Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, COM. DRAGUS, JUDETUL BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 357355
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357355/06.02.2014
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, COM. DRAGUS, JUDETUL BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGUSCod fiscal: 16436600, Adresa: Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Dragus, Telefon: +40 0268249601, Fax: +40 0268249601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Dragus, Romania, cod postal: 507251, telefon: +40 0268249601, fax: +40 0268249601, persoana de contact: SUCACIU GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dragus, str.Principala, nr.42, jud.Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, COM. DRAGUS, JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, COM. DRAGUS, JUDETUL BRASOV
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 541, 777.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare-50.835 lei.care se vireaza in contul RO97TREZ1355006XXX000224, care se constituie in conformitate cu prevederile art.84-88 din HG 925/2006.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. - Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1 .instrument de garantare irevocabil emis in coditiile legii.de o societate bancara ori de o societate de asigurari.in cazul constituirii garantieide participare printr-un instrument de garantare emis de o banca/societate de asigurari se va completa Formular 15 sau un alt model care sa confirme cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate instrumentul de garantare va fi redactatintr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat, Formular 15 si se va prezenta in conditiile de mai sus insotit detraducerea in limba romana autorizata si legalizata.Pentru op.ec.care constituie garantia de participare in euro sau alta moneda echivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare .In conformitate cu Legea nr.346/2004 IMM-urile pot solicita reducerea ce 50% a garantiei de participare se va prezenta Formularul 21.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare cf.art .278^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare .Autoritetea contractanta vaelibera /restitui garantia de participare cf.art 88 din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin(1)din HG 925/2006 sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (art.90, alin.(1)din HG nr.925/2006 coroborat cu prevederile art.86, alin.(4), lit.b) din HG nr.925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale incond.prevazute la art 90 alin(3) din HG 925/2006.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia dea constitui garantia den buna executie a contractului.(Formularul 19) in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cf.prev.art.91-92 din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind eligibilitatea-Formularulnr.1 din Sectiunea-Formulare.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabil operatorul economic nu se emit astfel de documente sau cestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Calitatea de participant la procedura: Ofertantul va prezenta : Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 2 din Sectiunea-Formulare).3.Participarea la licitatie cu oferta independenta: -of.va prezenta: Declaraie privind participarea la licitate cu oferta independenta-Formular4 A1(cf.ordin ANRMAP nr.314/2010)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006Declaratie pe propria raspundere privind nemcadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006-Formularul 3 din Sectiunea -Formulare);incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia trebuie completatade catrefiecare asocial daca oferta este depusa in asociere sau de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Precizare : tertul sustinator(dupa caz)are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 alin a , c indice 1, d ; art.69 indice l.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.5.-Plata datoriilor catre bugetul de stat si bugetul local>Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social op.ec.(sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul;nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.>Certificat privind plata impozitelorsi taxelor locale(sau echivalent)din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.>Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.>Cazier judiciar al companiei.Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document.op.ec va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu afost condamnat prin hotararea definitive a unei instante judecatoresti, pentruparticipare la activitati ale unei organizatii criminale judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici potdepune o declaratie pe proprie raspundere potrivitart.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se voraplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 modificari si completari.In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligatsa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economiciprezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.6.Evitarea conflictului de interese: Completarea si prezentarea: declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (Declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr.3.1 din Sectiunea - Formulare).Nota : Tertul sustinator are obligatia de a completa si prezenta , Formular3.1 privind : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , avizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul com.Dragus-Sucaciu Gheorghe.Viceprimar-Jurcovan Nicolae;Secretar-Fogoros Cristina;CFP-Poparad Vasile;Consiliul Local componenta-Biliboaca loan Romul;Codrea loan;Fogoros losif Dorel;Greavu Cornel; Guseila loan;Racu Maria;Rogozea Dorel;Sofbnea Dorin Vasile.Declaratia conform formular nr.3.1, trebuie completata de catre fiecare asociat, daca oferta este depusa in asociere;de catre fiecare subcontractant si tert sustinator declarat prin oferta.Nota: In situatia In care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa Intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 dinOUG 34/2006, acesta vafi exclus de la procedura. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: (1)denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale.sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare, (7) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii>Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit- Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.- Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (1)denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare (7) obiectul deactivitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, (8) domenii de activitate secundare, Nota : Documentele solicitate vor fi depuse in copie conform cu originalul. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata , in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certifcatul Constatator emis de O.R.CIn cazul unei asocieri, fiecare asocial este obligatsa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind atuatia economico-financiara Solicitat x Nesolicitat ? Cifra deafaceri anuala medie pe 3 ani sa fie cel putin egala cu 2541777.41 RON Se va prezenta: -formular F5-INFORMATII GENERALE -Bilant contabil la data31.12.2011.31.12.2012, l1.12.2013 pt calcul se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pt fiecare an in parte.NOTA : Pt bilantul din 2013 se accepta documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara, in locul bilantului contabil inregistrat pe anul 2013., Bonitate, acces la resurse-Ofertantii trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului , vor avea acces sau au disponibile resurse reale, negrevate de datorii linii de credit confirmate de banci , sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realize cash-flow de executie a lucrarii.in valoare de 760.000 lei pe o perioada de 3 luni.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ca suma sa fie imobilizata pentru realizarea contractului. Disponibiltatea de sustinere indiferent de forma trebuie sa cuprinda: suma, perioada.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea unuei terte persoane , va prezentaun angajament ferm al persoanei respective, prin care va confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele finaciare.Tertul sustinator trebuie sa indeplineasca cerintele de bonitate sau acces la resurse sus mentionate.Tertul sustinatorva prezenta declaratia privind eligibilitatea , declaratia privind neicadrarea in prevderile art. 69^1 , neincadrarea in art 181 lit a, C^1 , d , din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, aceasta conditie poate fi indeplinita cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Solicitat x Nesolicitat ? -Formular F6 si anexa acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani 1.Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiar/ cantitati, dupa caz, indiferent daca : acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru contractele de lucrari duse la bun sfarsit si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta -Formular F7-EXPERIENTA SIMILARA*1) 2. -Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii -autoritate contractanta sau privati , valoarea perioada si locul executiei cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu i normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. -Formular F7 S.Prezentare Informatii privind obligatiile contractual in curs Toate documentele sunt obligator!! a se prezenta in forma solicitata., Informatii privind subcontractantii Solicitat x Nesolicitat ? -Formularul 12- DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNTINDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI si SPECIALIZAREA ACESTORA siAnexa la Formularul 12 -Formularul 13-MODEL ACORD DE \ SUBCONTRACTARE -Formularul 14-Model ACORD DE ASOCIERE ACORDDE ASOCIERE in vederea participant la procedure de atribuire acontractului de achizitie publica Se solicita completarea unei declaratii si un fomnular model(acord de subcontractare , cu subcontractantii si : specializarea acestora. Daca parti din contractui de achizitie publicaurmeaza sa se ideplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acestcaz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractui de : achizitie publica. Nu se accepta subcontractarea totala. In caz de asociere se desemneaza liderul asociatiei.Se completeaza formularul model "Acord de asociere" .In cazul castigarii, Inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii. Fiecare asociat participant in consortiu va prezenta actele de calificare . Se va atasa imputemicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Informatii privind personalul Solicitat x Nesolicitat ? De prezentat: -Formularul F8-DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE -Formularului F9 -INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE CONDUCERE si -anexa 1 la F9-CURRICULUM VITAE -anexa 2 la F9 -DECLARATIE DE DISPONIBILITATE PENTRU EXECUTAREA CONTRACTULUI DE LUCRARI .Pentru resursele umane pentru care se vor prezenta atestate /autorizatii nu se va prezenta CV-ul. Declaratie privind efectlvele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere inclusiv in ultimii 3 ani. Informatii referitoare la personalul deconducere. Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta in copie autorizatiile personalului tehnic implicat in proiect. Copii dupa contractele individuale de munca-extras Revisal pentru personalul implicat in proiect, angajament participare, fise de post, decizie numire, sau alte documente relevante cu mentiunea confonn cu originalul. Lista personalului tehnic de specialitate si de asgurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda: Personal responsabil de indeplinirea contractului :1.Manager de proiect ?absolvent de studii superioare cu licenta , experienta similara dovedita prin implicarea in cel putin un proiect similar. 2. Sef de santier-absolvent de studiisuperioare, domeniu de licenta-inginerie civila, specializarea cai ferate.drumuri si poduri (CFDP-conform HG 707/2012 Cod DL 60/DS 20)cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar. 3. Sef de punct de lucru, inginer cu studii in domeniul constructii de drumuri si poduri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. 4.Responsabil tehnic de calitate -licentiat in domeniu ?Ingineria civila-specializarea: cai ferate.drumuri si poduri(Cod DL 60/DS 20-HG 707/2012), cu decizie numire sau atestat valabil la data limita depunerii ofertelor. 5.Responsabil tehnic cu executia -care sa fie atestat /autorizat in drumuri si poduri, conform Ordinului M.L.P.T.L.nr.777/2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. 6. Inginer specialitatea geodezie autorizat ANCPl.cf.Ordinului 687/2005 7. Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca. -se solicita prezentarea unui certificat valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care sa ateste absolvirea cursului de inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca emis de un formator autorizat CNFPA sau echivalent pentru ofertanti straini. Se vor nominalizapersoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ. Se vor nominaliza persoane pentru fiecare dintre pozitiile de mai sus, se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.Din documentele prezentate este obligatoriu sa reiesa ca ofertantul dispune de personalul necesar indeplinirii contraclului de lucrari in corespondenta cu prescriptiile tehnice solicitate si cu obiectul contractului.Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat., Informatii privind dotarile Solicitat x Nesolicital ? -Formularul F10-DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Formularul F11-LISTA cuprinzand dotarea minima de ulilaje, instalatii si echipamente tehnice Declaratie privind utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru : indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari insotita de lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice -Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate, inchiriere sau alte forme, a urmatoarelor : utilaje: -autobasculanla 1 buc autogreder 1 buc compactor vibrator terasamente 1 buc compactor vibrator asfalt instalatie mixturi asfaltice saustatie asfalt 1 buc buldoexcavator 1 buc repartizor, finisor mixtura asfaltica cu raport inspectie valabil eliberat de institutii si organisme acreditate), laborator gr II Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada cu contracts de inchiriere, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru cele din dotare cu dovada proprietatii, respectiv facturi, extrase de mijloace fixe.etc. Informatiile privind Standarde de asigurarea calitatii Solicitat x Nesolicitat? ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita dedepunere a ofertelor., Informatiile privind Standarde deprotectia mediuiui Sollcitat x iNesolicitat? ISO 14001 (sau echivalent), valabil la data limita dedepunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Executia lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
Garantia lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 12:15