Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC-83-CHELMAC-BELOTINT


Detaliu pentru invitatia numarul 353738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CONOP (PRIMARIA COMUNEI CONOP)
Numar invitatie: 353738/16.09.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC-83-CHELMAC-BELOTINT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CONOP (PRIMARIA COMUNEI CONOP)Cod fiscal: 3519143, Adresa: LOC.CONOP, STR. PRINCIPALA NR. 4, Conop, Telefon: 0257/433003, Fax: 0257/433044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 4, Conop, Romania, cod postal: 317085, telefon: +40 257433003, fax: +40 257433044, persoana de contact: CLAUDIA RAMONA ANGHEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CONOP, STR.PRINCIPALA , NR.4, JUD ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIEPUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC-83-CHELMAC-BELOTINT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC-83-CHELMAC-BELOTINT, conform proiectului tehnic, atasat la invitatia de participare in SEAP. Valoarea estimata a lucrarilor la care se va raporta oferta este de 1.279.248 lei, fara TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazuteeste de 127.924 lei, fara TVA, reprezentand un procent de 10%, care va fi alocatla valoareatotala a lucrarilor 1.407.172 lei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 407, 172 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Valoarea garantiei de participare este de 25.500 lei sau echivalentul in alta valuta, la cursul stabilit de BNR din ziua publicari invitatiei de participare(IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 90 de zile, de la limita de depunere a ofertelor .- Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) lit a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) lit a) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO68TREZ02524670220XXXXX, deschis la Trezoreria orasului LIPOVA.Titularul contului : Comuna CONOPCod fiscal: 3519143- In conformitate cu prevederileart. 278 ind 1 alin. (1) si alin(2)din OUG nr. 34/2006, cu mod si completarile ulterioare in caz de contestatie si in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia , aut.contractanta, va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimataa contractului este de 5.059, 24 lei.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%).- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate.-Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).- Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu autoritatea contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul: declaratie privind eligibilitatea- in original; cazier fiscal si cazier judiciar al societatii valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii) ? cazier judiciar al administratorului/ administratorilor declarati , valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul2. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii : declaratie conform model Formular ?in original. Tertul sustinator va prezent decl. de neincadrare in prev OUG34/2006 art 181 lit a, c indice 1 si d.Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii) se vor prezenta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul -Certif. de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele. -Certificat privind plataimpozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofetele.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- in original de catre toti membrii asocierii.4. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in original de catre fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MOLDOVAN PETRICA-primar, MALES PETRU-viceprimar, NISTOR NICOLETA MIHAELA-secretar, RADA FELICIA-MINA-contabil, CERNESCU LAZAR-membru.Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006 Nota: se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: -Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC al operatorului economic, in nume propriu, liderul asocierii sau al fiecarui asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea, la semnarea contractului in cazul declararii ofertei sale cafiind castigatoare, a unei polite de asigurare civila a lucrarilor ce vor fi executate., Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 2.500.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.IMM-urile beneficiaza de reducerea cerintei privind media cifra de afaceri globale cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similarerelevante executate in ultimii5 ani.Ofertantul va prezentacel putin uncontract saumaximtrei contracte, prin care sa se confirmeexecutareaunor lucrari in valoarecumulatade minim1.270.000 lei, fara TVA., Ofertantul trebuie sa aiba in proprietatesau sa aibe la dispozitia sa (pintr-un contract de concesionare, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora in baza unui angajament), utilaje si echipamente care sa fie folosite in cadrul contractului.Lista tipurilor de utilaje va corespunde cu listautilajelor necesarepentru executarealucrarilor si trebuie sa cuprinda: - statie de producere mixturi asfaltice ? minim 1 buc;
- repartizatoare asfalt? min 1 buc;
- autogreder cu raport? min 1 buc;
- cilindru compactor? min 1 buc;
- incarcator? min 1 buc;
-autobasculanta ? min 4 buc;
- masina de marcaje ? 1 buc;, 3. Ofertantul va prezenta personalul cheie , responsabil cu indeplinirea contractului.Cerinteleminime privind personalulofertantului pentru executia lucrarilor : - Sefde santier- 1 persoana ? Cerinte: -studii superioarein domeniulconstructii drumuri si poduri- Experinta profesionalageneralain domeniul constructiilorin calitate de responsabilde contract/sef santier/ coordonator de lucrarein lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari.- Responsabil tehniccu executia (RTE)- 1 persoana-pe domeniulconstructii drumuri si poduri . Cerinte: - atestat profesionalemis de MDRT, in termen la data limita de depunere a ofertelor.- Responsabilcu controlul calitatii(CQ) ? 1 persoana- in domeniulconstructii drumuri si poduri .Cerinte: - Studii superioarein domeniulconstructiidrumuri si poduri .- Inginer topograf ? 1 persoana ., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta in original Formularul - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul deAsociere si sarcinile care revin fiecarei parti, Standardele de asigurare a calitatiiOperatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificarii Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui in domeniul aferent obiectului contractului., Standarde de protectia mediuluiOperatorii economici ofertanti trebuie sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent lui in domeniul aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer