Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 21 CIOCADIA, BIRCII, BENGESTI, COMUNA BENGESTI-CIOCADIA, JUDETUL GORJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 350507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350507/16.07.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 21 CIOCADIA, BIRCII, BENGESTI, COMUNA BENGESTI-CIOCADIA, JUDETUL GORJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BENGESTI CIOCADIA (PRIMARIA BENGESTI CIOCADIA)Cod fiscal: 4666444, Adresa: Sat Bengesti, Bengesti-Ciocadia, Telefon: 0727852824, Fax: 0253274036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Bengesti, Bengesti-Ciocadia, Romania, cod postal: 217067, telefon: +40 0727852824, fax: +40 0253274036, persoana de contact: CATALIN CHEROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei com. Bengesti-Ciocadia, sat Bengesti, jud. Gorj, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 21 CIOCADIA, BIRCII, BENGESTI, COMUNA BENGESTI-CIOCADIA, JUDETUL GORJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de achizitie publica(fara cheltuielile diverse si neprevazute): 9, 78%Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 360, 841 lei (care reprezinta 9, 78% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute - 3, 687, 678 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 048, 519 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 70.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire Anexa nr. 1.5. din sect. formulare.Se depune in original la sediul aut. contr. pana la termenul limita de depunere a ofertelorb)Prin OP in contul organizatorului procedurii. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Date bancare: Com Bengesti-CiocadiaBanca: Trezoreria NovaciCont IBAN: RO51TREZ33924840271XXXXXNOTA: Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Potrivit art. 278.1 "In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului".NOTA: Neprezentarea garantiei de participare la procedura in forma si cuantumul solicitate atrage dupa sine returnarea ofertei nedechise.NOTA: In cazul asocierii dintre 2 operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM-uri asocierea rezultata poate beneficia de reducerile cu privire la cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie prevazute la art. 16, alin. 2) din Legea nr. 346/2004, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. In acest scop se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea fiecarui membru al asocierii privind incadrarea in categoria IMM-urilor (formularul nr. Anexa 1.5).Curs BNR din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925/2006, prin(se alege): -instrument de garantare;
-retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, comuna Bengesti-Ciocadia.Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fata TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sume stabilite drept garantie de buna executie.In cazul instrumentului de garantare se prezinta in original, formular Anexa nr. 1.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata si modificata, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.In baza prevederilor art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata si modificata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in una din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In contextul celor prezentate mai sus, propunem ca ofertantii la procedura de achizitie publica sa prezinte urmatoarele documente: 1.Anexa nr. 1 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, declaratie prin care ofertantul precizeaza, in mod clar, care este calitatea sa de participant in cadrul procedurii(in nume propriu, ca asociat sau ca subcontractant), dat fiind faptul ca, legislatia in vigoare nu permite ca un ofertant sa participe, in cadrul aceleasi proceduri in doua sau mai multe asocieri de operatori economici, sa depuna o oferta individuala si o alta oferta comuna cu alt/alti operatori economici, sa depuna oferta individuala, fiind nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte.2. Anexa nr. 1.1 -Certificat de participare la procedura ?cerere de oferte?cu oferta independenta , operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.3. Anexa nr. 1.2- ?Declaratie privind eligibilitatea?, solicitare in conformitate cu prevederile art. 180 din UOG 34/2006, aprobata si modificata.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Anexa nr. 1.3 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, prin aceasta declaratie pe proprie raspundere, ofertantul trebuie sa precizeze ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art. 181, urmand ca, in baza acestei declaratii, autoritatea contractanta, in situatia in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, sa poata solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5. Anexa nr. 1.4. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.6. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat, document prin care este prezentata situatia operatorului economic privitor la plata obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat (impozite, taxe, CAS etc.).Pentru neachitarea, de catre ofertant, a obligatiilor exigibile de plata scadente fata de bugetul consolidat, autoritatea contractanta va face uz de dreptul conferit acesteia de prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul in cauza fiind exclus din procedura, deoarece bugetul general consolidat constituie o sursa de finantare a contractelor de achizitie publica.7. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local, document prin care este prezentata situatia operatorului economic privitor la plata obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (impozite, taxe etc.).Pentru neachitarea, de catre ofertant, a obligatiilor exigibile de plata scadente fata de bugetul local, autoritatea contractanta va face uz de dreptul conferit acesteia de prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul in cauza fiind exclus din procedura, deoarece bugetul local constituie o sursa de finantare a contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice/fizice romaneOfertantul are obligatia sa prezinte in oricare din urmatoarele forme : original, copie conform cu originalul sau copii legalizate certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formulare tip emise de autoritatile competente.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, din care sa rezulte datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul de stat si local.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Geogia Victor, primar;2. Cheroiu Catalin, secretar;3. Ciochina Dorina, contabil;4. Dobrita Dorian, consilier juridic;5. Giurgiu Sabin Daniel, inspector achizitii. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , prin care se prezinta informatii minimale cu privire la: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
-existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura, in acest din urma caz, autoritatea contractanta va face uz de dreptul conferit acesteia de prevederile art. 181, lit. a) din OUG 34/2006.Persoane juridice/fizice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR. 1 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, solicitandu-se prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucari in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006, aprobata si modificata.Informatii si/sau niveluri minime, CERINTA NR. 2 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, CERINTA NR. 3 "Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat", CERINTA NR. 4 Informatii referitoare la personalul de conducere.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Personalul de conducere pentru realizare investitiei va fi: - Responsabil RTE in constructii de drumuri- Responsabil CQin domeniul constructiilor de drumuri- Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va completa Curriculum Vitae pentru fiecare persoana.Copii conform cu originalul dupa contractele de munca / contractele de prestari servicii ale personalului si diplome/ atestari/ certificari/ certificate de calificare eliberate de autoritati acreditate -VALABILELA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR .- Se accepta si declaratia de disponibilitate., In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
Informatii privind subcontractantii Informatii si/sau niveluri minimeCERINTA NR. 1 Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2001 (2000, 2008) sau echivalent.CERINTA NR. 2 Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 15:24