Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM FORESTIER PE RAZA ADMINISTRATIVA A COMUNEI CIMPURI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 356126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIMPURI
Numar invitatie: 356126/27.11.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM FORESTIER PE RAZA ADMINISTRATIVA A COMUNEI CIMPURI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIMPURICod fiscal: 4718128, Adresa: SAT CIMPURI, COMUNA CIMPURI, JUDETUL VRANCEA, Campuri, Telefon: +40 237670111, Fax: +40 237670003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT CIMPURI, COMUNA CIMPURI, JUDETUL VRANCEA, Campuri, Romania, cod postal: 627060, telefon: +40 237670111, fax: +40 237670003, persoana de contact: Primaria Cimpuri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cimpuri, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM FORESTIER PE RAZA ADMINISTRATIVA A COMUNEI CIMPURI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari va cuprinde lucrarile de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drum forestier pe raza administrativa a comunei Cimpuri, judetul Vrancea?.Proiectul cuprinde reabilitarea drumului pe lungimea de 9.650 m, si se vor executa: - lucrari pregatitoarepentru reparatia elementelor geometrice ale drumului, - lucrari de amenajare teren, - lucrari de terasamente pentru corectarea profilului in lungime si a profilului transversal, - amenajare sistem rutier , - amenajare santuri- podete tubulare noi, reparatii podete tubulare- podete dalate noi, consolidare podete dalate, - lucrari de aparare si consolidare drum, - lucrari de siguranta circulatieiValoarea totala estimata fara TVA pentru procedura cerere de oferta- este de 4.766.595, 55 lei (1.097.282, 58 Euro), din care: ? 4.549.932 lei (1.047.406, 08 Euro) - valoarea lucrarilor de constructii inclusiv amenajare teren si organizarea de santier? 216.663, 55 lei (49.876, 50 Euro) cheltuieli diverse ?i neprevazute, respectiv 5 % din valoarea estimata fara diverse si neprevazute.Cursul euro BNR este de 4, 3440 lei
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 766, 595.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I. Autoritatea Contractanta solicita GP eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 90.000 lei conf. Art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006, constituita astfel: ? Virament bancar in urmatorul cont RO84TREZ6945006XXX000041, deschis la trezoreria Foc?ani, CUI 4718128;SAU? Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari, ce va contine in mod obligatoriu toate prevederile art.87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 8014, 99 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. c) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.SAU? Depunerea sumei in numerar la casieria unita?iiII. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).III. GP se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila.Pentru IMM cuantumul GP este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conformLegii nr. 346/2004Nota Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din GP, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 8014, 99 lei.Modelul SGB este prevazut de Formularul 13.GP poate fi constituita ?i in alta moneda decat lei. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi cel stabilit cu cinci zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR.
Garantie de buna executie
GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).Modelul scrisorii de garan?ie bancara este prevazut de Formularul 14.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: ? Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1A ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.? Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1B ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere in sensul demonstrarii indeplinirii cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/ candidatul/ concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori ?i/sau subcontractantii (daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Mateiu CostelSecretar: Ro?ioru MariaContabil: Ciuruc MarianaComp. Urbanism: Voicu IulianComp. Imp ?i taxe: Dogaru NeluConsilieri locali: Ciobanache Vasile, Vlad Ion, Manole Ionel, Oprea Ionel, Mironica Costica, Norocea Valentin, Schipu Ion, Vladescu Dumitru, Bitca Vasile, Potop Gheorghe, Ple?u Ionel, Botezatu Costica, Stoica MarianModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 1D ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Aceasta obligatie este opozabila ofertantilor/tuturor asociatilor, precum si subcontractantilor si tertilor sustinatoriCerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 1C - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, saudocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, cu valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. In acest scop va prezenta orice document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cash-flow)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 1.500.000 lei pentru o perioada de 3 luni.In cazul unei oferte comune, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2 (Cifra de afaceri)
Operatorii economici vor prezenta Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea contractului, adica 4.549.932 lei fara TVA.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Se va completa si se va depune, in original, Formularului nr. 3 - ?Informatii generale?.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ?Declaratie IMM.Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiaraCifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel:
? in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
? in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
? in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;
Pentru alte monede decat Euro, valorile CA se vor exprima in lei/alta valuta la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR
In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati, La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale cat si copii ale documentelor edificatoare care atesta capacitatea economico-financiara a acestora.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a cel putin unui contract de lucrari de constructii/reabilitari drumuri, a carui valoare sa fie minim 3.500.000 lei fara TVA.Pentru contractul prezentat ca experienta similarain Formularul 5se vor prezenta anexat: - certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2008, 1 euro = 3, 6827 RON- in anul 2009, 1 euro = 4, 2373 RON- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: a) Ultimii 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care lista privind contractele executate in ultimii 5 ani contine si contracte executate in anul 2013, pentru calculul echivalentei leu/valuta se va utiliza cursul BNR de la data procesului verbal de receptie la finalizarea lucrarii, Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru executia contractului de lucrari de drumuri din care sa rezulte ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje si dotari: ? excavator pe pneuri;? statie de betoane ;? buldoexcavator;? buldozer? concasor? incarcator pe pneuri? cilindru compactor terasier;? motocompresor? autobasculanta ;?autocamion? autobetoniera;? autocisterna? automacara;? autogreder;? motopompa? laborator gradul II pentru betoane sau contract cu un laboratorgradul II autorizat I.S.C. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010.Se solicita laborator gradul II autorizat I.S.C.in vederea respectarii prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu (cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Operatorii economici isi rezerva dreptul de a stabili numarul de utilaje si echipamente necesar indeplinirii contractului de lucrari de executie, supus prezentei proceduri de achizitie, prin dimensionarea acestora in functie de natura si complexitatea lucrarilor.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. poate sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament de punere la dispozitie etc.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru lucrarile de constructie: -coordonator de proiect cu studii superioare. Se solicita o experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cele care fac obiectul procedurii ? 1 persoana;
-sef de santier, inginer cu studii superioare, specializarea CFDP cu experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ? 1 persoana;
-responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul II (constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie), atestare dovedita cu un Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia, ambele valabile ladata limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- topometristmasuratori terestre si cadastru, autorizat ANCPI/OCPI sau echivalent - 1 persoana;
-responsabil cu controlul calitatii, domeniul constructii drumuri, inginer cu studii superioare, specializarea CFDP, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
-responsabil Protectia Mediului ? absolvent studii superioare de profil ingineria mediului finalizate prin diploma de licenta sau echivalent/absolvent studii superioare cu certificat de absolvire cursuri in domeniul protectiei mediului eliberat de institutii abilitate, cu experienta specifica de minim 3 ani in domeniul protectiei mediului;
-responsabil in materie de sanatate si securitate in munca pe perioada executiei lucrarii cu formare/specializare (pentru persoane fizice) sau Atestat/Autorizatie (pentru persoane juridice) in conformitate cu HG 300/2006, valabil la data limita a depunerii ofertelor, ? 1 persoana fizica sau juridica;
-sef punct de lucru, diploma de inginer cu studii superioare, specializarea CFDP, cu experienta profesionala in domeniul infrastructurii rutiere, constructii drumuri, de minim 3 ani ? 1 persoana;, Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
- certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
- copia documentului care atesta formare/specializarea sau atestat/autorizatie in conformitate cu HG 300/2006, valabil la data limita a depunerii ofertelor pentru persoanele fizice/juridice cu calitatea de responsabil in materie de sanatate si securitate in munca pe perioada executiei lucrarii;
- autorizatii ANCPI, OCPI pentru specialistul in masuratori terestre si cadastru conform Ordinului nr. 538/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea presoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei.--pentru RTE si ANCPI/OCPI nu se vor depune decat atestatele si/sau legitimatiile si angajamentele de participare.In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta solicitata si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi: copie dupa contractele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca, copie dupa contractele de colaborare/prestari servicii, copie de pe Revisal, recomandare , angajament de participare (in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, litera b din OUG 34/2006 modificata si completata), sau orice alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii experientei/cerintei solicitate.Aceste documente vor fi prezentate pentru a demostra experienta solicitata in documentatia de atribuire pentru personalul propus a realiza contractul de achizitie publica.Operatorii economici vor completa Formularul nr. 6 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?;
- Declaratie tert sustinator privind personalul pus la dispozitia ofertantului;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 9.Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile care vor fi realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (Model acord de subcontractare)., Cerinta 5Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului- completarea ?Acordului de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii..Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare, cu exceptia firmelor care fac dovada ca in urma finalizarii raportului de audit urmeaza sa primeasca certificarea.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza., SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta firme aflate doar in curs de certificare, cu exceptia firmelor care fac dovada ca in urma finalizarii raportului de audit urmeaza sa primeasca certificarea.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer