Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC97? comuna Ditrau, jud. Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 356670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DITRAU
Numar invitatie: 356670/23.12.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC97? comuna Ditrau, jud. Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DITRAUCod fiscal: 4367957, Adresa: STR. O. BALAZS, NR-6- JUD. HARGHITA, Ditrau, Telefon: 0266-353344, Fax: 0266-353231
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LIBERTATII, NR-9- JUD. HARGHITA, Ditrau, Romania, cod postal: 537090, telefon: +40 266-353344, fax: +40 266-353231, persoana de contact: Puskas Elemer
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Libertatii, nr.9, jud. Harghita, Ditrau, Romania, cod postal: 537090, telefon: +40 266-353130, fax: +40 266-353130, persoana de contact: Puskas Elemer
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC97? comuna Ditrau, jud. Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare strada cu structura rutiera asfaltica, strat uzura Ba 16 4 cm, strat de legatura 5 cm si strat de fundare stabilizat prin remixare siadaos de ciment 5 % pe grosimea de 30 cm si strat trotuare cu imbracaminte asfaltica si parcari cu dale inierbate. Lungimea strazii :1151ml. Montarea a 5 buc. podete cu Dn 1000 mm, amenajarea trotuarelor dealungul traseului.Valoarea estimata a achizitiei, conform devizului general aprobat al DALI : Investitia de baza :2.350.491lei fara TVAOrganizare de santier 23.505 lei fara TVATotal valoare estimata fara chelt diverse si neprevazute :2.373.996 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute: 8, 24 % din val. lucrarilor de baza = 195.567 lei fara TVAValoarea totala estimata a achizitiei :2.569.563 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 569, 563 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 45.000 RON. Echivalenta lei/valuta se va calcula la cursul BNR comunicat cu 5 zile calendaristice inainte de datastabilita pentru depunerea ofertelor. Se constituie cf.art 86 HG 925/2006, si art. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sauun instrument de garantare. emis de o soc. bancara / de asigurari in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO82TREZ35321070250XXXXX al Comunei Ditrau la Trezoreria Gheorgheni. Art.16 dinLegea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limitastabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate; Oferta safiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnarecontractului; Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei; In cazul unei contestatii la CNSC, inmasura in care CNSC respinge pe fond contestatia respectiva, sau ofertantul renunta la contestatie, se vor retine sumele prevazute in art.2781 alin (1) litera b) din OUG nr. 34/2006 astfel: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv :4200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001lei.4200 + 0, 1 % din (2.373.996 ? 420.001 =1.953.995), deci 4200 +1.954, 00 = 6153, 99 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractului fara TVAPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, caredevine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prinscrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vor aplica prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria Primariei Ditrau.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie alucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Eligibilitatea operatorului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat, respectiv tert sustinator, dupa caz.2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Prevederile art. 9 dinOrdinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 sunt aplicabile.Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. Pentrueventualul tert sustinator se aplica in mod corespunzator prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata.3 Evitarea conflictului de interese. Completare si semnare FORMULAR 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Puskas Elemer primar, Fazakas Szilard - viceprimar, Bajko Karolysecretarul comunei, Kollo Emese contabil, Jozsa Aliz responsabil achizitii publice, membrii consiliului local care aproba bugetul: Bajko Imreconsilier local, Bajko Arpad consilier local, Bogacs Arpad consilier local, Fereczi Eniko consilier local, Forika Levene consilier local, KovacsZoltan consilier local, Marton Levente consilier local, Mezei Attila consilier local, Nicolescu Elisabeta-Laura consilier local, Puskas Margaretaconsilier local, Simon Ferenc consilier local membrii comisiei de evaluare, si eventualii experti cooptati care vor fi numiti dupa publicareainvitatiei de participare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.Incadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. cumodificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.4.Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conformOrdinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatc) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante inscopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, informatiile din certificatulconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in obiectul deactivitate ( codul CAEN ) al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. (constructii de drumuri).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicitaofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Obiectul contractului sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic. Documentele vor fi insotite de traduceri autorizate pe limba romana. In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim 4.700.000 RON, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; In caz contrar se ia in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate. Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii2010, 2011 si 2012, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor ) la nivelul a cel putin un contract sau cel mult doua contracte, lucrari similare in valoare cumulata de minim 2.350.000 lei fara tva.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2. Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitateSe solicita Declaratiaprivind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul Formularul 9. Informatii referitoare la personalul responsabil pentru executia lucrarilor.- sef santier, inginer sau subinginer cu studii superioare in specialitatea de drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniu, doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar;
- Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDR, MLPTL, MLPAT) in domeniul constructiilor rutiere- Responsabil cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, celor ce fac obiectul procedurii- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se prezinta: autorizatie RTE pentru responsabilul tehnic cu executia. Legea 10/1995)(contract de munca inregistrat legal / contract de prestari servicii / contract de colaborare sau alta forma de angajare a personalului, inclusiv angajament de participare.), 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta obligatorie : ofertantul sa poata dispune de cel putin urmatoarele utilaje si echipamente: excavator, buldozer, autobasculante, rulou compresor, instalatie de preparat mixturiasfaltice, instalatie de repartizat asfalt, utilaj remixare strat fundatie prinadaos de ciment, laborator de analizaSe vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractuluiIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta un acord deasociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indepl. contractului. In cazul asocierii a doua sau a maimultor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se iain considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati., 5 Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratie privind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa lesubcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordullor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., 6. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica sifinanciara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata deo alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lita) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 se aplica si tertului sustinator. Cerinte minime obligatorii: 1.Respectarea standardelor de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 dindomeniul lucrarilor de constructii rutiere in copie lizibila semnata sistampilata ?conform cu originalul??. sau alt document echivalent emis deorganisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE, in original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotita detraducerea autorizata in limba romana In cazul in care oferta este depusade o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie seindeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pecare o realizeaza, Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea respectarii standardelor privind protectia mediului . CertificatSR EN ISO 14001 din domeniul lucrarilor de constructii rutiere in copielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, sau alt documentechivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE, inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata in limba romana In cazul in care ofertaeste depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minimaobligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru parteadin contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer