Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 28 in comuna Miroslava, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 350743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350743/19.07.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 28 in comuna Miroslava, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIROSLAVACod fiscal: 4540461, Adresa: Loc. Miroslava, com . Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Telefon: +40 741632596, Fax: +40 232236860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Miroslava, com . Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Romania, cod postal: 707318, telefon: +40 741632596, fax: +40 232236860, persoana de contact: ELENA BURCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 28 in comuna Miroslava, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea prin asfaltare a drumului comunal DC 28 pe o lungime de 4, 825 km in comuna Miroslava, judetul Iasi.Valoarea estimata a contractului este de 5.976.922 lei fara TVA, din care 113.894 lei, reprezinta valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute, in cuantum de 1, 99% din valoarea totala estimata a lucrarilor de constructii.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 976, 922 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 110.000 lei.Pentru garantiile constituite in alta moneda (valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea of. Formele de const. care vor fi acceptate: 1.prin virament bancar in contul RO70TREZ4065006XXX018246, deschis la Trez.Iasi;2.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire.In cazul const.sub forma de virament, dovada o reprezinta fie extrasul de cont, fie OP vizat de banca, ambele in copii certificate cu originalul, iar in cazul constituirii sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, dovada constituirii o reprezinta originalul instr. de garantare.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau pentru perioada prevazuta si/sau neprezentarea dovezii de constituire (conform solicitarilor anterioare) cel mai tarziu pana la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garantiei echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 8.146, 30 lei, conform prevederilor art.278 ind.1 alin.2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3, in original. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excludereaofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4, in original. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare) si eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu (conform Legii nr.105/2006 care aproba cu modificari si completari OUG nr. 196/2005, cu modificarile si completarile ulterioare) - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele de la punctele 3 si 4 sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6, in original5.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 5, in original.5.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 7, in original.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan Nita - primar, Vasile Bulbasa-viceprimar, Elena Florea- secretar, Rusu Ilie- sef Compartiment financiar contabil, Robert Ionut Rusu? consilier, Compartiment financiar contabil, Anton Finatti ? consilier, Compartiment urbanism, Elena Burcuta, sef Birou achizitii publice investitii, Iftimie Violeta- consilier aparat specialitate, Deliu Marius - consilier aparat specialitate, Andrian Neculai- consilier local, Apostol Ilie- consilier local, Cojocaru Gheorghe- consilier local, Costin Ilie- consilier local, Iftimie Gheorghita- consilier local, Ilie Vasile- consilier local, Lupu Radu- consilier local, Frunza Florin ? consilier local, Mertic Constantin- consilier local, Popescu Anina -consilier local, Popescu Nicolae- consilier local, Tanana Mihai- consilier local, Tunza Viorel-consilier local, Popa Serafim- consilier local, Vicol Gheorghe- consilier local, Vieru Alexandru- consilier local, Mahu Maria- consilier aparat specialitate.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala respectiv subcontractantii vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, la punctele 1 - 5. 1. Certificat constatator emis de ORC (sau echivalent cu traduceri autorizate in limba romana pentru operatorii economici straini), din care sa rezulte: ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si activitatilor contractului si este autorizat, asociatii si reprezentantii legali ai ofertantului, forma de organizare/inregistrare, ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare, etc., prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost depus initial in una dintre aceste variante.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular 9 in original.Prezentarea a maxim doua contracte, care sa confirme executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 5.500.000 lei fara TVA. Formularul 10 ? Experienta similara (completat pentru contractul/ contractele similar), in original. Se vor atasa certificari (recomandare/ certificat constatator/proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ etc.) din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca au fost duse la bun sfarsit, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., Cerinta nr. 2 Asigurarea personalului necesar pentru realizarea obiectului achizitiei: 1 sef de santier, inginer constructii drumuri si poduri, cu exp. specifica de minim 3 ani;1 RTE in domeniul constructii drumuri si poduri conform Ordinului MLPAT nr.777/2003, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;1 resp. cu controlul tehnic de calitate avand studii universitare in constructii si exp. specifica dovedita prin participarea in cel putin 1 contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii;1 responsabil SSM, desemnat in conditiile HG nr.300/2006;1 resp. cu managementul protectiei mediului desemnat in conditiile Legii 211/2011 privind regimul deseurilor; personal autorizat de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari obiect al prezentei achizitii, rezultat ca fiind necesar conform listei cu consumurile cu mana de lucru prezentate de ofertant in conformitate cu prevederile proiectului tehnic de executie. Operatorul economic va prezenta Formularul 11 ? Declaratie privind lista cu personalul propus pentru executarea contractului, in original., Cerinta nr. 3 Prezentarea CV, in original, si diplome de studii/atestate/cert. de calif. prof./ decizii interne de numire (dupa caz, pentru demonstarea indeplinirii cerintelor), pentru fiecare resp. propus pentru executarea contractului, cu exceptia RTE, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Pentru RTE se va prezenta atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis conform Ordinului MLPAT nr.777/2003. In cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului si nici nu se afla in una din situatiile care sa permita cumularea si/sau luarea in considerarea resurselor umane, conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011, se solicita: angajament ferm al personalului privind implicarea in realizarea obiectului achizitiei, conform pozitiei/meseriei specifice pentru care este propus, Formular 12, in orig. si declaratia ofertantului privind incheierea unui ctr. ind. de munca cu acestia, in cazul in care oferta va fi castigatoare, in scopul exec.ctr. Astfel, resursele umane ce vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintelor privind personalul sunt: ale ofertantului, ale sustinatorului, ale subcontractantilor pentru partea lor de implicare in contract si al personalului propus pentru care se prezinta angajamentul acestuia, respectiv declaratia ofertantului, mentionate anterior., Cerinta nr.4 Declaratie cu privire la resursele tehnice de care dispune sau poate dispune operatorul economic si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contr. de achizitie publica, Formular 13, in original, cu prezentarea de documente relevante din care sa reiasa forma de detinere/utilizare a fiecaruia, in copie ?conform cu originalul". Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/ posibilitatii de a detine resursele tehnice necesare pentru indepl.contractului, rezultate ca fiind necesare conform listei cu consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii, respectiv privind transporturile prezentate de ofertant in conf.cu prevederile PTh.In cazul in care resursele tehnice nu apartin of., se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a res. teh.pentru partea lor de implicare in contract conf. Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Astfel, resursele tehnice ce vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintelor privind resusele tehnice sunt: ale ofertantului, ale sustinatorului si ale subcontractantilor pentru partea lor de implicare in contract., Cerinta nr.5 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, acordurile subcontractantilor propusi, conform Formular 14, in original. In cazul in care ofertatul declara ca nu va subcontracta, Formularul va fi prezentat cu mentiunea ?nu este cazul?., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conformitate cu art. 190, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 14:27