Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 60: BULBUC (DJ 107U) ? VIEZURI ? CURPENI - CERU BACAINTI (DJ 107U), km. 0+000 ? km. 5+180


Detaliu pentru invitatia numarul 356128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ceru-Bacainti (Primaria Ceru-Bacainti)
Numar invitatie: 356128/27.11.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 60: BULBUC (DJ 107U) ? VIEZURI ? CURPENI - CERU BACAINTI (DJ 107U), km. 0+000 ? km. 5+180
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ceru-Bacainti (Primaria Ceru-Bacainti)Cod fiscal: 4562079, Adresa: Strada Principala nr.5 Ceru Bacainti, Ceru-Bacainti, Telefon: +40 258760002, Fax: +40 258760002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala nr.5 Ceru Bacainti, Ceru-Bacainti, Romania, cod postal: 517220, telefon: +40 258770096, fax: +40 258760002, Email: [email protected], persoana de contact: Crisan Mircea - viceprimar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Ceru-Bacainti (Primaria Ceru-Bacainti)Localitatea Ceru-Bacainti, strada Principala, nr.5, comuna Ceru-Bacainti, judetul Alba, Romania, cod postal: 517220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 60: BULBUC (DJ 107U) ? VIEZURI ? CURPENI - CERU BACAINTI (DJ 107U), km. 0+000 ? km. 5+180
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 60: BULBUC (DJ 107U) ? VIEZURI ? CURPENI - CERU BACAINTI (DJ 107U), km. 0+000 ? km. 5+180Valoarea estimata a lucrarilor este de 5.547.733, 24 RON.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 461.571, 41 RON, reprezentand un procent de 8.32% din valoarea estimata a lucrarilor.Valoarea totala estimata la care se vor raporta ofertele este de 6.009.304, 65 RON.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 009, 304.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este 8.160, 93 lei.2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/2006.4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO48TREZ0025006XXX006054deschis la Trezoreria Alba, cod de inregistrare fiscala: 4562079.5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.25 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul constituirii in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb valutar publicat de BNR (www.bnr.ro) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie sa va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular 1 ? Declaratie privind eligibilitatea.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34.2006se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c^1, d, din OUG 34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la plata, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formular 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006.Se va completa Formular 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrulComunei Ceru-Bacainti sunt: Primar ? Giurgiu Remus-FlorinViceprimar ? Crisan Mircea ClaudiuConsilieri locali: Consilier ? Noja TraianConsilier ? Bardan Adrian-VasileConsilier ? Trif IoanConsilier ? Bota ViorelConsilier ? Crisan VladuConsilier ? Giurgiu AurelConsilier ? Andreica DorinaConsilier ? Oltean IoanContabil ? Sava Viorica-VisinicaSecretar ? Bardan IonelReferent registrul agricol ? Batrina Andreea-Iuliana Cerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: 1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic-in conformitate cu prevederile art.5(1) din ordinul 509/2001 documentele se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 6 ? Informatii generaleCerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu suma de 11.000.000 lei fara TVAPentru demonstrarea cifrelor de afaceri aferente anilor 2010, 2011, 2012 se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate.Se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash - flow de executie a lucrarilor de 2, 773, 866.62 RON pentru perioada de minim 3 luni.Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul: (5, 547, 733.24 = valoarea estimate a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) / 6 luni = perioada de derulare a contractului * 3 luni = perioada solicitata de autoritatea contractanta = 2, 773, 866.62 lei RON.Se va prezenta: Document din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2, 773, 866.62 RON si pentru o perioada de minim 3 luni. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economicofinanciara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare sa obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formular 16 a ? Angajament privindsustinerea profesionala (Sustinatorul va completa si Formular 1, Formular 5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit a, c1 , d din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 8 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratia va fi completata doar cu lucrarile similare., Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, maxim 2 contracte similare, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 5.500.000 lei (valoare fara TVA).Se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE.Prin contracte similare se intelege: lucrari de reabilitare, consolidare sau modernizare drumuri.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala, sau: -lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau: -lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Contractele prezentate ca experienta similara, trebuie sa se regaseasca in Formular 8.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: -pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele, utilajele, instalatiile necesare indepliniri contractului.-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Se va completa Formular 10 ? Angajament privind sustinerea tehnica (Sustinatorul va completa si Formular 1, Formular 5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit a, c1 , d din OUG 34/2006)., Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Sef santier (inginer, absolvent CFDP sau echivalent, cu diploma de inginer/licenta).b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c) Responsabil tehnic cu calitatea.d) Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca.Modalitati de indeplinire: Se va prezenta Formular 11 ? Informatii generale privind angajatii ; Formular 12 ? Personal ce va fi angajat in contract; Formular 13 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane; Formular 14 ? CV pentru specialistii prezentati in Formular 12; Copii dupa diplome, autorizatii sau certificate detinute de specialistii angajati in contract, conf. Formular 12; Formular 15 ? Angajament in nume personal pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conf. Formular 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al respectivei persoane, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formular 16 ? Angajament privind sustinerea profesionala (Sustinatorul va completa si Formular 1 , Formular 5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit a, c1 , d din OUG 34/2006)., Cerinta nr.5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitati de indeplinire: Se va completa Formular 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr.6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplibneasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Modalitati de indeplinire: Se va completa Formular 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat( valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritate contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acepta certificarea in curs de atestare - dar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit este finalizat si reiese din el ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acepta certificarea in curs de atestare - dar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit este finalizat si reiese din el ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer