Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum de legatura Radesti - DN1


Detaliu pentru invitatia numarul 325346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Radesti (Consiliu Local Radesti)
Numar invitatie: 325346/27.04.2012
Denumire contract: Modernizare drum de legatura Radesti - DN1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Radesti (Consiliu Local Radesti)Cod fiscal: 4562281, Adresa: Radesti, nr.260, Radesti, Telefon: 0258879300, Fax: 0258879300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Radesti, nr.260, Radesti, Romania, cod postal: 517585, telefon: +40 258879300, fax: +40 258879491, persoana de contact: Nicula Alin Teodor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Radesti loc. Radesti, str Principala, nr. 260, com. Radesti, jud.Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum de legatura Radesti - DN1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea unui drum prin asfaltare ce face legatura intre localitatea Radesti si drumul national DN1
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 396 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garatiei de participare este de 7.000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei) ? 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Moduldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Aiud nr. RO83TREZ0045006XXX000547, cod fiscal 4562281- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se va constitui in comformitate cu art. 86 din HG nr.925/2006 actualizata si in mod obligatoriu ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descris la art. 87 din HG nr. 925/2006 actualizat precum si cel prevazut de art.278^1, alin.(1), lit. b)din OUG nr.34/2006 actualizataNota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieGaran?ia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la toti asociatii, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM , astfel asociatia va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie si a garantiei de participare. Modul de constituire potrivit prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr 34/2006 actualizata, Mentionam ca in cadrul autoritatii contractante urmatoarele personae detin functi de decizie : Nicula Alin Teodor ? viceprimar, Crisan Iulia ? secretar, Dancea Stinea Ioan ? presedintele comisiei de evaluare, Barabas Camelia ? membru in comisia de evaluare, Balasz Ana -membru in comisia de evaluare, Certificat de atestare fiscala emis de organelle competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.Certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila ?comform cu originalul?semnate si stampilate de catre ofertanti. Toate certificatele trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa reiese ca obiectul de activitate corespunde cu cel al contractului ce urmeaza sa fie atribuit si care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Certificatul pot fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila ?comform cu originalul?semnate si stampilate de catre ofertanti. In cazul unei asocieri fiecare ofertant trebuie sa prezinte aceste certificate. nu se accepta completarea ulterioara. In cazul in care o oferta este declarata castigatoare inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii il vom solicita sa ne transmita in original sau copie legalizata certificatul constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniva fi de minim 700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.2. Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara.3.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice proprii sau inchiriate de care dispune: - ofertantul trebuie sa aiba in dotare sau inchiriata, o statie de preparat mixturilor asfaltice, - un repartizator de asfalt, -atelier de compactare format din cel putin 2 cilindrii compactori, autobasculante pentru transport, cel putin un autogredar, un buldoescavator un buldozer si un laborator gradul II autorizat pt. efertuarea analizelor la asfaltul pus in opera, sau contract cu un laborator autorizat.Resurse umane un responsabil tehnic cu executia atestat M.L.P.T.L. in domeniul lucrarilor supuse licitati Solicitantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa: a) asigurarea calitatii pentru lucrarile executate, Certificat comform sistemului ISO 9001/2001 sau echivalent, b) asigurarea protectiei mediului, Certificat comform sistemului ISO 14001/2004 sau echivalent, Toate certificatele solicitate ISO 9001 si ISO 14001 sa fie valabile la data deschideri ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibil in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer