Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 96 PESCEANA ? NEGRAIA - ROESTI, KM 2+000 ? KM 7+200, COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 353826
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353826/17.09.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 96 PESCEANA ? NEGRAIA - ROESTI, KM 2+000 ? KM 7+200, COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pesceana (Primaria Pesceana)Cod fiscal: 2573942, Adresa: Sat Pesceana, Pesceana, Telefon: +40 250764025, Fax: +40 250764025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Pesceana, Pesceana, Romania, cod postal: 247500, telefon: +40 250764025, fax: +40 250764025, persoana de contact: GEORGIAN FULGESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Pesceana, Pesceana, Romania, cod postal: 247500, telefon: +40 250764025, fax: +40 250764025, persoana de contact: GEORGIAN FULGESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 96 PESCEANA ? NEGRAIA - ROESTI, KM 2+000 ? KM 7+200, COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 96 PESCEANA ? NEGRAIA - ROESTI, KM 2+000 ? KM 7+200, COMUNA PESCEANA, JUDETUL VALCEA val estimata 5771698, 00 lei la care se adauga diverse si neprevazute de 10% adica 577169, 80 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 348, 867.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000 lei Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: -virament bancar in contul RO37TREZ67221420257XXXXX . deschis la Trez.Dragasani-scrisoare de garantie bancara Formular nr 20;
-scrisoare emisa de societate de asigurareIn situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de C.N.S.C. se va retine din garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 276, ind. 1 lit b) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare de asemenea retinerea se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatieCursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel publicat de BNR cu zece zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari , banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011-scrisoare de garantie bancara de buna executie Formular nr 26-scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata? Formular nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular precum si Documentele solicitate pentru tertul sustinator, daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 181 sunt cele de la lit.a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiv2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataSe solicita completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritaticompetente din tara respectiva3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Se solicita completarea Formularului nr.44. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariSe solicita completarea Formularului nr. 5 de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art 691 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 51.Primar ? VASILE ION2.FULGESCU GEORGIAN3.SARARU MARIAN AUGUSTIN4.GHEORGHE IOANA5.POPA EUGEN ALIN6.POPA EUGENIU7.OPRITA GHEORGHE8.PREDESCU ION9.TRUSCA ION10.PREDESCU NICOLAE11.DINA ION12.DINCA SILVIU GHEORGHE13.ZAULET IONEL14.NICU CLAUDIUPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL PESCEANA IN COMPONENTA: 1.VASILE ION2.FULGESCU GEORGIAN3.SARARU MARIAN AUGUSTIN4.GHEORGHE IOANA5.POPA EUGEN ALIN6.POPA EUGENIU7.OPRITA GHEORGHE8.PREDESCU ION9.TRUSCA ION10.PREDESCU NICOLAE11.DINA ION12.DINCA SILVIU GHEORGHE13.ZAULET IONEL14.NICU CLAUDIU5. Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin 10 000 000 lei In cazul operatorilor economici incadrati conform legii incategoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi cel putin egala cu 5 000 000lei., Bilanturile contabile din ultimii 3 anivizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Sustinere (daca este cazul) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, -Formularul nr 8 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c1 si d, din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sensPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani , calculati de la data limita de depunere a ofertei, cel mult 2 contracte ale caror obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare cumulata de cel putin 5.500.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificate de buna executie pt contractele prezentate din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul de executie al lucrarii, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Valorile vor fi exprimate in lei si in euro la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre BCE si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, . Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului deconducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniulconstructiilor de drumuri autorizatia-atestat vizata la zi1 Responsabil cu controlul calitatii.Se vor atasa pentruResponsabil cu controlul calitatiii, inginer sef de santier specialitatea CFDP: CV-urile , Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contr (responsabil sanatate si securitate ocupationala), Declaratie, care contine informatii privind dotarilespecifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinireacontractuluiSe solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica: - Statie de asphalt- Statie de betoane- Cilindru compactor, sau echivalent- Autogreder, sau echivalent- Autobasculanta, sau echivalent- Mai compactor, sau echivalent- Buldoexcavator, sau echivalent- BetoniereIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., . In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunui angajament ferm, al persoanei respective, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in originaldin care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune ladispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptulautoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 15:00