Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL(VICINAL) DC 53 SI ULITA BISERICA SAT GANTULEI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 336975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI LUNGESTI
Numar invitatie: 336975/08.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL(VICINAL) DC 53 SI ULITA BISERICA SAT GANTULEI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNGESTICod fiscal: 2573900, Adresa: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Telefon: +40 250830502, Fax: +40 250830502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Romania, cod postal: 247325, telefon: +40 250830502, fax: +40 250830502, persoana de contact: COSTEA TIBERIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM COMUNAL(VICINAL) DC 53 SI ULITA BISERICA SAT GANTULEI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL(VICINAL) DC 53 SI ULITA BISERICA SAT GANTULEI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 287, 513 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei) in sit.in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de C.N.S.C., se va retine din gar.de particip.in conf.cu prev.art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare Garantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO44TREZ67250006XXX000088 deschis la Trez.Mun.Dragasani- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
uantumul gar.de buna exec.: 5% din val.fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urm. modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011 - scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.pr.neinc.in prev.art 180 din OUG nr. 34/2006, modif.si compl.? Formular nr. 2In cazul unei asoc., fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit.ec.si fin.si/sau cap.tehn.si profes.invocand si sust.acordata, tertul sustinator va prez. acest fomular.Pers.jur.str.: Se vor acc.ca fiind suf.si relev.pt.dem.faptului ca of.nu se inc.in una din sit.prev.la art.180 din OUG nr. 34/2006, modf.si compl.orice doc.considerat edif., din acest p.d.v., in tara de orig.sau in tara in care of.este stabilit cum ar fi certif.caziere jud.sau alte doc.echiv.emise de aut.comp.din tara resp.2.Decl.priv.neinc.in prev.art.181 din OUG nr. 34/2006, modif.si compl.Se sol.compl.Form. nr.3In cazul unei asoc., fiecare asoc.este obl.sa prez.ac.form. In cazul in care of.isi demo sit ec si fin. si/sau cap.th.si prof.inv.si sust.acordata, tertul sust.va prez.acest form.Aut.contr.are dreptul de a exclude din proc.apl.pt.atr.contr.de ach.publ.orice of./cand. despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl.sau si-a indepl.in mod def.obl.contr., din mot.imp. ofert.in cauza, fapt care a prod. sau este de nat.sa prod. grave prej. benef.acestuia, potrivit prev. art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ult.Pers. jur. str.: Se vor acc. ca fiind suf. si rel. pt. dem.faptului ca of. nu se incadr.in una din sit. prev. la art.181 din OUG nr. 34/2006, mod. si compl., orice doc.cons. edif., d.p.v., in tara de orig. sau in tara in care of. este stabilit cum ar fi certif., caziere judic. sau alte doc. echiv.emise de aut.comp. din tara resp.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Se solicita compl. Form. nr.44.Decl.priv. neinc. in prev.art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu mod. si compl.Se sol. compl. Form.nr. 5 de catre Of./Of. as./Subcontr./Tertul sust.Incadr. in una din sit. prev.la art 691 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Lg 161/2006 duce la excl. ofert. din prezenta proc.Pers. cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la form. 5COSTEA TIBERIU - primar, PATRU ION-viceprimar, SOARE IULIA- contabil sef, MARICA IOANA- secretar, DUMITRASCU IONUT CATALIN, LAUTARU DOREL, IORDACHESCU IOAN, COJOCARU MIHAI, PAPA MARIA, CARCADIA GHEORGHE, CHESNOIU GHEORGHE, PARALUTA MARIN, CHESNOIU ION, MARICA SILVESTRU, PETROSEL SILVIA, DUMITRASCU ION ? consilieriPers. ce detin fct. de dec. in aut.contr.cu priv. la org., derularea si fin. proc. de atr., IN COMPONENTA: 1.Primar ? Costea TiberiuCOSTEA TIBERIU - primar, PATRU ION-viceprimar, SOARE IULIA- contabil sef, MARICA IOANA- secretar, DUMITRASCU IONUT CATALIN, LAUTARU DOREL, IORDACHESCU IOAN, COJOCARU MIHAI, PAPA MARIA, CARCADIA GHEORGHE, CHESNOIU GHEORGHE, PARALUTA MARIN, CHESNOIU ION, MARICA SILVESTRU, PETROSEL SILVIA, DUMITRASCU ION ? consilieri 5.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. III.2.1.b) Capacit de exerc a activ profesCert.t const. emis de O.R.C. de pe langa Trib. teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data dep. of., insotit de anexa care cuprinde ob. de activ. nec. pt. indepl. contr., din care sa reiasa urm.: a.den. op. ec. si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;Doc. in orig. sau copie leg./copie liz. cu mentiunea ?"conform cu originalul", dupa caz, emis de Of. Reg. Com.de pe langa Trib. terit.va fi cu valab. cel putin pana la data dep. of.In cazul unei asoc., fiecare asoc. este obl. sa prez. aceste form.Of. cls.pe primul loc i se va sol.prez. pt. conf. a doc. in orig. sau copie leg.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de inf.gen., 2.Cifra de af. med.glob. pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin 2.500.000 lei. In cazul op. ec. incadr. cf.Lg. in cat. IMM cifra de af.adm. va fi cel putin eg. cu 1.250.000 lei., 3.Bil. cont.din ult. 3 ani viz. si inreg. de org. comp.. In cazul unei asoc., fiecare asoc.t este obl. sa prez. ac.doc., 4.Sustinere (daca este cazul) Capac.ec.si financ.a of. poate fi sust., pt. indep. unui contr., si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstr. sit.economica si fin.invocand si sus. acordata, atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care beneficiaza, prin prezentarea unui angaj. ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, -Form. 8 prin care aceasta conf. faptul ca va pune la disp. of. resursele fin. invocate. Pers. care asig. sust. fina. nu trebuie sa se afle in situatia care determ. exclud.din proced. de atrib. conf. prev. art. 180 si art 181 lit a, c1 si d, din OUG nr. 34/2006, modif.si compl., motiv pentru care va depune o dec. in acest sens
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2. Fisade inf. privind experienta similara pentru principalele lucrari exec. conf. form. 9 (nivelul impus poate fi demonstrate si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte cu obiect similar prezentei proceduri)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form.Ofert treb sa fi final in ult 5 ani min un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii drumuri in valoare cel putin egala cu 1.250.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr/pv de receptie partiala si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul respectiv., Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri , 1 Responsabil cu asigurarea calitatii. Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr; -Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profes. si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers resp pentru inde. contr; Autorizatia resp tehn cu exec. dom.resp, Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Se solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica: - statie de preparat mixturi asfaltice . - repartizator mixturi asfaltice . - statie sortare . - autobasculante . - autobetoniera . - buldozer . - buldoexcavator . - excavator . - autogreder . - cilindrii compactori - incarcator Wola - automacara . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1 certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respective ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2 certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer