Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 323159
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Numar invitatie: 323159/02.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZUCod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: 0250/860190, 0761127965, Fax: 0250/860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250860190, fax: +40 250860481, persoana de contact: Monica Frigura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Horezu, str.1 Decembrie nr 7, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii , ,MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA?ACTIVITATEA 1 ? PROIECTARE ? Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul nr. 863/2008, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor in conformitate cu Certificatul de Urbanism (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru) pentru , ,MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA?, conform DALI si al Documentului de avizare cu indicatorii tehnico-economici aprobati prin HCL nr. 8/27.02.2012, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Asistenta tehnica pe durata executiei va fi asigurata de proiectant.ACTIVITATEA 2 ? EXECUTIE ? Se vor executa lucrarile de , ,MODERNIZARE DRUM DE IMPORTANTA LOCALA ? ROMANII DE JOS ? ROMANII DE SUS, ORAS HOREZU, JUDETUL VALCEA?, conform Proiectului tehnic, Caietelor de sarcini si Detaliilor de executie intocmite in cadrul Activitatii 1 si aprobate de beneficiar.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 273, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 45.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fiecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de primire a ofertelor Forma de constituire: 1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu, Nota: 1.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare. 2.IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, Cf. cu preved. art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006, prin desch. unui cont la Trezoreria Horezu in favoarea AC unde se va constitui garantia de buna executie prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis, va fi de 0, 5 % din pretul contractului.1. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.2. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.3. IMM-urile beneficiaza prevedirele L nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1.2) Certificatului de cazier fiscal al administratorilor si actionarilor.3) Certificatului de cazier judiciar al societatii.4) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraFormular 12.5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: Primar ? Prof. Ec. Constantin Nitu si Comisia de evaluare, persoanele care intocmesc documentatia de atribuire si avizeaza actele din cadrul procedurii: Jr. Tanasescu Gheorghe, Jur. Iliescu Procopie, Ing. Enea Marinela, Ec. Castravete Nicolae si Ec. Tartareanu Angela.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2A.7) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.8) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele9) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;10) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu.Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: -Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.-Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaIn cadrul procesului de evaluare, Autoritatea Contractanta, va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru ultimii 3ani, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min. 4.400.000, 00 lei (exlusiv TVA)., Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% pentru ultimul an financiar raportat., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada 3 luni in valoare de minim550.000 lei., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Experienta similara - Pt. Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani un contract de executie lucrari avand ca obiect Lucrari de constructii similare, in valoare de minimum 2.190.000 lei, fara TVA. - Pt. Proiectare : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani un contract de proiectare lucrari avand ca obiect Lucrari de constructii similare, in valoare de minimum 76.900 lei, fara TVA., Prezentare Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op. ec. pt. indeplinirea contractului de lucrari Nivel minim: a) pt. executie lucrari Ofertantul tb sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculante cu capacitate mai mare de 16 to (cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile): ? minim douabuc.; - Autogreder (cu raport de inspectie): 1 buc.; - Buldoexcavator (cu raport de inspectie): 2 buc.; - Cilindru compactor terasamente (cu raport de inspectie): 1 buc.; - Baterie cilindrii compactori asfalt (cu raport de inspectie): 2 buc.; - Freza asfalt 1 buc - Statie productie asfalt 1buc. - Statie producere betoane 1 buc. - Repartizator mixturi asfaltice 1 buc. - Echipament masuratori topo; - Laborator incercari grad II, pt mater princip de constr; b) pt. proiectare: Ofert. tb. sa faca dovada ca disp de licenta soft devize, licenta soft proiectare, statie totala topografica, plotter., Informatii referitoare la pers angajat si la pers tehnic de specialitate resp pt indeplinirea contract.Nivel minim: executie lucrariOfertantul tb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate: - 1 sef santier cu st de inginerie - CFDP, cu exp relev intr-un proiect similar dus la bun sfarsit;
- 1 resp cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
- 1 resp tehnic cu executia pentru domeniul drumuri, cu o exp prof relevanta in proiecte similare (RTE);
- 1 resp cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri, cu o exp prof relev in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);
- 1 ing topo cu o exp prof relevanta in executarea de lucrari similare;Nivel minim: proiectare: Ofertantul tb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate: - 2 ing CFDP exp relev in proiectare;
- 1 ing CCIA exp relev in proiectare;
-1 verificator tehnic atestat domeniul drumuri ;
- 1resp tehnic cu calit in constr ;
- 1 evaluator de mediu;
- 1 tehn Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) pt, executie si proiectare, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) numai pt. executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru valoarea ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte valori se acorda un punctaj proportional si anume: Pn = (Pmin/Pmax) x 50, unde Pn ? punctaj obtinut de oferta cu valoarea mai mare decat cea minima Pmin ? pretul minim ofertat Pmax ? pretul ofertat de ceilalti operatori economici.
Termen de realizare a proiectului tehnic
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare termen de realizare proiect tehnic exprimat in zile : a) pentru cel mai scazut termen de realizare a proictului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?20 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta. Termenul de realizare maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma), este de21 zile, iar durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 zile
Durata deexecutie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie exprimat in luni: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 30 puncte.; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 30, unde: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri. Durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma), este de11 luni, durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de9 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata in cadrul acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer