Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN SATUL HANU CONACHI, COMUNA FUNDENI,JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 326734
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326734/15.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN SATUL HANU CONACHI, COMUNA FUNDENI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FUNDENI (PRIMARIA COMUNEI FUNDENI)Cod fiscal: 3126837, Adresa: COMUNA FUNDENI, JUDETUL GALATI, Fundeni, Telefon: 0236821202, Fax: 0236821202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FUNDENI, JUDETUL GALATI, Fundeni, Romania, cod postal: 807140, telefon: +40 236821202, fax: +40 236821202, persoana de contact: OJOC LACRAMIOARA MIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI FUNDENI, COMUNA FUNDENI, SAT FUNDENI, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN SATUL HANU CONACHI, COMUNA FUNDENI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea unui drumcomunal in satul Hanu Conachi cu lungimea de 400 m si latime parte carosabila de 5, 5 m. Lucrarile propuse constau in lucrari de infrastructura pe o lungime de 200 m dinsector si lucrari de suprastructura , pe intregul sector de 400 m .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este :4.000 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv60 zile .3. Modul de constituire a garantiei de participare : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 19- ordin de plata in contul RO55TREZ3065506XXX006480 deschis la Trezoreria Municipiului Galati- depunere numerar la caseriaComunei FundeniInstrumentul de garantare in original se va prezentala sediul autoritatii contractante odata cu depunerea ofertei . Autoritatea contractanta retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , o suma egala cu 2192, 44 lei , in conformitate cu art .278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr. 34 / 2006 actualizata .
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului2. Durata de garantie a lucrarii :24 luni de receptia la terminarea lucrarilor3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contratului de executie lucrari : Garantia de buna executie se va constitui din retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cuHotarareanr. 1045 / 2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. . 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 34.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf . Ordin ANRMAP Nr.314/2010 ) - Formular 45.Certificat privind neincadrarea in prevederile art . 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 5Persoanele din cadrul Autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt : Lupu Manuel ? primar , Potera Sorin ? Presedintele Comisiei de evaluare , Ojoc Lacramioara Mia ? responsabil cu achizitiile publiceNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens6.Certificatul de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? (In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7.Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plataa, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art .182 din OUG nr.34 /2006 aprobata prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane. Certificat constatator , eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie lizibila conforma cu originalul , emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN corespondent codului CPV a contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita dovada executarii , in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similar (drumuri)a carui valoaresa fie cel putin de 219.244 lei.Se va prezenta fisele de experienta similara intocmita conform Formularul nr .9 careva fi insotita de : - contractele de lucrari similare din care sa rezulte beneficiarul si valoarea lucrarilor- procesul verbal de receptie de la terminarea lucrarilor-recomandari emise de beneficiar(toate semnate si stampilate de ofertant pentru conformitate), Declaratia privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5, Lista privind echipamentele tehnice siutilajelenecesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - statia de asfalt sa fie dotata si sa prezinte caracteristici tehnice care sa permita obtinerea performantelor cerute de diferitele categorii de mixturi prevazute de Caietul de sarcini- utilejele cuprinse in Formularele nr. C8 "Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii", Efectivul mediu anual al personalului angajatOfertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea in bune conditii a contractuluipersonal de specialitate si experti : b) responsabil tehnic cu executia(RTE) , cu atestat MLPTL (MDRT) , in domeniul drumuri , angajat al ofertantului / contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului . Se va prezenta legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia .c) un responsabil cu controlul calitatii ( decizie interna de numire)d) un expert in securitatea si sanatatea in munca (atestat); Persoanele propuse pot fi angajate permanent , cu contract de colaborare sau angajamente. Ofertantul trebuie sa aiba implementatstandardul de asigurare a calitatii , ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent , pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, Ofertantul trebuie sa aiba implementatstandardul de protectia mediului , ISO 14001:2005 sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 punctePentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Pn=(pret minim/pretn ) x 60: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii , exclusiv TVA .
GARANTIA LUCRARII
25
Descriere: Garantia minima este de 24 luni.Punctajul pentru criteriul ?garantia lucrarii ?se acorda astfel : PC =(Gn/Gmaxina)x25.Garantia pentru buna executie a lucrarii este de maxim 36 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor .
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
15
Descriere: Durata maxima de executie acceptata este de 2 luni , iar durata minima de 1 luna . a) pentru durata minima se acorda punctaj maxim ;b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) dar nu mai mult de 2 luni se acorda punctajul astfel: De = ( durata minima / durata n ) * 15
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 13:00