Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC23 TOPORU-TOMULESTI, COMUNA TOPORU, JUDETUL GIURGIU?
Detaliu pentru invitatia numarul 342199
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342199/30.01.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC23 TOPORU-TOMULESTI, COMUNA TOPORU, JUDETUL GIURGIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Toporu (Consiliul Local al Comunei Toporu, jud. Giurgiu)Cod fiscal: 5123705, Adresa: Com Toporu, jud Giurgiu, Toporu, Telefon: +40 0246236107, Fax: +40 0246236107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Toporu, jud Giurgiu, Toporu, Romania, cod postal: 087225, telefon: +40 0246236107, fax: +40 0246236107, persoana de contact: Ionescu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Toporu, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC23 TOPORU-TOMULESTI, COMUNA TOPORU, JUDETUL GIURGIU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC23 TOPORU-TOMULESTI, COMUNA TOPORU, JUDETUL GIURGIU?. Lungimea totala a drumurilor comunale ce urmeaza a fi modernizate este de L=5.150 mlExecutia lucrarilor - Valoarea estimata fara TVAeste de 4.954.734 lei din care executia lucrarilor 4.718.920 lei fara TVA si diverse si neprevazute 235.814 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 954, 734 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 70.000, 00lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta pentru ofertantii care doresc sa faca echivalenta garantiei de participare in alte valute, este cu doua zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.? Formular nr. 16
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalenteprin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: Ionescu Constantin, Secretar: Marinescu Mirela, Contabil: Lilea Adrian, Consilieri: Iancu Maria, Dobrica Valentin, Bitica Ionel, Bocris Gheorghe, Craciun Florea, Stroe Dorel, Barbu Tudor, Castravete Stefania, Zarna Ion, Ene Marian, Iacobescu Stan.Comisia de receptie pentru lucrari: Presedinte: Dobrica Valentin, Secretar: Popescu Vasile, Membru: Garbaci Emil.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPSe va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Tertul sustinator va prezenta doar Declaratia de neincadrare la art.180, Declaratia de neincadrare la art.181 lit.a, c indice 1 si d/OUG34;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat initial certificate in copie conform cu originalul va avea obligatia, la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani, sa se fi executat cel putin un contract cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, in valoare de cel putin 4.700.000 lei fara TVA, pentru executie. Se va completa Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Se vor prezenta cel mult doua certificari care se pot cumula din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se va completa si prezenta Form. nr 7? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va completa si prezenta Form. Nr 8. ? Experienta similara. Ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Documentele trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; - receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in certificarea prezentata, fara TVA. In cazul in care valoarea prezentata in certificareainitiala a fost majorata prin acte aditionale, se vor prezenta documente din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate.Se va completa si prezenta Form. Nr 8. ? Experienta similara. Ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentul insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2 Informatii privind dotarile specifice Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original, Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru :1. Statie producere mixturi asfaltice 2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica 3. cilindru compactor asfalt 4. cilindru compactor terasamente 5. Incarcator frontal 6. Autobasculante; 7. Autobetoniere; 8. Laborator de gradul II; 9. Autogudronator 10. Autogreder, Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii - laborator autorizat gr. II - sau sa faca dovada prezentand un contract de prestari servicii/ contract de inchiriere cu un astfel de laborator.Se va completa Form. nr.9 ? Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original., Cerinta nr. 3 Informatii privind resursele umane Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal, Pt. Executie: 1. Manager de proiect cu studii superioare. 2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP. 3. Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul afrent contractului, cu atestare. 4. Responsabil cu controlul Calitatii cu studii superioare. 5. Responsabil SSM. Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate. 6. Manager al sistemelor de management de mediu, a)Se va completa si prezenta Form.nr11 - Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original. - b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului., Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca/ colaborare/ prestari servicii are obligatia sa dea initial o declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contracte cu persoanele desemnate pana la semnarea contractului de achizitie publica, - diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare). - CV semnat si stampilat in original;declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului, In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus, Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii/asociatii Se va prezenta Form. nr. 12 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantul va prezenta Form. 4? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original., Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, Form. nr. 14, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere. In cazul unei sustinerii, va fi prezentat Form. nr 10- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 Se va prez certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activit.supus procedurii de achiz, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari. Referitor la oferta comuna depusa de persoanele juridice straine- documentele echivalente certificatelor de calitate solicitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Se admit si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat, din el reiesind ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Pt.pers juridice straine: Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari. Referitor la oferta comuna depusa de persoanele juridice straine- documentele echivalente certificatelor de calitate solicitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul unei asociatii, aceasta conditie tb. indep.de fiecare asociat.Se admit ofertanti care dovedesc ca rap.de audit a fost finalizat, din el reiesind ca of. va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (executie)? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 75de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 75, Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
2. Durata de executie:
25
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 25 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 25. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 12 vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 9 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2, unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cele doua criterii mai sus mentionate. Oferta cu valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 13:40