Achizitie publica - Modernizare drum de acces existent neclasificat la pasune comunala zona Corn - Carmazan
Detaliu pentru invitatia numarul 347735
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347735/31.05.2013
Denumire contract: Modernizare drum de acces existent neclasificat la pasune comunala zona Corn - Carmazan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUNCUIUSCod fiscal: 4784199, Adresa: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Telefon: 0259/444010, 0259/444094, Fax: 0259/444010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Romania, cod postal: 417565, telefon: +40 259444010, fax: +40 259444010, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI SUNCUIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Romania, cod postal: 417565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum de acces existent neclasificat la pasune comunala zona Corn - Carmazan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum de acces existent neclasificat la pasune comunala zona Corn - Carmazan, lungime 4, 2 km, toate cantitatile de lucrari sunt descrise in listele de cantitati si memoriile anexate. Valoarea estimata a lucrarilor este de 432146 RON exclusiv cheltuieli diverse si neprevazute - deoarece nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 146 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei (opt mii lei). Se va constituii in una din formele prevazute de legislatia in vigoare. durata de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei (minim 60 zile calculate de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), in caz contrar oferta va fi respinsa.Conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va face tinand cont de cursul valutar mediu al lunii anterioare depunerii ofertei (curs valutar stabilit de BNR).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a contractului se va constituii, potrivit prevederilor legale, respectiv art. 90 alin 1-3 din HG 925/2006. Durata de garantie a lucrarilor va fi de minim 60 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006;
- neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006;
- indeplinirea obligatiilor fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Indeplinireaobligatiilor de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1;in acest sens, ofertantii vor depune declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34/2006, declaratia privind eligibilitatea, Certificat fiscal eliberat de DGFP si Primaria din raza sediului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii de plata neindeplinite fata de bugetul local sau bugetul de stat.Se va prezenta "Certificatul de participare cu oferta independenta" conform Ordinului nr. 314/2010.Certificatele vor fi prezentate in una din formele: original, copie legalizata, copie cu mentiunea conform cu originalul, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 OUG 34/2006. in acest sens redam lista persoanelor cu atributiuni inderularea contractului de executie din cadrul autoritatii contractante: 1. Doru GABOR - primar;2. Florin Viorel BRINDAS - viceprimar, consilier local;3. Tudor Calin GROZA - consilier local, 4. Teodor GARDAN - consilier local, 5. Ioan BOT -consilier local, 6. Iosif ERDEI - consilier local, 7. Gelu Claudiu PASCALAU - consilier local, 8. Nicolae TEUSDEA - consilier local, 9. Ileana BODEA - consilier local, 10. Zoltan CSERI - consilier local, 11. Florin BRINDAS - consilier local, 12. Marius DANCIU-consilier local, 13. Daniel GROZA - consilier local, 14. Teodor CABA - consilier local. Se va face dovadaca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Se va prezenta certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile din certificatul constatator vor fi actuale si valabile la data limita stabilita pentru depunereaofertelor si va fi prezentat in una din formele: original, copie legalizata, copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 400.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (ultimele 3 exercitii financiare incheiate), formularul informatii generale(formularul nr.2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. din acestea trebuie sa rezulte ca detine toate utilajele instalatiile si echipamentele necesare indeplinirii contractului. Aceasta se va prezentain original, insotite de documente din care sa rezulte dovada detinerii - in copie certificata.Forma de detinere este oricare dintre cele prevazute in OUG 34/2006., Pentru a fi calificat ofertantul trebui sa faca dovada informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se va prezenta formularul - Lista cuprinzand personalul de conducere si de executie - in original, insotit de copie certificata a documentelor care sa faca dovada existentei unei relatii intre salariat si agentul economic., Pentru a fi calificat, agentul economic trebuie faca dovada listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Dovada ca agentul economic are implementate sisteme de certificare a calitatii in activitatile desfasurate si in domeniul protectiei mediului.In aceste sens se vor prezenta: - Certificat ISO 9001 sau echivalent - in copie certificata;
- Certificat ISO 14001 sau echivalent - in copie certificata;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 12:10