Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 62 km.0+000÷0+800 comuna Scanteia, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 331828
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331828/17.07.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 62 km.0+000÷0+800 comuna Scanteia, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Scinteia (Consiliul Local al Comunei Scinteia)Cod fiscal: 4540313, Adresa: satul Scinteia, comuna Scinteia, judetul Iasi, Scanteia, Telefon: 0232/229260, 229399, Fax: 0232/229260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: satul Scinteia, comuna Scinteia, judetul Iasi, Scanteia, Romania, cod postal: 707425, telefon: +40 232229260, fax: +40 232229260, persoana de contact: Florin Ilasoaia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Scinteia, Primaria comunei Scinteia - judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 62 km.0+000÷0+800 comuna Scanteia, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DC 62 pe un tronson=800m (platforma=7, 00m; carosabil=5, 50m; acostamente=2x0, 75m)- amenajare drum lateral = 70m.- santuri de pamant = 1050m: - decolmatare 2 podete existente.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.986 lei. Gar.de part. se constituie conf.HG 925/2006, art.86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 3.993 lei. Date pentru constuirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Iasi, RO40TREZ4065006XXX000453, cod fiscal, 4540313. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara, se va completa?formularul nr. 13. Garantia de participare se va restitui in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formularul nr. 14. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Bc) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sacaleanu Fanica-primar, Busuioc Vasile-viceprimar, Ilasoaia Florin-secretar, Baltag Lenuta-contabil, Ungureanu Remus-jurist.- Consilieri locali: Alexa Constantin, Astefanei Mihai, Batranica Viorel, Darabana Mihai, Miron Petrica, Netca Costache, Radeanu Mihaita, Sacaleanu Silvica, Simionescu Grigore, Tacutanu Gabriel-Ionel, Tilici Mirela-Catalina ? formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul);h) persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sau poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)-formularul nr. 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Se solicita minimum: un contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (?Modernizare drum comunal DC 62, km.0+000-0+800 comuna Scanteia, judetul Iasi?) a carui valoare sa fie de cel putin 399.352 lei, fara TVA;Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Fisa de experienta similara.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumirea contractului, partile contractante, valoarea contractului, durata contractului), procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor., Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;
- un inginer drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similare., Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor), pentru responsabilul tehnic cu executia;
- Declaratii de disponibilitate, in formatul indicat prin Anexa Ala Formularul 6, semnate in original;
- acte studii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? formular nr. 7.Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - Statie de preparat mixture asfaltice, autorizata conform normativelor in vigoare ? 1buc;
- Repartizator mixturi asfaltice ? 1buc: - Cilindru compactor ? 2buc: - Laborator de incercari autorizat ? grad III, Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari de constructiidrumuri/poduri). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor., Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari de constructii drumuri/poduri). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 13:52