Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala -3650m?


Detaliu pentru invitatia numarul 321680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Uliesti( Primaria)
Numar invitatie: 321680/09.03.2012
Denumire contract: ?Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala -3650m?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uliesti( Primaria)Cod fiscal: 4280450, Adresa: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Telefon: 0245724519, Fax: 0245724618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Uliesti, Str.Principala, nr.225, Judetul Dambovita, Uliesti, Romania, cod postal: 137445, telefon: +40 245724618, fax: +40 245724618, persoana de contact: Primaria Uliesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Uliesti, Str.Principala, nr.225, Primaria Comunei Uliesti, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala -3650m?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare ? Modernizare drum Comunal ? Croitori ?Hanul lui Pala, Comuna Uliesti, 3650 m Judetul Dambovita.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1.452, 16 leiModalitati de constituire: Viram bancar in contul AC, confirm prin extras deCont emis de Trez pt AC;Instrum de garant emis de o banca ori de o soc de asig.Termen de valab garantie: 120zile de la termenul limita de primire a ofertelorOBS: In cazul const garantiei de part prin virament bancar, se vireaza in? RO95TREZ2745006XXX000372 Trez Titu.Dovada const garantiei prin viram bancar, se va prezenta cel tarziu la data si ora deschi of cu viza Serv Contab - Financdin cadrul Directiei Ec a Primariei Uliesti care sa confirme viram. Viza va fi data de Serv Contab - Financ pe baza extrasului de cont emis de Trez.Daca garant de part se const prin instrum de garant emis de o banca ori de o soc de asig, dovada constit garant de part in orig se prez separat de restul of, cel tarziu la data si ora depunerii of.Garant trebuie sa fie irevocabila iar instrum de garant va prevede ca plata garant se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a AC, pe baza decl acesteia cu priv la culpa pers garantate.Garantia de part const prin instrum de garant emis de o banca ori de o soc de asig va resp 2818 din OUG 34/2006.Of.ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se retine conf.art. 2781 din OUG 34/2006.Garant de part se constituie numai in lei.In cazul asoc, garantia de part poate fi const de catre unul sau mai multi asoci.Garantia de part nu poate sa fie const de catre subctr.Ofertantii care const garantia de part in conform cu preved art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 cu modific si complet ult, au obligatia de a dovadedi ca reprezinta un IMM, prin atasarea Form 20 ? Dec.IMM.Pt a beneficia de preved art. 16 alin. (2) din Lg 346/2004 priv stimularea IMM, cu modific si complet ult, in cazul asoc, este necesar ca toti asoc sa faca dovada ca reprez un IMM, prin atasarea Form 20 - Dec IMM completat.
Garantie de buna executie
Garant de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contract, fara T.V.A, in 10 zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti.Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, in original- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata si acceptate de achizitor. Contractantul are obligatia sa deschide la unitatea Tez Statului un cont de disponibil la dispozitia AC, conform HG 1045/19.10.2011. Suma initiala depusa de contractant in cont va fi de 0.5% din pretul contractului, inclusiv TVA. Deschiderea contuluisi depunerea sumei de catre contractant se va face imediat dupa semnarea contractului. Achizitorul va dispune caunitatii Trez Statuluisa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si de destinatia lui
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Mod de dovedire: Se va atasa: Cazier judiciar pentru operator economic.Cerinta nr. 2Cert de participare la licitatie cu of independenta conf ordin 314/2010Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1.2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Cerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor PubliceModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertficat de atestare fiscala eliberat de AFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe LocaleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent/autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Nota* cetrificatul de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale se va prezenta pentrupunctul de lucru implicat in derularea ctr, care apare in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Cometrului, valabil/valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se vor atasa in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 6Declaratie privindcalitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completatCerinta nr.7Declaratiea ofertantului/Ofertant asociat /subcontractant tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Radulescu Sebastian ? PrimarTrandafirescu Danut ? Responsabil proiect Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romaneCertificat Constatator emis deOficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul , emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor) sau echivalent, din care sa reiasa: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii), conform legii legii 85/2006.Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul: 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Daca este cazul, se va atasa, in original, imputernicirea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic privind nominalizarea persoanei imputernicitesa angajeze ofertantul in contract, respectiv: Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota* Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizate de functionare sau documente edificatoare cu competente specifice prezentei documentatii.Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie* Se va solicita ofertantului calasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie conforma cu originalul.Persoane juridice/fizice straine* Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: i)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;j)codul unic de inregistrare;k)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);l)structura actionariatului;m)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;n)domeniul de activitate principal;o)domeniile de activitate secundare;p)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Daca este cazul, se va atasa, in original, imputernicirea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic privind nominalizarea persoanei imputernicitesa angajeze ofertantul in contract, respectiv: Formularul nr. 4 -Imputernicire pentru semnatarul ofertei si, daca exista, copie dupa hotararea / decizia consiliului de administratie sau a organismului corespunzator al operatorului economic, privind nominalizarea persoanei desemnata ca reprezentant legal al societatii. Acestea trebuie atasate si de catre asociati si subcontractanti, atunci cand este cazul.Documentele ocumentele depuse cu nerespectarea prezentei documentatii de atribuirevor fi considerate necorespunzatoare si nu se va accepta inlocuirea/completarea ulterioara.Nota*In cazul asocierii cerintele solicitate la cap. III.2.1.a), III.2.1.b)vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 145216, 00 lei.Pt conversia in RON, daca sit financiare sunt in alta moneda, se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie a anului respectiv.Cifra de afaceri anuala medie luata in calcul va fi media in lei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit economica si financiara se iau in considerare resursele tuturor membrilor grupului.In caz ca op economic demonstreaza sit economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile O.U.G. 34/2006, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea, prin prez unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie of res financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180. din O.U.G. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi prestatsi finalizat, in ultimii treiani, cel putin un contract similar de proiectare drumin valoare de72.608, 00exclusiv T.V.AContract executat si dus la bun sfarsit / = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de recepti/receptie partiala servicii duse la bun sfarsit (art. 13 Ordin ANRMAP 509/2011).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: pt echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCESe vor atasa, in original sau copie conforma cu originalul, recomandarile din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei minime, Cerinta nr2Daca un grup de op ec depune oferta, capac teh si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membr.Op ec si cu of asociat, trebuie sa disp de urmatoarele dotari, echip.tehnice, considerate necesare indeplinirii in bune conditii a contr: dotari minime: 1statie totala, 1plotter A0, 1calc, 1nivela elecronica, 1autoturism, 1lic soft devize, 1soft proiectare drumDc 1 op ec isi dem sit teh invocand sustinerea acordata, conf OUG 34/2006, are oblig de a o dovprin prez unui angajament fermal pers respectiv, incheiat in forma autentica prin care acesta conf faptul ca va pune la disp of resursele invocate.Pers care asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit prev art180/34, Cerinta nr. 3Ofert treb sa disp de res umane considerate strict neces indepl in bune conditii a contract (personal de spec si experti cu roluri esentiale in indepl contrac: 1 manager de proiect, 1 inginer CFDP, exp gen min 2 ani, 1 topograf exp gen min 2 ani, Imp: Se nomin pers difer ptr fiecare pozitieAtunci cand un grup de op ec depune of comuna, capacitatea teh si prof se demonstr prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.A.3)Dc op ec isi dem situatia profe invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG34/2006, de catre o alta pers, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prez unui angajament fermal pers respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitie of resursele invocate.Pers care asigura sustinerea prof nu trebuie sa se afle in preved art180 din OUG34/2006, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara
Aspecte esentiale, identificarea si argumentarea riscurilor
35
Descriere: Componenta tehnica
Durata de realizare a proiectului
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer