Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 63, km.1+750-4+250, comuna Vladeni, judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 353412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladeni
Numar invitatie: 353412/05.09.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 63, km.1+750-4+250, comuna Vladeni, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladeniCod fiscal: 3748490, Adresa: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Telefon: +40 0231551500, Fax: +40 0231551500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Romania, cod postal: 717460, telefon: +40 0231551500, fax: +40 0231551500, persoana de contact: voicu murariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Comunei Vladeni, judetul Botosani: satul Vladeni, comuna Vladeni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 63, km.1+750-4+250, comuna Vladeni, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea lucrarilor de modernizare a drumului comunal se vor executa conform PT+CS elaborate pentru acest obiectiv.Valoarea estimata a achizitiei este de 1.251.219 lei care se compune din: - valoarea lucrarilor de constructii si instalatii de 1.238.537 lei;
- valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 12.682 lei reprezentand un procent de 1, 00%, calculate conform HG 28/2008
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 251, 219 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui cf cu HG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatiadeatribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 24000 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in contRO92TREZ11624840271XXXXXdeschis la Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3748490. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pesuport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin stampila bancii) pana la data limita de depunere a ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, in conf. cu art.278 ind 1 dinOUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondatade catre CNSC, va fi de: 5018, 53 lei. Garantia de participare se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006.3.In cazul in care GP este depusain alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.In cazul in care contestatorul renunta la contestatie, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta va fi de 5018, 53 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Conform art. 90, alin. (1) dinH.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte urmatoarele : Declaratie privind eligibilitatea(F1), Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181(F2), Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69 (F3), Certificat de participare cu oferta independent(F4), Informatii generale(F5)., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele catre bugetul consolidat.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general?bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o ofertacomuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cudatorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernuluinr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organelecompetente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile PubliceLocale ale administratiei locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o ofertacomuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cudatorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organellecompetente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Cerere de participarela procedura(F12), Persoanele cu functie de decizie ]n cadrul Comunei Vladeni, judetul Botosani sunt: 1. Murariu Voicu- primar;2. Podariu Stefan-viceprimar ;3. Vinatoriu Catalina-secretar comuna ;4. Bozianu Maria-contabil;5. Movanu Raduconsilierlocal;6Chirila Gheorghe-consilier local;7. Stiuler Gianina Laura-consilier local;8. Chirila Sorin-consilier local;9.Axinte Neculaiconsilierlocal;10.Padurariu Constantin-consilier local;11. Costiuc Mircea-consilier local;12.Cojocariu Costache-consilier local;13. PodaruAngela-consilier local;14.Drobota Gabriela-consilier local;15.Acasandrei Gheorghita-consilier local;16. Acasandrei Felicia Elena-consilierlocal;17. Mania Gheorghe-consilier local;18.Pomparau Ionut-consilier local; Comisia de evaluare: 1. Podariu Stefan- presedinte, 2.VinatoriuCatalina-secretar comisie, 3.Ungureanu Cristina-membru comisie, 4.Manolache Paul-membru comisie, 5. Starica Elena-membru comisie Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent inobiectul de activitate al respectivilor operatori economici.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Informatiile din certificat sa fie reale/valide la datalimita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentatin copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea decontract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2012Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari, care poate fi insotitapentru confirmarea executiei de lucrari similare de cel putin un documentsau mai multe documente((contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie laterminarea lucrarilor /etc.Se va prezenta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani- Formular nr. 6(disponibil in sectiunea formulare).Se va complete formularul , , Experienta similara, , (F7)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.Pt. cerinta 2 - Completare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, , F11.Cerinta nr. 3Asigurarea cu personal de specialitate: a) Sef lucrare ? absolvent al Facultatii de C-tiib) Coordonator lucrari, ing/subinginer, cu experienta profesionala inconstructii de infrastructura de transport rutier;c) RTE atestat, domeniul II ? drumuriDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aibaimplementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractuluiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aibaimplementat standardul de protective a mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer