Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 1A Km 0+000 ? 0+900, DN 11B - Casinu Mic, Comuna Sanzieni, judetul Cova


Detaliu pentru invitatia numarul 229512
Autoritate contractanta
Comuna Sanzieni Covasna (Primaria Sanzieni)
Cod de identificare fiscala: 4201821
Adresa: Comuna Sanzieni, Sanzieni
Telefon: 0267366019
Fax: 0267366019
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizare drum comunal DC 1AKm 0+000 ? 0+900, DN 11B - Casinu Mic, Comuna Sanzieni, judetul Cova
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: II.1.1. Denumire contract: ?Modernizare drum comunal DC 1AKm 0+000 ? 0+900, DN 11B - Casinu Mic, Comuna Sanzieni, judetul Covasna?II.1.2. Detalii privind contractul de achizitie publicaDescriere contract: executie lucrariPrincipala locatie a lucrarii: amplasament drum comunal DC 1A, comunaSanzieni, judetul CovasnaCoduri CPV: 45233222-1Lucrari de pavare si de asfaltare45221119-9Lucrari de constructii de renovari poduriII.1.3. Procedura se finalizeaza prin: contract de achizitie publicaII.1.4. Durata contractului de achizitie publica: 7 luni de la data incheierii contractului.II.1.5. Informatii privind acordul-cadru: NU este cazulII.1.6. Divizare pe loturi: NUII.1.7. Oferte alternative: NU se accepta oferte alternative
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.10.2009 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2009 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Sanzieni, str. Principala, nr.337, Judetul Covasna, cod postal 527150 Tel/Fax 0267-366019,
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2009 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sanzieni, str. Principala, nr.337, Judetul Covasna, cod postal 527150 Tel/Fax 0267-366019,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 921, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
V.1) Situatia personala a candidatului /ofertantuluiDeclaratii privind eligibilitatea (Formularul 12 A)Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 (Formularul 12 B)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C)Certificat de atestare fiscala valabil (original sau copie legalizata)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil (original sau copie legalizata), pentru sediu si pentru punctele de lucru deschise în alte localitatiV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)V.3.) Situatiaeconomico-financiaraV.4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala: V.5.) Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii
În format electronic la adresa autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer