Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC139 GRADINILE ? ROTUNDA, in comuna GRADINILE, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 340497
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340497/04.12.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC139 GRADINILE ? ROTUNDA, in comuna GRADINILE, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINILECod fiscal: 16556488, Adresa: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Telefon: 0249541032, Fax: 0249541100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gradinile, loc. Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Romania, cod postal: 237447, telefon: +40 249541032, fax: +40 249541100, persoana de contact: Ion Dinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comuna Gradinile, loc. Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC139 GRADINILE ? ROTUNDA, in comuna GRADINILE, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este executia lucrarilor pentru ? Modernizare drum comunal DC139 GRADINILE ? ROTUNDA, in comuna GRADINILE, judetul Olt?, conform documentatiei tehnice postate pe SEAP.Traseul proiectat are o lungime de 7940 m si se suprapune pe traseele drumurilor existente, structura rutiera formata din fundatie balast, strat piatra sparta impanata, BAD25, BAPC16
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 663, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 133279, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar Dinca Ion, Viceprimar Manea Constantin, Tol Iuliana - contabil, Bejan Oprea secretar, Stoian Carmen si consilieri ce aproba bugetul local: Baidac Alexandrina, Baidac ion, Colac Stefan, Frunza Florinel, Marin Tudor, Popescu Iulian, Stamin Ion, Ulieru Cezar, Stamin Sorin, Zamfira Cornel.8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);, Modul pe prezentare al documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil., Cerinta nr. 1A. Listalucrarilor executate in ultimii 5 aniCompletare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2A. Informatii privind experienta similara - executie lucrari de drumuriCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea a minim un contract de executie/pv receptie partiala/terminarea lucrarilor/finala, recomandare in ultimii 5 ani, a carui valoare sa fie de minim 6663960, 00 leiIn cazul in care documentele prez.nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare referitoare la contractul prezentat.-Completare Formular nr. 4A Exp.similara.-proces verbal de receptie partiala/la termin.lucr/finala, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.-recomandare de la beneficiar, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.-contract de executie lucrari, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta numai documentele pentru executia lucrarii, care se va lua in considerare la indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contr.complexe (proiectare+executie), Cerinta nr. 3A. Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): -Coordonator de Proiect? experienta profesionala in functia de Coordonator de Proiect in contracte de executie, in cel putin un contract cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata, experienta generala minim 5 ani;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ), in domeniul constructiilor de drumuri si poduri si produse pentru constructii;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;
- Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie CFDP, experienta generala minim 5 ani;
-Inginer- specializarea topografie, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;, continuare cerinta 3 Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii: , Completare Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 7 ? Declaratie de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae;
- Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc., valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 4Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a contractului.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor, corelarea cu extrasele de utilaje, echipamente declarate in oferta financiara este obligatorie.Utilajele si echipamentele propuse vor acoperi integral necesarul de utilaje ofertat in propunerea financiara.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor., continuare Cerinta 4Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/contract de livrare produse/contract de leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: -Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale;
-Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale;
-Statie de preparare asfalt, autorizata conform prevederilor legale;
-Echipamente pentru ridicari topografice;
-Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului si care sa detina min. 1 echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere si min. 1 echipament pentru determinarea planeitatii si rugozitatii., In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul executiei lucrarii.Ofertantii au obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie) din care rezulta care sunt aporturile fiecarui asociat. Atentie: se verifica corelarea declaratiei cu privire la detinerea utilajelor de la fiecare asociat/subcontractor cu aportul financiar al asociatilor/subcontractorilor declarat in acordul de asociere/subcontractare, Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice"Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti?Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A -?Acord de asociere? Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila?conform cu originalul?, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Pretul total : Pentru cel mai mic pret total (Pretmin) ofertat se acorda maximul de punctaj Amax= 60; Pentru alt pret total (Pret n) An=Pretmin/Pret n x 60; Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pretmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pretn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 60 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
termen de executie B
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie B? se acorda astfel: Pentru cel mai mic termen de executie (Tmin) ofertat se acorda maximul de punctaj Bmax=10; Pentru alt termen de executie (Tn) Bn=Tmin/Tn x 10; Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Tmin = cel mai scurt termen propus si acceptat in luni, Tn = termenul propus de ofertantul n in luni; 10= punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Tn va fi exprimat in luni. Tn maxim acceptat este de 15 luni. Ofertele cu un Tn mai mare de 15 luni vor fi considerate neconforme.Termenul minim considerat rezonabil de catre Autoritatea contractanta este de 8 luni, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar.
Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
30
Descriere: Pentru cel mai mic nr de zile cu restrictionari (Rmin) ofertat se acorda max de punctaj Cmax=30; Pt alt nr de zile cu restrict (Rn) Cn=Rmin/Rn x 30; Unde: Cn = punctaj oferta n pt factor de eval C, Rmin = cel mai mic nr de zile propus si acceptat in zile, Rn = nr de zile propus de ofert n in zile; 30 = punctajul max alocat factor de eval C. Rn va fi exprimat in zile. Oferta cu nr de zile cu restrictionari de circulatie peste 450 zile va fi respinsa ca neconf. Nr minim de zile, considerat rezonabil de autorit contract este de 30 zile, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar. Ofertantul va prez in propun tehnica documente justif privind determinarea nr de zile cu restrictionari de circulatie. Autorit contr intelege prin "numarul de zile cu restrictionari de circulatie", restrictionarile cu caracter temporar datorate executarii lucrarilor, conform OG 43/1997
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 18:11