Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL ROTUNDA SAT TOLICI, COMUNA PETRICANI, JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 341715
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Petricani (Primaria Comunei Petricani)
Numar invitatie: 341715/12.01.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL ROTUNDA SAT TOLICI, COMUNA PETRICANI, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Petricani (Primaria Comunei Petricani)Cod fiscal: 2614210, Adresa: Petricani, Petricani, Telefon: 0233785006, Fax: 0233785006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL ROTUNDA SAT TOLICI, COMUNA PETRICANI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie MODERNIZARE DRUM COMUNAL ROTUNDA SAT TOLICI, COMUNA PETRICANI, JUDETUL NEAMT conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 885, 414 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 57.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar in contul Comunei Petricani (CUI 264210) RO06TREZ4938402XXXXX deschis la Trezoreria Targu Neamt sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006 - Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iar moneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR 1 euro = .4, 4406 lei.Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 6.665, 42 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular nr. 3 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr. 4 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- se va prezenta unCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 5 (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular nr. 6 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: PRIMAR: ROTARU-POPA PETRICA, VICEPRIMAR : VASILIU TICUSOR , CONSILIER: CRETU EDUARDCONSILIERI: 1.ISACHE DOINITA; 2. VASILIU TICUSOR; 3. CUCOS ANDREI;4. GRIGORE VASILE LAURENTIU;5. JITARIU GHEORGHITA;6. MOISA GHEORGHE;7.LECUSESCU NECULAI;8. CROITORIU GRIGORE;9. LUCA VASILE CATALIN;10. DAILA CONSTANTIN;11. DUMITRU ROMICA;12.OLARIU NECULAI;13. CIRLAN MIHAI;14. CRAMBA IOAN;15. UNGURIANU IONIn cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta)6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: - certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Personele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?? si trebuie sa cuprinda informatii valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 5.770.000 lei Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Bilanturi Contabile aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale sau alte documente doveditoare . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): pentru ultimii trei ani., Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci, propriu lucrarii supusa licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat cistigator, in perioada derularii contractului de executie(minim 6 luni)de: lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este de minim 1.100.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte. Acest lucru se solicita inscopul sustinerii din resurse proprii a lucrarilor, de catre ofertantul declarat cistigator pina la decontarea facturilor de catre beneficiar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectare In ultimii 3 ani ofertantul a executat si finalizat cel putin un proiect in valoare de minim 61.000 lei fara TVA. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Pentru lucrari In ultimii 5 ani ofertantul a executat si finalizat cel putin o lucrare de drumuri in valoare de minim 2.824.000 lei fara TVA. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului: Pentru proiectare 1.1 sef proiect specializare CFDP 2.1 ING.CFDP, Pentru lucrari Sef de santier, inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniu; 1 RTE ? atestat de MDRT in domeniul constructii drumuri si poduri, 1 ing./subing. cu specialitatea in domeniul constructiilor de drumuri; 1 responsabil SSM. Pentru Seful de santier ? diploma de inginer in domeniul constructiei de drumuri si dovada ocuparii acestei functii, Pentru celelalte persoane ? diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita), CV-uri, atestari;, Personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului. Se califica ofertantii care prezinta lista cu personalul de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind utilajele Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare, destinate indeplinirii contractului, sunt considerate a fi suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea lucrarii. Se vor prezenta: documentul/documentele care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) a utilajelor, mijloacelor de transport, instalatiilor si echipamentelor tehnice., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul )., Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului. Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere aofertelor. Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza; b) In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta are obligatia de a prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza; b) In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta are obligatia de a prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara.Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 55. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 55 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 55 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Durata de executie a proiectului
15
Descriere: Durata min.exec proiect acceptata =7 zile=pct maxim=15.Durata max.exec proiect acceptata =30 zile. Va fi exprimatain zile. Orice oferta peste durata max. acceptata se considera neconforma. Orice oferta sub durata min. acceptata nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula : Pn=(Dexmin/Dexn)X15.
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: Garantia de buna executie acordata lucrarilor (GBE) ? GBE cea mai mare va primi maximum de puncte, respectiv 20. Va fi ofertata in luni calendaristice. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctGOfi = 20 * GBEOfi /GBE Max (Unde: PctGOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 20 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; GBEOfi= Perioada de garantie de buna executie ofertata de Ofertantul ?i?; GBE Max= Cea mai mare Perioada de garantie de buna executie ofertata in procedura). Durata min. de garantie = 24 de luni . Durata max. De garantie = 60 de luni. Orice oferta peste durata max. acceptata se considera neconforma. Orice oferta sub durata min. acceptata nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Durata maxima a fost stabilita cf. normativului AND 554/2002 pentru o durata normala de functionare
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata minim acceptata de exec.lucrari=6 luni Durata max. acceptata de exec.lucrari=12 luni. Va fi exprimata in luni calendaristice. Orice oferta peste durata max. acceptata se considera neconforma. Orice oferta sub durata min. acceptata nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula : Pn=(Dexmin/Dexn)X10.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer