Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum comunal Praleni, km 0+361 ? 0+450, in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 356622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)
Numar invitatie: 356622/18.12.2013
Denumire contract: Modernizare drum comunal Praleni, km 0+361 ? 0+450, in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)Cod fiscal: 5021250, Adresa: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Telefon: +40 0230575177, Fax: +40 0230575177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 228, Poiana Stampei, Romania, cod postal: 727430, telefon: +40 0230575177, fax: +40 0230575177, persoana de contact: Primaria comunei Poiana Stampei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Poiana Stampei, loc. Poiana Stampei, str. Principala nr. 228, comuna Poiana Stampei, judetul Suceava, tel/fax 575177.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum comunal Praleni, km 0+361 ? 0+450, in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum comunal Praleni, km 0+361 ? 0+450, in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava.Valoare estimata lucrari = 587.594 lei (exclusiv TVA);Valoare estimata cheltuieli diverse si neprevazute = 5.705 lei (reprezentand 0, 9868% din valoarea invistitiei de baza);Valoare estimata totala = 593.299 lei (exclusiv TVA).
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 593, 299 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.750 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO05TREZ5975006XXX000978 deschis la Trezoreria municipiului Vatra Dornei (C.I.F. 5021250). In cazul in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine suma de 4.367, 60 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Poiana Stampei are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Mezdrea Vilut ? Primarul comunei, Todasca Elisei ? Viceprimarul comunei, Vasilut Doina Maria ? Secretar, Rusu Ana ? Contabil, Chiforescu Vasile ? Consilier Local, Cirdei Clement Leon ? Consilier Local, Cretu Petru ? Consilier Local, Florea Catalin Ionel ? Consilier Local, Magas Andana ? Consilier Local, Popescu Vladimir ? Consilier Local, Rinzas Ionel ? Consilier Local, Sandu Silvestru ? Consilier Local, Todasca Elisei ? Consilier Local, Todasca Matei ? Consilier Local, Tiganetea Gheorghe ? Consilier Local, Ivan Alina ? Consilier implementare proiecte, Rogojan Mirela ? Consilier compartiment impozite si taxe, Tataru Vasile ? Consilier implementare proiecte, Chiforescu Marcela ? Consilier compartiment impozite si taxe, Boca Tudor Tiberiu ? Consilier asistenta sociala.Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator;7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si daca detine filiale/sucursale/puncte de lucru/sedii secundare si/sau activitati autorizate conform art. 15 din L 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.150.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul ?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati;, Demonstrarea ca la data semnarii contractului, ofertantul va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii, in suma de minim 220.000 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni. Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a) Prezentarea, in original, a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Comunei Poiana Stampei, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 120 de zile. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Poiana Stampei; b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat Comunei Poiana Stampei si va avea perioada de valabilitate de 120 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor; c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajant (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire; d) Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire; e) Orice alt document care sa confirme indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei similare privind executia de poduri si drumuri (noi sau modernizate) cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 570.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara prin prezentarea a maxim doua contracte. Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11, (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11b)/ recomandare/ proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri. Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii. In vederea demostrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta pentru persoana nominalizata: CV si diploma de studii, dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau Dispozitie de numire a persoanei pentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate. CV-ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1. Sef de santier ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei facultati tehnice, specializarea CFDP, cu experienta profesionala in constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; 2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) in domeniul II ? constructii drumuri si poduri (conform Legii 10/1995); Se solicita prezentarea de informatii referitoare la persoanele responsabile pentru executia lucrarilor (completare formular nr. 12). Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru persoana desemnata ?Sef de santier? se solicita prezentarea CV-ului, diploma/diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persona nominalizata, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Pentru persoana desemnata ?Responsabil tehnic cu executia? sesolicita prezentarea de copii dupa certificatul de atestare RTE si legitimatia RTE - valabile la data limita pentru depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate. Declaratia de disponibilitate va fi prezentata cu semnatura titularului in original. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor face dovada ca dispun (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului: -exploatare de agregate (balastiera); - statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; -statie de preparare a betoanelor de ciment; -echip pentru asternerea betonului de ciment (ex. repartizator vibro-finisor); - laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? I.S.C. aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HG 808/2005 publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 735 din 12.08.2005). Ofertantii vor prezenta declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular nr. 13) si vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru tipul de lucrari care fac obiectul contractului (certificare ISO 14001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei acordata
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer