Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum forestier Motru Sec-Sector CFF9 si ramificatie Capra, km 0+000- km 10+105, comuna Pades, jud. Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 326681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PADES (PRIMARIA COMUNEI PADES)
Numar invitatie: 326681/16.05.2012
Denumire contract: Modernizare drum forestier Motru Sec-Sector CFF9 si ramificatie Capra, km 0+000- km 10+105, comuna Pades, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PADES (PRIMARIA COMUNEI PADES)Cod fiscal: 4898932, Adresa: Pades, Pades, Telefon: 0253/471298; 0253/471101, Fax: 0253/471298
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Calugareni, comuna Pades, judetul Gorj, Pades, Romania, cod postal: 217327, telefon: +40 25347101/298, fax: +40 253471298, persoana de contact: Viorel Nicolescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul COMUNA PADES (PRIMARIA COMUNEI PADES): sat Calugareni, comuna Pades, judetul Gorj, Pades, Romania, cod postal: 217327, telefon: +40 25347101/298, fax: +40 253471298
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum forestier Motru Sec-Sector CFF9 si ramificatie Capra, km 0+000- km 10+105, comuna Pades, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Modernizare drum forestier Motru Sec-Sector CFF9 si ramificatie Capra, km 0+000- km 10+105, comuna Pades, jud. Gorj ? valoare estimata 5.029.013 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 034, 815.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 100.400 Lei;II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpeipersoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 20A/20B
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari, plati succesive intr-un cont pus la dispozitia autoritatii contractante, virament bancar. Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor avea in vedere si prevederile hg 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formular B Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui Anrmap 314 /2010 semnat si stampilat.Formular A Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ? Nicolescu Viorel, Viceprimar ? Baloi Ion, Secretar ? Argintaru Nita, Inspector informatica si achizitii publice ? Curelea Marinica CristianFormular 1 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat. Formular 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat. Formular 3 Declaratie privind calitatea de participant laprocedura semnat si stampilat. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare?? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Nota 4: pentru ofertantul care va realiza proiectarea se va prezenta?certificat de atestare? pentru proiectarea de drumuri forestiere conform ord. nr. 576/2009.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani si lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani, respectiv 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), Cerinta 2: Prezentare fise de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fostservicii de proiectare drumuri. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in monedaEuro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. PENTRU PROIECTARE prezentarea unui contractsimilar privind PROIECTAREA DE DRUMURIprestat in ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin 60.000 RON.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupainformatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului, Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de drumuri. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea unui contract executat in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari de drumuri a caror valoare sa fie cel putin egala cu 4.890.000 Lei. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului., UtilajeOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului.Se vor prezenta documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului asa cum rezulta din studiul de fezabilitateatasat prezentei Fise dedate a achizitiei.Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt : Statie de betoane autorizata conform legii, Autobetoniera ? min 2 bucstatie totala ? min 1 bucautogreder ? min. 1 bucbuldozer ? min. 1 buccilindru compactor ? min. 2 buc.Excavator ? min. 1 bucAutobasculante ? min. 6 buc, Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri., Personal minim necesar: pt. proiectare: 3 proiectanti ? ingineri licentiati ai uneiFacultatii deConstructiiin specializ. CFDP;Pt. executie: 1. Manager de Proiect (contract)Calificare si experienta? licentiat. al unei Facultatii de Constructiiin specializarea CFDP ? diploma inginer? Experienta profesionala: -experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect, 2.Sef de santierCalificare si experienta? licentiat. al unei Facultatii de Constructiiin specializarea CFDP ? diploma inginer? Experienta profesionala: - experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de ?ef de ?antier sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect, 3. Responsabil Tehnic cu Execu?iaCalificare si experienta? licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma inginer/subinginer? persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr. 777/2003 al M.L.P.T.L, 4. Responsabil cu asigurarea CalitatiiCalificare si experienta? licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma de inginer? Experienta profesionala: - experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Responsabil control calitate/Responsabil tehnic cu calitatea/sef laborator/responsabil cu asigurarea calitatii/inginer calitate., 5. Coordonator securitate si sanatate in munca Calificare si experienta ? licentiat. al unei Facultatii de Constructii - diploma de inginer - Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art. 72 din HG nr. 300/2006Nota: 1. Vor fi nominalizate persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent, STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 50 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 50 Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 18 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 12 luni nu vor fi punctate suplimentar
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: : a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = ((perioada (n) ? 12) / n)) x punctajul maxim acordat; Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in ani. Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 12 luni va primi ?zero? puncte. Perioada minima de garantie admisibila este de 12 luni, perioada maxima fiind de 84 luni
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
10
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 10 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = timpul de mobilizare cel mai mic/timpul de mobilizare al ofertei luate in calcul X 10. Timpul de mobilzare se considera timpul scurs de la momentul notificarii defectiunii si momentul in care in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer