Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drum comunal DC79-Gane?ti (DJ 142) ?Pauci?oara ? tronsonul II ? KM 1+43 ? KM 1+982+DL 363 m?


Detaliu pentru invitatia numarul 349851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GANESTI (PRIMARIA COMUNEI GANESTI JUD.MURES )
Numar invitatie: 349851/03.07.2013
Denumire contract: ?Modernizare drum comunal DC79-Gane?ti (DJ 142) ?Pauci?oara ? tronsonul II ? KM 1+43 ? KM 1+982+DL 363 m?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GANESTI (PRIMARIA COMUNEI GANESTI JUD.MURES )Cod fiscal: 4436852, Adresa: Ganesti, Str. Principala, Nr. 548, Ganesti, Telefon: 0265/425101, Fax: 0265/425049
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ganesti, Str. Principala, Nr. 548, Ganesti, Romania, cod postal: 547255, telefon: +40 265425101, fax: +40 265425049, persoana de contact: ATTILA SZEKELY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ganesti, Str. Principala, Nr. 548, Ganesti, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drum comunal DC79-Gane?ti (DJ 142) ?Pauci?oara ? tronsonul II ? KM 1+43 ? KM 1+982+DL 363 m?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei proceduri este executia lucrarilor de modernizare a drumului comunal DC79-Gane?ti (DJ 142) ?Pauci?oara ? tronsonul II, cu o lungime nominala traseu = 0+939.9 m drum principal si un drum lateral 0+242.2m, total 1, 2 kmLungime reala traseu: = 939.86m tronson II DC 79 + 242.2 m drum local DL.Lungime de traseu care se desfasoara in localitate: = 1+182 mValoarea estimata totala 1.045.360 lei fara TVA, defalcata astfel: - Cap. 4 - cheltuieli pentru investitia de baza: 929.210 lei (fara TVA);
- Cap. 5 (5.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier: 23.230 lei (fara TVA);
-Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute: 92.920 lei (fara TVA);Suma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 92.920 lei fara TVA, suma ce va fi decontata, in conditiile legii, pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j) din OUG nr.34/2006.In evaluarea ofertelor comisia se va raporta doar la valoarea ofertei fara cheluielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 045, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 18.000 lei. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO40TREZ47924700220XXXXX deschis la Trezoreria TarnaveniCod Fiscal: 4436852Titular cont: COMUNA GANE?TIPer.de valab: 90 zile calend. de la term. limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre aut. contr. a masurilor de remediere necesare se vor aplica prevederile art.278 indice 1 lit.b din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.12B;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formularul nr.40;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr.44.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Balog Elemer -Primar, Szasz Janos ?Viceprimar, Matefi Adrian -Secretar , Cimpean Maria- Contabil, Consilieri locali: Belenyesi Csaba , Gedo Ioan, Imre Nicolae, Keszeg Francisc Ioan, Keszeg Janos Attila, Keszeg Stefan, Mago; Francisc, Mathe Levente, Matyas Alexandru Stefan, Szabo; Lajos, SzentgyorgyiAnna, Vegh Sandor, Szekely Attila -Responsabil cu procedura de achizi?ie publica;7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 12C.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.900.000 Lei. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta: Formularul Informatii Generale cu informatiile din bilanturile contabile pentru anii pentru care se face dovada sau orice alte documente care pot sustine informatiile prezentate.Se vor prezenta ?i bilan?urile contabile pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani.Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse deprezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 952.440 lei fara TVA. Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal: ?inginer specializarea CFDP;?a unui responsabil tehnic cu executia (RTE)in domeniu constructiilor de drumuri, conform Ordinului MLPTL nr.777/2003 pentru aprobareareglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii" si Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii;?a unui responsabil cu controlul calitatii CQ;Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui responsabil, precum si declaratia de disponibilitate/angajament de participare la execu?ia lucrarii, in care sa se prezinte acordul scris al fiecarei persoane nominalizate.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: ?repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;?compactor mixt 1 buc., ?autogreder ? 1 buc?vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;?statie de preparat mixturi asfaltice?buldoexcavator 1 buc, Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer