Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC62 Vladesti - Valea Ursului KM 2+185 - KM 5+185


Detaliu pentru invitatia numarul 330299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vladesti
Numar invitatie: 330299/25.06.2012
Denumire contract: Modernizare drum comunal DC62 Vladesti - Valea Ursului KM 2+185 - KM 5+185
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladestiCod fiscal: 2540635, Adresa: Strada Principala, Vladesti, Telefon: 0250776021, Fax: 0250776021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, Vladesti, Romania, cod postal: 247740, telefon: +40 250776021, fax: +40 250776021, persoana de contact: Gheorghe Sorin Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, Vladesti, Romania, cod postal: 247740, telefon: +40 250776021, fax: +40 250776021, persoana de contact: Gheorghe Sorin Ghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal DC62 Vladesti - Valea Ursului KM 2+185 - KM 5+185
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Modernizare drum comunal DC62 Vladesti - Valea Ursului KM 2+185 - KM 5+185"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 751, 251 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 35025, 00 lei lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportiede 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 hg.925/2006a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea aIV-a (Formularul nr. 11 din Sectiunea a IV-a);b) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul de trezorerie pentru garantiile de participare este: RO10TREZ6715006XXX003575 deschis la Trezoreria Rm.Valceac) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.d) prin orice alt mijloc prevazut in HG 925/2006In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise
Garantie de buna executie
1. 1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.2. . Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 din hg.925/2006.3. In cazul unei scrisri de garantie de buna executie aceasta trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a IV-a ? Declaratie privind eligibilitatea; Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006: Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a IV-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006; Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3 Certificat de participare cu oferta independenta: Cerinta minima: completarea formularului din sectiunea IVCerinnta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;primar-GhitaSorin;viceprimar-Cosac Adrian;secretar-Ghita Mihai;consilier economic-Berbece Adriana;resp.achizitii publice-Crainea Tudor, consilieri: Chirila Ion, Enache Petre, Gratar Petrisor, Mamota Catalin, Neagoe Valeriu, Rogojina Mihai, Stanciu Iancu Elena, Sorlei Cristian, Zamfirescu Cornelia, Zamfirescu Ion, Toader Elena-CFP.Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 C din Sectiunea a IV-a ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinnta nr.6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Cerinta minima: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleOfertantii pot ridica certficatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile de care apartin si de la Administratia Financiara sau de la autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte aceste certificate in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. - Persoane juridice/fizice romane: . Cerinta obligatorie: prezentarea urmatoarelor documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei ? in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul; Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente- Persoane juridice/fizice straine: . Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs. Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate. 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economico-financiara, Bilanturile contabile pe ultimii trei ani, Informatii privind mediacifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: de cel putin 3.500.000, 00lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentare Formular Nr. 12 F ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de anexa, din Sectiunea a IV-a., . Experienta similara: cel putin unui contract de natura si complexitatea similara a celui pentru care se oferteazaSe solicita indeplinirea si ducerea la bun sfarsit a cel putin unui contract de natura si complexitatea similara a celui pentru care se oferteaza (executie).Dovada se va face prin prezentarea copiilorcontractului respectiv, a procesului verbal de receptie si a unei recomandari din partea beneficiarului. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.Nota: In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., Resurse umane si structura managementului- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa prezinte: a) O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12 I din Sectiunea a V-a);b) CV-urile personalului de conducere precum si o lista cu personalul implicat in realizarea contractului, conform modelului din Sectiunea a IV-a.Autoritatea Contractanta stabileste obligativitatea de catre ofertanti a cel putin urmatoarelor pozitii cheie: - Responsabil Tehnic cu Executia, in domeniul Constructiilor de drumuri. Dovada specializarii se va face de catre ofertant prin prezentarea unei copii de pe diploma/ diplomele de studii.Responsabilul Tehnic cu executia trebuie nominalizat prin decizie scrisa a reprezentantului legal al ofertantului, ,Informatii privnd dotarile specifice- declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul nr. 12 H, insotit de anexa din Sectiunea a IV-a).Se solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Nota: In cazul asociatiilor, Formularul nr. 12 H din Sectiunea a IV-a trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati: ? Cilindru compactor, sau echivalent? Autogreder, sau echivalent? Autobasculanta, sau echivalent? Mai compactor, sau echivalent? Buldoescavator, sau echivalent? Betoniere? Autocamion transport, sau echivalent, Informatii privind subcontractantii- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 12 G si anexa alaturata din Sectiunea a IV-a;2. Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind lucrarile executate si/sau serviciile prestate de subcontractati, daca este cazul. Cerinta nr. 1certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2. certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer