Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC1 COMUNA BUCIUMENI, SATELE BUCIUMENI SI VALEA LEURZII, JUDETUL DAMBOVITA
Detaliu pentru invitatia numarul 347800
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347800/03.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC1 COMUNA BUCIUMENI, SATELE BUCIUMENI SI VALEA LEURZII, JUDETUL DAMBOVITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCIUMENICod fiscal: 4280175, Adresa: STR. PRINCIPALA NR. 200, Buciumeni, Telefon: +40 0245777002, Fax: +40 0245777002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 200, Buciumeni, Romania, cod postal: 137065, telefon: +40 0245777002, fax: +40 0245777002, persoana de contact: COMUNA BUCIUMENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BUCIUMENI, SAT BUCIUMENI, NR.200, JUDET DAMBOVITA, COD POSTAL 137065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC1 COMUNA BUCIUMENI, SATELE BUCIUMENI SI VALEA LEURZII, JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECUTA LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE PE O LUNGIME DE1994 M.Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 1.131lei , Valoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 1352669lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 353, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 27.000 lei1.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea AC pentru suma de 27.000 lei si un termen de valabilitate de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar in contul AC (RO05TREZ2755006XXX000766) deschis la Trezoreria oras Pucioasa si cod fiscal 4280175 .In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda , cursul valutar la care se face paritatea este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare poate fi depusa si la casieria unitatii.In cazul asocierii garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.Ofertantii pot constitui garantia de participare conform art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor , in aceasta situatie au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM.Se va atasa Formular 19 completat.In cazul asocierii , este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM.Modalitatea de restituire a garantiei de participare conform art.88 al HG 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art.33 alin.(3)din HG 925/2006.Garantia de participare se va constitui numai in lei.NOTA: Pentru persoanele juridice straine garantia bancara se va prezenta in original si traducerea autorizata in limba romana conform art.87 alin. 1 din HG 925/2006 si HG 76/2010.Ofertantului ce i se va repsinge contestatia formulata catre CNSC se va retine potrivit art.2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul fara TVA al contractului .Constituire: conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 .a)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform HG 1045/2011)b)scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea ACc)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent , in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Modul de restituire -conform art.92 alin.4 din HG 925/2006.NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1A.1)Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinireSe va atasa Formular nr.1 -DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - completatSe va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri)certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireSe va atasa Formular nr.2 -DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006NOTA: a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente , care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat , precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Din respectivele certficate de atestare fiscala /certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit , care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat , precum si taxele locale , in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala /certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta .Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura : Formular nr.3-CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA -completatCerinta nr.4Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) Se va completa Formular nr.4 -DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART.69^1 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARENOTA: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Primar-Pavel IonViceprimar-Grigoroiu AdrianSecretar-Stancu Melania CarmenContabil-Banulescu MariaResponsabil achizitii publice -Leotescu ElenaModalitatea de indeplinire: Se va completa Formular nr.4 -DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART.69^1 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARECerinta nr.5Operatorii economici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura .Modalitatea de indeplinire: Se va atasa Formular nr.5 -DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA -completat Cerinta nr.1Persoane juridice / fizice romanea) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistratiModalitatea de indeplinire: Se va atasa Certificat constatator , emis de ORC , care sa contina date reale/actualela data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare-CUI-sediul social , sedii secundare-structura actionariatului-numele reprezentantilor legali-domeniul de activitate principal si secundarDin document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeaza a fi realizate prin contractul de achizitie publica.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Ofertantului clasat pe primul loc , i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata in cazul in care documentul a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul, ,.B1)Pentru persoanele juridice straine se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana , dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .B2)Se vor atasa documentele relevante , echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane si in traducere certificata in limba romana , emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorului economic , din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract , in conformitate cu tara de origine /tara in care operatorul este stabilit /are sediul principal.NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea de contract realizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre un tert.Tertul sustinator va respecta prevederile art.13 , art.19din Legea 279/2011., Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti 2.705.000 LEI sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat , dupa cum urmeaza: Anul 2010 ? 1 euro = 4.2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4.2379 leiAnul 2012 ? 1 euro = 4.4560 lei1.Bilanturile se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul pentru ultimii 3 ani , vizate si inregistrate de organele competente., Declaratie privind asigurarile , din care sa reiasa , ca in cazul atribuirii contractului , operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia , inainte de inceperea lucrarilor , o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor , privind utilajele , instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Cerinta obligatorie: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani care sa contina cel putin un contract de lucrari similare in valoare de cel putin1.352.669 lei.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare.Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit, 2)Cerinta obligatorieSa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: -excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)-cilindru compactor static autoprop. cu rulouri (valturi)-instalatie de preparat mixturi asfalt la cald-repartizator finisor mixturi asfaltice -incarcator frontal pe pneuri-autobasculantea)pentru echipamentele proprii se va atasa incopie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate(Se va atasa Formularul nr. 8 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI) completat.b)pentru echipamentele inchiriate se va atasa in original sau copie precontractele de inchiriere, sau copii dupa contractele de inchiriere in derulare.c)pe langa formele de detinere in proprietate sau inchiriere se va permite si detinerea prin alte forme de punere la dispozitie a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., 3)Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare., 4)Cerinta obligatorie:
A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii
contractului: - 1 sef santier ? cu studii univ. ? specializarea drumuri si poduri -cu experienta in cel putin o inv. similara- 1 RTE in domeniul constructii de drumuri si poduri- 1 resp. SSM- 1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii, in dom.constr. de drum.si
pod.
Mentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii, atestate,
certificate, decizii, dispozitii, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autorizatii,
atestate, legitimatii sau certificate de calificare.Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire si/sau
adeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat
lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul
acesteia.Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii , etc.Se vor accepta si specialisti care nu au la momentul depunerii ofertei relatie contractuala cu ofertantul ;pentru acestia se va solicita declaratie de diponibilitate., Capacitatea tehnica si /sau profesionala poate fi sustinuta si de tert.
Tertul sustinator va respecta prevederile art.13 , si art. 20 din Legea 279/2011. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniulcare face obiectul contractului , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificatISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care exista asociatitoti operatoriieconomiciimplicati trebuie sa detina aceste certificatesau echivalent pentru partea de contract pe care o vor realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:19