Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Drum comunal DC 23 ? Comuna Simian


Detaliu pentru invitatia numarul 350908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN
Numar invitatie: 350908/23.07.2013
Denumire contract: Modernizare Drum comunal DC 23 ? Comuna Simian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMIANCod fiscal: 4550988, Adresa: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, Fax: +40 0252338693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Romania, cod postal: 227445, telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, fax: +40 0252338693, persoana de contact: CONSTANTIN TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Romania, cod postal: 227445, telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, fax: +40 0252338693, persoana de contact: CONSTANTIN TRUSCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Drum comunal DC 23 ? Comuna Simian
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul ? Modernizare Drum Comunal DC 23 ? Comuna Simian?Valoarea estimata este de 2.105.706, 00 lei fara TVA, Cap.1.2. Amenajarea terenului: 3.994, 00 leiCap.1.3. Amenajeri pentru protectia mediului (refacere initiala): 4.992, 00 leiCap.4.1. Constructii si instalatii: 1.996.880, 00 leiCap.5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute: 99.840, 00 lei procent 4.97% din valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute ) .TOTAL GENERAL = 2.105.706, 00 LEI
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 105, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :40.117 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana Formular nr.11;sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sau ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimate contractului, suma 5.785, 87 lei calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Simian. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.91-92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare Formular nr. 12A;2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 12C;3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 5;
- Personal de decizie : a. Primar ? Trusca Constantin b. Viceprimar ? Bogasieru Marilena, c. Secretar - Bondoc Vasile d. Contabil - Bala Mihaela Roxandra4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formular nr.31;5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarulterioare Formular nr.12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) Cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. ? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de OficiulRegistruluiComertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i.activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numaisocietatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii) Formular nr.16;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personalea ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional apersoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de RezidentaFiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, dincare sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i.activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personalea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceriNivelul minim al cifrei medii de afaceri globala din ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat 4.000.000 lei (exclusiv TVA), In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezinte documente din care sa rezulte sustinerea indeplinirii cerintei de calificarepentru ultimii trei ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita prin cumul. Documentele din care rezulta sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pentru ultimii trei ani trebuie sa fie documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competentePentru operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru evaluarea indeplinirii cerintei se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de BNR. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru ultimii ani este: 2010:1 Euro = 4, 2099; 2011:1 Euro = 4, 2379; 2012:1 Euro = 4, 4560;, 2.Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 668.000 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 668.000 lei, excl. TVA pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedint. ANRMAP. Perioada de executie este de 12 luni. Declaratii bancare sau orice alt document prin care ofertantul dovedeste indeplinirea cerintei.Se vor prezenta documente doveditoare emise de institutii bancare sau alte institutii financiare , in original;, 3.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista cu principalelelucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor., 2. Fisa de experienta similara. EXECUTIA DE LUCRARI ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei, exclusiv TVA. Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/ certificari/ etc provenite de la beneficiarul serviciilor / lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarului., 3. Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., h. 4. Personalneccesar-nivel minim
1 manager de contract ? studii superioare1 sef pct lucru ing/subing CFDP1 resp (RTE) dom ctii dr. pd (atest. in vig la data lim depun of);1 resp contr calit drumuri (CQ)
1 resp cu controlul tehnic de calitate pt dom produse pentru constructii
1 ing/subing topo;
1 coordonator securitate si sanatate in munca licentiat. al unei Facultatii de Constructii - diploma de inginer/subinginer - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr.300/2006;1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire)
Nu se accepta prop de personal de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe
pozitii din cele mentionate.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractuluidiplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari (in vigoare) . cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului;
?autorizatii/ certificate de atestare. Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISAL, 5. Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamentele/utilajele/etc de care ofertantul dispune. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor:
- autogreder;
- compactor static autopropulsat;
- incarcat frontal;
- autobetoniera;
- autobasculanta;
- motocompresor;
- statie preparare betoane;
- statie pentru producere mixturi asfaltice;
- statie totala;
- repartizator mixture asfaltice;
-masina de imprastiat emulsie bituminoasa;
- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp;
- acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furnizsau un angaj de punere la disp.Ofertantul va face dovada ca dispune:
- 1 laborator pentru determinarile necesare la executia lucrarilor prin angajamentde punere la dispozitie.
Operatorul ec trebuiesa prezinte in functie de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa acte de provenienta, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sauOperatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj / echipament in parte copii dupa acte de provenienta, contracte de inchiriere, de concesiune, de lasing, etc, sau prin angajament de punere la dispozitie de copii dupa atestat/e., 6. Informatii privind asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in
conformitate cu prevederile articolului 44 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 8. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea. NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila. 1.Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract de executie, in copie conform cu originalul, 2. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentuluicontract de executie, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer