Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"
Detaliu pentru invitatia numarul 353557
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353557/10.09.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hopirta (Primaria Hopirta)Cod fiscal: 4561987, Adresa: Hopirta nr.159, Hoparta, Telefon: 0258875713, Fax: 0258875713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hopirta nr.159, Hoparta, Romania, cod postal: 517335, telefon: +40 258875713, fax: +40 258875713, persoana de contact: Cilla Szolga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Hopirta, loc.Hopirta, nr.159, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarealucrarilor de executie aferente proiectului"Modernizare drum comunal DC112: SILIVAS-HOPARTA(DJ107E), km.0+000-km.3+000"Valoarea estimata a lucrarilor este de 3.136.249, 96 RON.Valoarea cheltuielilor diverse diverse si neprevazute este de 282.576, 14 RON, reprezentand un procent de 9.01% din valoarea estimata a lucrarilor.Valoarea totala estimata la care se vor raporta ofertele fara TVA: 3.418.826, 10 RON
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 418, 826.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. cuantumul garantiei de participare este de 62.000 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este 7.198, 83 lei.2. termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin (1), (2) si (3) din HG nr.925/20064. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO31TREZ0045006XXX000804 deschis la Trezoreria Aiud, cod de inregistrare fiscala: 45619875. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr.26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de la restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.7. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin 2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea formularului nr.25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valutase va face la cursul BCEdin data de 01.07.2013
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului fara TVAb)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art.90 alin(3)H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaDocumentul solicitat pentru neincadrarea prevederilor art 180 din OUG nr.34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Documentul solicitat pentru neincadrarea prevederilor art 180 din OUG nr.34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c^1, d, din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) se va completa Formularul Nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modficari si completari ulterioare.2)Persoane juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care atesta faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la plata, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documenteeliberate de autoritatilelegale competente din tara in care sete stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelorcatre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata - limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economiciparticipanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completaFormularul 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69ind.1 din OUG nr 34/2006.se va completa Formularul Nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modficari si completari ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Comunei Hopirta sunt: o Primar ? Popa Augustin; , functia PRIMAR, o Viceprimar ? Oltean Vasile;functia VICEPRIMAR, o Consilier ? Rosian Vasile; , functia de CONSILIERo Consilier ? Maxa Valentin; , functiaCONSILIER, o Consilier ? Vasinc Emil; , functia CONSILIERo Consilier ? Cordea Ioan;functia CONSILIERo Consilier ? Nandrean Gheorghe-Nicusor; , functia CONSILIER, o Consilier ? Ciorbea Pompeiu Victor; , functia de CONSILIERo Consilier ? Dan Gheorghe; , functiaCONSILIERo Consilier ? SavuAurel;functia CONSILIERo Contabil ? Cordea Simona Adriana; contabilComisia de evaluareo Responsabil achizitii ? Szolga Cilla ? Presedintele comisiei;o Inspector Primaria Hopirta ? Szabo Francisc ? membru;o Inspector Primaria Hopirta ? Andonie Gabriela ? membru, o Referent Primaria Hopirta ? Docea Rodica ? membru;o Inspector ? Cioban Adriana ? membru; Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Persoane juridice /fizice romane: 1) Certificatul constatator , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si traducere certificata in limba romana.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic-in conformitate cu prevederile art.5(1) din ordinul 509/2001 documentele se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 11:48