Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala, L=3650m", in comuna Uliesti, Judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 337279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Uliesti( Primaria)
Numar invitatie: 337279/12.10.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala, L=3650m", in comuna Uliesti, Judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uliesti( Primaria)Cod fiscal: 4280450, Adresa: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Telefon: 0245724519, Fax: 0245724618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Romania, cod postal: 137445, telefon: +40 245724519, fax: +40 245724618, persoana de contact: Primaria Comunei Uliesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, nr.225
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC 82 Croitori-Hanul lui Pala, L=3650m", in comuna Uliesti, Judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia: Modernizare drum comunal DC 82 ? Croitori ? Hanul lui Pala L=3650 m, in Comuna Uliesti, Judetul Dambovitaa)Lucrari de constructieb)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 1-5 zileDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 680, 190.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 33.603, 81 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular A)/Cazier judiciar al operatorului economic2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular 10?2 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.25)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.10^3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Tranfadirescu Danut (consilier), Vilcu Marina (consilier), Stanica Iulian (viceprimar), Ing.Mocanu Adrian Victor (expert cooptat), Ing.FlorentinaDumitru (expert cooptat), Pogonici Grigore Dan (consultant).Consilieri locali: Iancu Ion, Dragan Gheorghe, Stanica Iulian, Dumitru Marian, Iatan Iulian, Dinca Mariana, Diaconu Mihai, Florea Paul, Ivan Dumitra, Dumitru Cristache, Popa Dumitru, Ilie Ion, Tanase Florin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Ofertantii trebuie sa detina codul CAEN 7112Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. (ofertanti, asiciati sau subcontractanti)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cifra medie de afaceri globala contr in ultimii 3(trei) ani trebuiesa fie cel putin egala cu 3360380, 76 lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat tb sa prezinte aceste doc. Cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul IMM(cf.lg 346/2004) dovedita prin form IMM, CA seconsidera indeplinita in proportie de 50% din cunatumul precizat. Doc relevante: bilantul cont sau extrase de bilant inrg la org competente, dupa caz sau orice alte documente echiv.(copie cf cu orig).Pentru conversia inRON, daca sit fin sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerarecursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de trad aut in lb rom, docrelevante, emise de aut., care sa certifice indepl cerintei oblig. In caz ca tarade orig in care este stabilit op ec nu emite astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate sit., va fi acceptata o decl.aut. ce tb sa contina toate inf solicitate., Cerinta nr.2-In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate/cifra de afaceri.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat: un contract avand ca obiect lucrari de constructie indomeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 1.680.190, 38 lei fara TVA. Prezentare Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificarea) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala/receptie finala a lucrarilor; b) Certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor;c)Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BancaNationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: Autogreder pana la 175 CpCompactor autopropulsat cu valturi pana la 12tfCompactor static autopropulsatRepartizator finisor mixturi asfalticeAutogrudonatorAutocisterna cu disp.de stropireStatie preparat mixturi asfalticePrezentare documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajamentde participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a)manager de proiectb)CQ (numit prin decizie interna)c)Inginer de drumurid)RTE drumuriCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinireacerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr 13.1) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate inCV (dupa caz), Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.20 in formaautentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excl din proc de atrib cf prev art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modif si compl ult, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi prestate deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de apreciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti dincontract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiateintre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheieriicontractului de achizitie publica., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebuisa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatoruluieconomic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum siorice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrulDocumentatiei de Atribuire. Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clarpartea din contract pe care o vor indeplinii asociatii si toate amanuntelenecesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine acestedate vor fi considerate incomplete. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit, iar pentru cele care sunt in curs de certificare/recertificare, se va prezenta copie conforma cu originalul dupa ultimul raport de audit cu mentiunea favorabila., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit, iar pentru cele care sunt in curs de certificare/recertificare, se va prezenta copie conforma cu originalul dupa ultimul raport de audit cu mentiunea favorabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim 70puncte. Pentru celelalte oferte se aplica formula Pn=(Pret minim/Pret n)x70. Pn=punctaj financiar pentru oferta n; Pretul n=Pretul ofertei n; Pret minim=oferta cu cel mai mic pret
Durata de executie
30
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30p. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula Dn=(Durata minima/Durata n)x30p. Dn=durata pentru oferta n; Durata minima=cea mai mica durata dintre toate ofertele. Durata minima acceptata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 zile calendaristice. Durata maxima acceptata peste care oferta este declarata neconforma este de 180 zile calendaristice (6 luni calendaristice).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer