Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"


Detaliu pentru invitatia numarul 353557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Hopirta (Primaria Hopirta)
Numar invitatie: 353557/10.09.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hopirta (Primaria Hopirta)Cod fiscal: 4561987, Adresa: Hopirta nr.159, Hoparta, Telefon: 0258875713, Fax: 0258875713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hopirta nr.159, Hoparta, Romania, cod postal: 517335, telefon: +40 258875713, fax: +40 258875713, persoana de contact: Cilla Szolga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Hopirta, loc.Hopirta, nr.159, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarealucrarilor de executie aferente proiectului"Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"Valoarea estimata a lucrarilor este de 3.136.249, 96 RON.Valoarea cheltuielilor diverse diverse si neprevazute este de 282.576, 14 RON, reprezentand un procent de 9.01% din valoarea estimata a lucrarilor.Valoarea totala estimata la care se vor raporta ofertele fara TVA: 3.418.826, 10 RON
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 418, 826.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. cuantumul garantiei de participare este de 62.000 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este 7.198, 83 lei.2. termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin (1), (2) si (3) din HG nr.925/20064. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO31TREZ0045006XXX000804 deschis la Trezoreria Aiud, cod de inregistrare fiscala: 45619875. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr.26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de la restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.7. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin 2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea formularului nr.25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valutase va face la cursul BCEdin data de 01.07.2013
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului fara TVAb)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art.90 alin(3)H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaDocumentul solicitat pentru neincadrarea prevederilor art 180 din OUG nr.34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Documentul solicitat pentru neincadrarea prevederilor art 180 din OUG nr.34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c^1, d, din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) se va completa Formularul Nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modficari si completari ulterioare.2)Persoane juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care atesta faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la plata, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documenteeliberate de autoritatilelegale competente din tara in care sete stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelorcatre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata - limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economiciparticipanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completaFormularul 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69ind.1 din OUG nr 34/2006.se va completa Formularul Nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modficari si completari ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Comunei Hopirta sunt: o Primar ? Popa Augustin; , functia PRIMAR, o Viceprimar ? Oltean Vasile;functia VICEPRIMAR, o Consilier ? Rosian Vasile; , functia de CONSILIERo Consilier ? Maxa Valentin; , functiaCONSILIER, o Consilier ? Vasinc Emil; , functia CONSILIERo Consilier ? Cordea Ioan;functia CONSILIERo Consilier ? Nandrean Gheorghe-Nicusor; , functia CONSILIER, o Consilier ? Ciorbea Pompeiu Victor; , functia de CONSILIERo Consilier ? Dan Gheorghe; , functiaCONSILIERo Consilier ? SavuAurel;functia CONSILIERo Contabil ? Cordea Simona Adriana; contabilComisia de evaluareo Responsabil achizitii ? Szolga Cilla ? Presedintele comisiei;o Inspector Primaria Hopirta ? Szabo Francisc ? membru;o Inspector Primaria Hopirta ? Andonie Gabriela ? membru, o Referent Primaria Hopirta ? Docea Rodica ? membru;o Inspector ? Cioban Adriana ? membru; Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Persoane juridice /fizice romane: 1) Certificatul constatator , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si traducere certificata in limba romana.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic-in conformitate cu prevederile art.5(1) din ordinul 509/2001 documentele se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii de afaceri, care vizeaza activitatea in cel mult ultumii 3 ani(2010, 2011, 2012)Modalitatea de indeplinire: Se va completa formularul 6-Informatii generale.Se va avea in vedere cursul EURO din data de 01.07.2013 comunicat de BCE, 1 euro =4.4488 leiIn sustinerea acestei cerinte minime de calificare se va completa Formularul6 I- nformatii generale. Pe langa completarea formularului 6, vor fiprezentate de ofertanti si alte documente in sustinerea cerintei din care sarezulte cifra de afaceri, documente care sunt lasate la latitudineaoperatorului economic.Se va avea in vedere cursul EURO din data de 01.07.2013 comunicat de BCE, 1 euro =4.4488 lei.Pentru alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima in lei/alta valuta la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul 8-Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratia va fi completata doar cu lucrarile similare.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, prin maxim 3 contracte, lucrari similare, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 3.000.000 lei (valoare fara TVA).Se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE.Prin lucrari similare se intelege: lucrari de reabilitare, consolidare sau modernizare drumuri. Prin formulele"lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, sau: -lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor, sau: -lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.Contractele prezentate ca experienta similara , trebuie sa se regaseasca in formularul F8.Modalitati de indeplinire: Se va completa Formularul 8- Experienta similara si se va prezenta.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie/ documente constatatoare/ recomandari/ procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pentru cele mai importante lucrari.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Modalitati de indeplinire: Se va completa formularul Formularul 9 Declartie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamenteleor solicitate: -pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele, utilajele, instalatiile necesare indeplinirii contractului.-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontarctele de inchiriere/contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acrdata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, ca urmare a modificarilor art.186 alin.2 din OUG 34/2006 modificat prin Legea 193 din Monitorul 387/28.06.2013, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurse invocate. Se va completa Formularul F10-Angajament privind sustinerea tehnica(Sustinatorul va completa si Formular 1, Formular 5 precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. lit.a, c^1, d din OUG34/2006., Cerinta nr.4Operatorii economiciprticipanti la procedura trebuie sa dispuna de resurse umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesareindeplinirii in bune conditii a contractului: a) Sef santier (inginer absolvent CFDP sau echivalent cu diploma de inginer/licenta).b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru acest tip de expert este suficienta solicitarea atestatului.c) Responsabil tehnic cu calitatea.d) Responsabil cu securitateasi sanatatea in munca.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Modalitati de indeplinire: Se va prezenta formularul 11-Informatii generale privind angajatii; formularul 12-Personal ce va fi angajat in contract; formular 13-Angajamentul ofertantului privind resursele umane; formular14- CV pentru specialistii prezenti in formularul 12; Copii dupa diplome, autorizatii si certificate detinute de specialistii angajati in contract, conf. Formular 12; formular15- angajament in nume personal pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conf. Formular 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acrdata in conformitate cu prevederile OUG34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al respectivei persoane, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formular 16-Angajament privind sustinerea profesionala(Sustinatorul va completa si Formular 1, Formular5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c^1, d, din OUG 34/2006)Cerinta nr.5In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitati de indeplinire: Se va completa formular 17-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Cerinta nr.6In cazul in care oferta este depusa de asociatie fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a ctivitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care vor indeplini asociatii.Modalitati de indeplinire: Se va completa formularul 18-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat valoric si procentual din valoarea contractului, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritate contractanta solicita legalizarea aasocierii conform prevederilor legale, pana la data incheirrii contractului de achizitie publica. Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO9001 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acepta certificarea in curs de atestare - iar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit va fi finalizat si reiese din el ca ofertantul va primi certificarea.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau dupa caz , documentul doveditor.Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificatul ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemuluide management al mediului) valabil la data limita a depunerii a ofertelor indomeniul ce face obiectul contractului.Se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit privind certificatul a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau dupa caz , documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer