Formularului nr. 1 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA din sectiunea formulare, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul mai sus mentionat pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formular nr. 1 - din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita completarea Formularului nr. 1A din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul pentru fiecare dintre membrii asocierii.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.NOTA: in cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1A din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c^1), d).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se solicita completarea formularului nr 2 din sectiunea formulare-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independentase -solicita completarea formularului 1B din sectiunea formulare -conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 1B, din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire- Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in cazul unei asocieri se va prezenta pentru fiecare membru al asocierii.-Declaratie pe proprie raspundere pentru ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita completarea formularului 1C din sectiunea formularePersoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt- director Valentin Palea, Sef.serv.contabilitate Ardeleanu Daiana, sef serv. Patrichi Petru, ec.Cretu Mihaela , jurist Dragan Catalin, insp. Moraru Ileana, insp. Bibire Adela, insp. Asofiei Costel si din partea primariei Pirjol- primarul comunei Horchidan Dorinel, ec. Horonceanu Lucica si referent Bocancea Viorica.Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire-Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: a) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original, copie egalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", . Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducere autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaCerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraPentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.ATENTIE!Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).NOTA: Initial la deschiderea ofertelor , ofertantul va prezenta o declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, Formular 33 Se solicita: 1.Pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate executia de lucrari solicitate in prezentul contract.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.ATENTIE!In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asociatieia. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Documente edificatoare (Bilanturile contabile )pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri trebuie sa fie in valoare de minim 4.200.000lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte - ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-TERT SUSTINATOR, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art 181, lit a), c1) si d)si art 69^1 din OUG 34/2006, modificat si completat de OUG 94/2007Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA nr.1-Se solicita Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani( se considera 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin unul, maxim doua contracte de executie lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei fara TVA., Cerinta nr.2- - Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing/ conventii de inchiriere sau orice alte forme legale de punere la dispozitie)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului.Se accepta si precontracte de furnizare beton si mixturi asfaltice pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiate cu producatori de betoane si mixturi asfaltice., Cerinta nr 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 4- se solicita- Informatii referitoare la conducerea tehnica propusa pentru executia lucrarii, persoanele responsabile cu executia lucrarilor si personal muncitor de specialitate-Se vor atasa CV-urile persoanalului de specialitate responsabil de indeplinirea contractului.CV ?ul trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului. Personalul de specialitate va fi nominalizat in lista, precizandu-se pozitia pe care o va ocupa fiecare in scopul indeplinirii viitorului contract., Cerinta 5. Responsabil tehnic cu executia si Persoana responsabila cu Asigurarea Calitatii.Se vor prezenta -CV-urile pentru RTE si persoana responsabila cu Asigurarea Calitatii, precum si atestatele/autorizarile/alte documente specifice pozitiei ocupate in derularea viitorului contract, Cerinta 6.Sustinere terti - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, Cerinta 7.Informatii privind subcontractantii ATENTIE! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, Cerinta 8.Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr.1 Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001/certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE / orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract, Cerinta nr.2 -Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediului ISO 14001 eliberate de catre organisme acreditate/certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE / orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului in cadrul proceselor desfasurate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer