Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 261 CAPATANENI-POIENARI IN COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES
Detaliu pentru invitatia numarul 323451
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323451/05.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 261 CAPATANENI-POIENARI IN COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AREFU (PRIMARIA )Cod fiscal: 4583950, Adresa: STR.PELINULUI, NR.1, Arefu, Telefon: 0248/730210, Fax: 0248/730211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA AREFU, SAT AREFU, STR.PRINCIPALA, NR.418, JUDETUL ARGES, Arefu, Romania, cod postal: 117040, telefon: +40 248730210, fax: +4 0248730211, persoana de contact: ROBERT C-TIN BUZOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI AREFU, SAT AREFU, STR.PRINCIPALA, NR.418, COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 261 CAPATANENI-POIENARI IN COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 261 CAPATANENI-POIENARI IN COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 058, 080.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 21.161, 6168 LEI. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE, CARE SE VA RAPORTA LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE, CONFORM ART.86, ALIN(5) DIN HG NR.925/2006, CU COMPLETARILE SI MODIFICARILE ULTERIOARE. GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI SI PRIN DEPUNEREA LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE A UNUI ORDIN DE PLATA SAU A UNEI FILE CEC, CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE, CONTRACTANTUL AVAND OBLIGATIA DE A DESCHIDE UN CONT LA DISPOZITIA AUTORITATII CONTRACTANTE LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES.SUMA INITIALA CARE SE DEPUNE DE CATRE CONTRACTANT IN CONTUL DE DISPONIBIL ASTFEL DESCHIS ESTE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI, AVANDU-SE IN VEDERE PREVEDERILE HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante: Stoican Gheorghe, Birla Pavel, Buzoiu Robert, Vlaicu Vasile Daniel, Sbirnac Ion, avand functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si semnand documentele emise in legatura cu procedura de atribuire).- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.- declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii- certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de catre Primaria locala- acord de asociere- dupa caz - certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului- documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii bancare ? Scrisoare de bonitate emisa de banca curenta a operatorului economic. Aceasta se va prezenta in original la sedinta de deschidere a ofertelor si trebuie sa fie emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se evidentieze lichiditatea si solvabilitatea., Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3 completate.Ofertantul va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor Angajament ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Formularul 8 ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si Formularul 9 ?Experienta similara?., Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Declaratia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cucalitatea si care vizeaza domeniul prezentei proceduri., Declaratie pe propria raspundere referitoare la studile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Declaratia se vaprezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT in domeniul vizat de procedura, a unui inginer, a unui sef desantier., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa si depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 11 din Sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Aceasta declaratie se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractulu de lucrarii.Ofertantul trebuie safaca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poatedispune de urmatoarele tipuri de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la bazaangajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului (prezentarea de documente care sa ateste ca echipamentele sunt la dispozitia ofertantului si ca acestea corespund dinpunct de vedere tehnic si legal): statie de asfalt, excavator, buldozer, autogreder, compactor, incarcator, autogudronator, autobasculanta.Pentru echipamentele mentionate mai sus se face dovada detinerii acestora in proprietate sau leasing sau se pot prezenta contracte de inchiriere saucolaborare sau acord de punere la dispozitie, dupa caz., Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea/partile) in carecontractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 14 din Sectiunea Formulare. Se va prezenta un acord cu partile indeplinitede subcontractanti., Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca siprotectia muncii. Declaratia se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la sedinta de deschidere a ofertelor., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului de operatori economici (dupa caz). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3 completate. Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE OBTINE ONLINE DE PE SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 10:34