Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC126 MELINESTI ? ODOLENI, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj,
Detaliu pentru invitatia numarul 352185
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352185/07.08.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC126 MELINESTI ? ODOLENI, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)Cod fiscal: 5002126, Adresa: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Melinesti, Telefon: 0251/440042, Fax: 0251/440042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Melinesti, Romania, cod postal: 207385, telefon: +40 0251440042, fax: +40 0251440042, persoana de contact: CEANA ANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Melinesti, COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, nr.60, JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC126 MELINESTI ? ODOLENI, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC126 MELINESTI ? ODOLENI, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj, cu o lungime de 3, 00 kmValoare totala estimata: 1.799.140 lei, fara TVA, din care - 81.780 lei fara TVA ? valoarea estimata a serviciilor de proiectare; 1.635.580 lei fara TVA ? valoarea estimata a lucrarilor de constructii de drumuri si81.780 lei cheltuieli diverse si neprevazute care reprezinta 4, 546 % din valoarea totala estimata.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 799, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 34.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contulRO90TREZ2945006XXX000483 al Primariei Comunei Melinesti deschis la Trezoreria Filiasicod fiscal 5002126c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC sau in cazul in care operatorul economic renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Pentru ofertantii care vor sa constituie garantia de participare in valuta mentionam ca se va lua de referinta cursul valutar din data de 27.06.2013;1euro=4, 4463 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie(GBE), in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sauGBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autaritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Autaritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12A ;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG.34/2006.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar Ceana Ana, Secretar-Gelep Aurelia, Inspector-Mihai Eugen- Gabriel, Sef Birou Financiar-Contabil Vlad Camelia- Eugenia, Referent de specialitate Dinu Mihai.Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12 B;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte caare autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract privind executia de drumuri, a carui valoare sa fie minim 1.600.000, 00 lei sau 2 contracte privind executia de drumuri a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.600.000 lei respectiv ofertantul sa fi executat in ultimii 3 ani cel putin un contract privind proiectarea de drumuri a carui valoare sa fi fost de minim 80000 lei sau 2 contracte privind proiectarea de drumuri a caror valoare cumulata sa fie de minim 80000lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valutacomunicat de BNR. Se accepta prezentarea si unui contract ce a avut ca obiect atat proiectarea cat si executia de drumuri a carui valoare sa fie de minim 1700000 lei.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Operatorul economic, sau, dupa caz, impreuna cu ofertantul/ofertantii asociati/subcontractanti, trebuie sa dispuna de: 1. Buldoexcavator (executia terasamentelor)? 1 buc;2. Incarcator frontal (incarcarea pamantului si materialelor voluminoase si grele in mijloacele de transport) ? 1 buc;3. Autogreder (executia si finisarea platformelor)? 1 buc ;4. Cilindru compactor cu rulouri usoare de 6-8 tone (compactarea initiala a stratului de piatra sparta si a straturilor rutiere) ? 1 buc ;5. Cilindru compactor cu rulouri mijlocii 8-14 tone (compactarea finala a stratului de piatra sparta si a straturilor rutiere)?1buc6. Autobasculante minim 18 tone capacitate detransport ? 5 buc ;7. Repartizor-finisor asfalt (asternerea straturilor de asfalt) ? 1 buc ;8. Statie mixturi asfaltice (productia mixturilor asfaltice) ? 1 buc ;9. Statie betoane (productia de betoane pentru podete si santuri) ? 1 buc ;10. Autobetoniera (transportul betoanelor de la statie la locul de punere in opera) ? 1 buc ;11. Pompa beton cu brat telescopic ? 1 buc ;12. Automacara (montarea podetelor) ? 1 buc13. Laborator de incarcari gradul II de autorizare pentru categoria B (betoane) si D (drumuri) ? 1 buc.Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documente)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea operatorului economic, se vor atasa dovezi din care sa reiasa modul de dispunere asupra acestora (contracte de inchiriere/comodat/sau orice altfel de document)Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: -Un Sef santier ? inginer/subinginer CFDP, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-Un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Un responsabil de mediu atestat, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Pt fiecare specialist nominalizat cu exceptia specialistului RTE pentru care se va solicita doar atestatul si legitimatia, se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea calificarilor/ specializarilor pentru care au fost nominalizati.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf calificarile si experienta generala.Prezentare form 12I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheie, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica.Pentru utilajele solicit. se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documente)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea operatorului economic, se vor atasa dovezi din care sa reiasa modul de dispunere asupra acestora (contracte de inchiriere/comodat/sau orice altfel de document) Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri.Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 11:44