Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 39 PIATRA-MIRES? Km 0+000-3+200 si 4+000-6+250 COMUNA CHIUZA, JUD. BISTRITA-NASAUD ?
Detaliu pentru invitatia numarul 338649
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338649/01.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 39 PIATRA-MIRES? Km 0+000-3+200 si 4+000-6+250 COMUNA CHIUZA, JUD. BISTRITA-NASAUD ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIUZA (PRIMARIA CHIUZA)Cod fiscal: 4426999, Adresa: STR, PRINCIPALA, NR 15, Chiuza, Telefon: 0745319446, Fax: 0263346001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PRINCIPALA, NR 14, Chiuza, Romania, cod postal: 427060, telefon: +40 745319446, fax: +40 263346001, persoana de contact: GRIGORE BRADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR, PRINCIPALA, NR 14, Chiuza, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 39 PIATRA-MIRES? Km 0+000-3+200 si 4+000-6+250 COMUNA CHIUZA, JUD. BISTRITA-NASAUD ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Suprafata ocupata definitiv de lucrare este de 58.110 mp si este proprietatea ConsiliuluiLocal ca domeniu public.Interventia propusa va fi realizata pe amplasamentul actlal al drumului comunal DC 39, fara ocuparea unor terenuri suplimentareDate de bazaCasa tehnica V - drumuri comunale- Viteza de proiectare 25 km/h- Latimea partii carosabile 4, 00m- Latimea platformei drumului 6, 00m- Latimea acostamente1, 00 m- Lungimea totala a drumului: 6250, 00 m- Elemente geometrice sunt in conformitate cu prevederile STAS 863 - Lucrari de drum.Elementele geometrice ale traseelor si a Normativelor tehnice privind proiectarea, construirea si modernizarea drumurilor si privind proiectarea sirealizarea strazilor in localitatile rurale.- Situatia podetelor existente conform PT
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 558, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf.cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. Contr va retine din garantia de participare, o parte din garantia depusa, in conformitate cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea garantiei de participare: Cont RO96TREZ1025006XXX000057 deschis la Trezoreria Beclean , Judetul Bistrita Nasaud. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de 70.000 RON.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Valabilitatea ofertei 90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie. Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) . Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna executie: 60 luni de la intocmirea receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si sa fie de minim 3.500.000 lei., Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea Prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere prevederile Legii nr.10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, privind obligatiile si raspunderile executantilor, autoritatea contractanta, a impus ca operatorul economic participant la procedura, sa dispuna de urmatorul personal, minim obligatoriu, responsabil, pentru executia lucrarilor: - 1 Sef de santier-studii teh.universitare, cu experienta profesionala in domeniu-1 Resp tehnic cu exec (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate.- 1 responsabil cu calitatea (CQ) -drumuri;decizie prin care sa dovedeasca ca este abilitat ca resp.teh.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, atestate/autorizatii RTE in termen de valabilitate la data limita de depunere a documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, ,Se solicita prezentarea a cel putin unul sau mai multe contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001 cu o valoare cumulata de minim 3.500.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract.- Se solicita prezentareaa cel putin unul sau mai multe contracte de lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani conf art.14./Ordin 509/2001, cu o valoare cumulata de minim3.500.000 RON fara TVA si care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract cu p-v receptie si recomandare din partea beneficiarului., Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Se va prezenta in original lista Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Se va prezenta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? completata conform formularului din sectiunea formulare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrariSe va prezenta Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari., Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se va prezenta Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea executiei lucrarilor ? prin care sa faca dovada ca are capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca va asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii. ISO9001sau echivalent.ISO14001 sau echivalentsau echivalent prin prezentarea certificatului valabil (copie conform cu originalul). Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. (copie conform cu originalul).In cazul in care in perioada estimata a desfasurarii contractului acest certificat expira, ofertantul este obligat sa prezinte un angajament de reinnoire a acestuia.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul va face dovada implementarii Sistemului de management al mediului ISO 14001sau echivalent prin prezentarea certificatului valabil (copie conform cu originalul).Se vor accepta si ofertanti care fac dovada ca rapoartle de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantul urmeaza a primi certficatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 18:46