Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum de interes local DS1, sat Cilnic, Comuna Cilnic, Judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 329466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CILNIC (CONSILIUL LOCAL CILNIC)
Numar invitatie: 329466/14.06.2012
Denumire contract: Modernizare drum de interes local DS1, sat Cilnic, Comuna Cilnic, JudetulGorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CILNIC (CONSILIUL LOCAL CILNIC)Cod fiscal: 4448407, Adresa: SAT CILNIC;COM.CILNIC;JUD.GORJ, Calnic, Telefon: 0253/276/102, Fax: 0253/276.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT CILNIC;COM.CILNIC;JUD.GORJ, Calnic, Romania, cod postal: 217145, telefon: +40 253276102, fax: +40 253276102, persoana de contact: VERGILIU-EUGENIU POPOVICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cilnic, sat Cilnic, comuna Cilnic, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum de interes local DS1, sat Cilnic, Comuna Cilnic, JudetulGorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentruModernizare drum de interes local DS1, sat Cilnic, Comuna Cilnic, JudetulGorj, conform proiect nr. 182/2010.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 7350 lei(pentru reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participarea: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca recomandabil cu sediul in Romania si se va depune in original; sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO28TREZ34024700271XXXXX deschis la Trezoreria Rovinari; Codul fiscal al autoritatii contractante 4448407.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278*1(1)(c)din OUGnr. 34/2006 suma de 3675, 92 lei.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scrisoare de garantie bancara cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSolicitat ¦Se va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSolicitat ¦Se completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitat ¦Se completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Solicitat ¦Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitat ¦Se completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Vulpe Dumitru - primar, ec. Arcanu Catinca ? contabil sef, jr. Ladarescu Benoni-viceprimar, ing. Ciocirlie Ion Sorin ? referent urbanism, Grosereanu Nicoleta-inspector, Serbulescu Gheorhe Daniel-Sef serviciu SPGC. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Solicitat ¦Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata, i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, pentru verificare conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat ¦Nivel minim : cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici minim 735.184 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular, iarcerintase va considera indeplinita in mod cumulativ.1.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.2. Daca a fost intocmit, se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 2Cash-flow pentruexecutia lucrarilorSolicitat ¦Ofertantii vor prezenta un angajament din partea administratorului, prin care se angajeaza ca la data semnarii contractului de executie va avea acces la sauare disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow in cuantum de minim 183.796 lei de executie a lucrarilor pentruperioada de una luna.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiariSolicitat ¦, Cerinta nr. 2Experienta similaraSolicitat ¦1. Prezentarea fisei cu experienta similara pentru un contract de lucrari finalizat (tipul lucrarilor fiind de drumuri betonate) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea de minim 367.592 leifara TVA; (prin contract finalizat se intelege conform art. 14 din Ordin 509/2011 al ANRMAP).2. Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile relevante din contract (parti, durata, valoare, garantie, semnaturi), in copie semnata si stampilata conform cu originalul.3. Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala, pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.4. Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 31.Informatii privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Solicitat ¦1.Prezentarea declaratiei insotite de un tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.2.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje implicate in realizarea contractului: excavator, buldoexcavator, cilindru compactor, Statie de preparat beton, Pompa turnat betoane, autobetoniere transport, grinda vibranta si autobasculanta transport.Se va prezenta copie document de detinere sau angajament de inchiriere ulterioara pentru utilajele si echipamentele solicitate., Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii Solicitat ¦1.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru: responsabil cu controlul calitatii, manager de proiect cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, sef de santier ? inginer de drumuri cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar si Respensabil Tehnic cu Executia pentru domeniul drumuri si constructii rutiere atestat de atoritatea in domeniu.Se vor prezenta: diplome/certificari/atestate, C.V.-uri si documente care sa confirme/probeze experienta fiecarui expert. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001Solicitat ¦, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001Solicitat ¦
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
termen de executie lucrari
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie lucrari? se acorda astfel: Pentru termenul de executie cel mai mic (unitate de masura zile calendaristice) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare - 25 puncte , pentru alt termen de executie se acorda punctaj astfel : Te1 = ( Te minim / Te(n) ) x 25 , unde , Te1 = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare , , termen de executie? Te minim = termenul de executie cel mai mic ofertat , Te(n) = termenul de executie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Mentionam ca durata de executie minima sub care un se va puncta suplimentar este de 1 luna iar durata maxima acceptata, peste care oferta este considerata neconforma este de 3 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer