Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum forestier Nyulad din Dealu, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 328614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DEALU
Numar invitatie: 328614/01.06.2012
Denumire contract: Modernizare drum forestier Nyulad din Dealu, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEALUCod fiscal: 4367930, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Telefon: 0266.225.106, Fax: 0266.225.106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei DEALU, STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum forestier Nyulad din Dealu, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului ?Modernizare drum forestier Nyulad din Dealu, judetul Harghita?. Documentatia de atribuire se afla atasata Invitatiei de participare si poate fi descarcata integral de pe SEAP.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 027, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 62.000 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei adica 90 zile, incepand de la data depunerii acestora. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.1. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri). Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).6. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.7. Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.8. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Balint Elemer-Imre primar, Pall Margit secretar, Gergely Laszlo; Viceprimar, Gergely Edit ? sef birou financiar.Documentele solicitate vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice/fizice romane1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 12.050.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)., Capaciatea de sustinere financiara a lucrarii: Ofertantul va face dovada ca dispune la data deschiderii ofertei pe perioada executarii contractului de 40% din valoarea estimata a contractului fara TVA. Se va prezenta o dovada de la banca (declaratie bancara) privind disponibilitatile financiare din care sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a ofertantului care asigura prefinantarea, din fonduri proprii a lucrarii pana la limita de minim 4.820.000 RON pe intreaga durata de executie a lucrarii propusa de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Valoarea insumata a lucrarilor similare sa fie de minim 6.025.000 RON (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor). Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare de drumuri forestiere. Avand in vedere specificitatea tehnologiei de executie se va face dovada executarii a mimium unei lucrari care prevede stabilizarea in situ a staturilor de fundare pentru drumuri.Documente justificative: Contractele de executie lucrari (pagini relevante); Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala; Recomandari semnate de beneficiar, in conformitate cu Formularul nr. 22 din Sectiunea Formulare., Completarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Se vor asigura utilajele: 1. Cilindru compactor terasamente (lis-cauciuc) ? 2 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autocisterna ? 1 buc.;4. Autobasculanta de 20t ? 6 buc.;5. Autobetoniera ? 2 buc.6. Excavator pe pneuri ? 2 buc.;7. Buldoexcavator ? 1 buc.;8. Statie de betoane, cu inspectia tehnica valabila la zi, (minim 1, iar capacitatea corelata cu cantitatea de beton din PT si DE).9. Incarcator frontal pe pneuri ? min. 210. Statie de asfalt, (minim 1, iar capacitatea corelata cu cantitatea solicitata prin PT si DE)11. Linie de asternare asfalt, formata din: repartizator asfalt 1 buc.cilindru compactor 2 buc.12. Utilaj concasare amestecare piatra + utilaj dispersare liant + reciclator13. Laboratoare autorizate minim gradul II. in constructii., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului; - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri.- Manager de proiect, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Sef santier, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Inginer topometrist, cel putin 1 persoana.- personal de executie angajat, corelat cu durata de executie si capacitatea tehnica propusa., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Standarde de asigurare a calitatiiSistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri., Standarde de protectia mediuluiSistemul de Management de MediuCertificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 65
Durata de executie
15
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 15 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 15. Toate ofertele cu o durata de executie mai mica de 9 luni vor primi punctajul maxim. Ofetele cu o durata de executie peste 18 luni vor fi declarate neconforme.
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = ((perioada (n) ? 2) / 3)) x punctajul maxim acordat; Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 (doi) ani vor fi declarate neconforme. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5 (cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5 (cinci) ani, vor primi punctajul maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer