Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, KM 0+000 ? KM 2+230,70, in Comuna Loamnes, judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 339449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LOAMNES (PRIMARIA LOAMNES)
Numar invitatie: 339449/15.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, KM 0+000 ? KM 2+230, 70, in Comuna Loamnes, judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LOAMNES (PRIMARIA LOAMNES)Cod fiscal: 4240979, Adresa: str. Principala nr.203, Loamnes, Telefon: 0269537101, Fax: 0269537179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Loamnes, Str. Principala nr.203, Loamnes, Romania, cod postal: 557120, telefon: +40 269537101, fax: +40 269537101, persoana de contact: Rusu Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Loamnes, Str. Principala nr.203, Loamnes, Romania, cod postal: 557120.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, KM 0+000 ? KM 2+230, 70, in Comuna Loamnes, judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 76, KM 0+000 ? KM 2+230, 70, in Comuna Loamnes, judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 457, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 29.000 Lei. Modul de constituire - Scrisoare de garantie de participara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum 5.237 Lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, prezentata de catre ofertant si asociatii acestuia, respectiv si de catre tertul sustinatordaca este cazul, ce vor fi insotite de urmatoarele documente: -cazier fiscal al ofertantului si al asociatilor acestuia (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006);
-cazier judiciar al administratorului ofertantului si al administratorului asociatilor acestuia (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006);Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Formular 4.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din OUG nr. 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69A1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 1. Greavu Maria - Primarul Comunei Loamnes, jud. Sibiu2. Rusu Nicolae - Viceprimarul Comunei Loamnes, jud. Sibiu 3.Schiau Maria Cici - Secretarul Comunei Loamne, jud. Sibiu4. Gligor Cornelia - Consilier in cadrul compartimentului financiar contabil din cadrul Primariei Comunei Loamnes, jud. Sibiu.5. Arcas Ioan - Referent in cadrul compartimentului financiar contabil din cadrul Primariei Comunei Loamnes, jud. Sibiu.6. Consilierii locali: Barac Vasile, Cristian Mihai, Dorca Lucratia, Dan Ioan, Florea Nicolae, Gherman Liviu, Geler Ioan, Nan Maria, Nemes Nicolae, Nemes Vasile, Petru Nicolae, Ranf Samoila.-Certificate de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F - D.G.F.P. prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din O.U.G. nr. 34/2006? - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul. Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor) ;Din documentele prezentate trebuie sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice /fizice straine : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta lucrari si servicii care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului, a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 2.900.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie a lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2.Experienta similara: operatorul economic a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunerea ofertei, un contract de modernizare de drumuri in valoare de minim 1.450.000 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta: copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor care certifica experienta similara, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de Receptie, care sa faca dovada indeplinirii contractului. Ofertantii pot, prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, Procese-Verbale la Teminarea Lucrarilor sau Procese-Verbale de Receptie Partiala. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarului final/beneficiarilor finali pentru contractele prezentate., Cerinta 3.Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se vor prezenta informatiile referitoare la persoanele de conducere si cele responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta 4.Personalul de specialitate pentru realizarea lucrarilor sa fie format din urmatorii experti: 1 Manager general de proiect, inginer licentiat in domeniul cai ferate drumuri si poduri (CFDP); 1 Sef de santier; 1 Inspector (responsabil) S.S.M.; 2 Ingineri licentiati cu specializarea: in domeniul cai ferate drumuri si poduri (CFDP); 1 Inginer licentiat cu specializare topometrist; Nu se accepta propunerea unor persoane ocupe douasau mai multe pozitii din cele mentionate;Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor doc, : -CV-urile semnate in original, insotite de declaratia de disponibilitate.-Diplome de studii in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale, pentru personalul de specialitate, valabile la data limita de depunere a ofertei, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul".Se permite si prezentarea unui angajament si daca este declarat castigator operatorul va incheia contractele., Cerinta 5.Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului insotit de documente care sa ateste ca operatorul economic dispune de ele (copie dupa lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente echivalente).Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de contracte ferme de servicii/ furnizare in vigoare la data limita de depunerea a ofertei cu: - laborator de incercari, grad II;
- statie de betoane autorizata;
- statie de mixturi asfaltice.Toate laboratoarele si statiile trebuie sa fie autorizate conform legislatiei in vigoare.Se vor depune in copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor de autorizare., Cerinta 6.Informatii privind Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), in conformitatecu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completatarile ulterioare si conform Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile: I - constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, si II- constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; tunele.Se vor prezenta, in mod cumulat: -curriculum vitae-copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, -copia cartii de munca si contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul muncii.-copia certificatului RTE de specialitate, valabil la data limita de depunere aofertelor.-declaratia de disponibilitate a acestuia pentru perioada de derulare a lucrarilor. Documentele in copie vor avea mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 7.Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse., Cerinta 8.Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. 1.Standarde privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii prin prezentarea unui certificat din seria ISO 9001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare., 2.Standarde privind sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului prin prezentarea unui certificat din seria ISO 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.- accesand siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer