Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 214, localitatea Saucani, Comuna Rabagani, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 339034
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RABAGANI
Numar invitatie: 339034/08.11.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 214, localitatea Saucani, Comuna Rabagani, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RABAGANICod fiscal: 4454980, Adresa: LOCALITATEA RABAGANI NR.1, Rabagani, Telefon: 0259/324879, Fax: 0259/324879
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA RABAGANI NR.1, Rabagani, Romania, cod postal: 417400, telefon: +40 259/324879, fax: +40 259/324879, persoana de contact: ALEXANDRU DARABAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA RABAGANI NR.1, Rabagani, Romania, cod postal: 417400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 214, localitatea Saucani, Comuna Rabagani, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum comunal DC 214, localitatea Saucani, Comuna Rabagani, judetul Bihor
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 409, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 88.000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO48TREZ0785006XXX000372 deschis la Trez. Beius, CIF AC: 4454980 Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8.000 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Daraban Alecsandru, Viceprimar ? One Calin Ioan, Secretar- Sferlea Monica, Referent agricol ? Buda Catita, Inginer urbanism ? Horgea Dorel Nicolae, Referent ? Margea Gheorghe, Contabil ?Marge Sorin Radu, Consilieri Locali ? Bar Floare, Benea Dorin Sorin, Bolha Ionita Vasile, Colf Emanuel Petrisor, Gal Ilie, Oci Ionel Daniel, Jurcan Ionel, Zbarcea Alin Gheoghe, Martin Ionel, Sandra Viorel Marcel.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 4.410.000 lei. Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Se solicita prezentarea unei Declaratii bancare, adresata autoritatii contractante COMUNA RABAGANI ? Primaria comunei Rabagani, nominalizata pentru contractul? Modernizare drum comunal DC 214, localitatea Saucani, Comuna Rabagani, judetul Bihor?, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de minim 2.204.976 lei, pe o perioada de 6 luni. Suma precizata mai sus poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada precizate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 5 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.204.976 lei, insotite de proces verbal de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului. Se va prezentacopie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele care dovedeste/dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul; proces-verbal de receptie a lucrarilor; recomandare din partea beneficiarilor pentru lucrarile stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor., UtilajeDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari din care minim: Statie asfalt si statie de betoane cu raport de inspectie; Autobasculante care sa aiba raport de inspectie. Rapoartele de inspectie sunt solicitate in conformitate cu Ordinul 337N/2000 al Ministrului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului - art. 3 din Procedura PCC 021/2000. Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie.Se vor accepta si declaratii de punere la dispozitie., PersonalDeclaratie pe propria raspundere ref.la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat: responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana; inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana; - inginer sef santier, cel putin 1 persoana., CONTINUAREPentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV. Pentru responsabil tehnic cu executia se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate; copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; Pentru inspector protectia muncii si responsabil PSI se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii si a actelor care dovedesc atestarea acestuia in domeniile protectia muncii si PSI; copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere cu excceptia cazului cand se dovedeste de catre ofertant ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitaticare fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere cu excceptia cazului cand se dovedeste de catre ofertant ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Pentru cea mai scurta durata (prezentata in zile), se acorda punctajul maxim; pentru o alta durata, punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x punctajul maxim alocat. Limite: Oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor peste 12 luni va fi declarata neconforma, iar oferta care prezinta o Durata de executie a lucrarilor mai mica decat 6 luni nu va fi punctata suplimentar.
Termen de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim; pentru o perioada de grantie mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = ( perioada n/ perioada cea mai mare ) x punctajul maxim alocat. Limite: termenul de garantie acordat lucrarilor va fi de maxim 5 ani (Ofertele care prevad un termen mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar) si de minim 2 ani (Ofertele care prevad un termen mai mic de 2 ani vor fi considerate neconforme).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer