Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM FORESTIER VARZARI DE SUS - OPROAIA


Detaliu pentru invitatia numarul 348399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA VASCAU
Numar invitatie: 348399/12.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM FORESTIER VARZARI DE SUS - OPROAIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA VASCAUCod fiscal: 4969090, Adresa: str. Unirii, nr. 75, Vascau, Telefon: 0259336157, Fax: 0259336159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Unirii, nr. 75, Vascau, Romania, cod postal: 415800, telefon: +40 259336157, fax: +40 259336157, persoana de contact: DORIN STIOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Vascau, str. Unirii, nr. 75, orasul Vascau, judetul Bihor, Romania, cod postal: 415800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM FORESTIER VARZARI DE SUS - OPROAIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari avand ca obiect lucrari de modernizare drum forestier pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?MODERNIZARE DRUM FORESTIER VARZARI DE SUS - OPROAIA". Lumgime totala: 5, 1 km.Valoarea estimata a contractului este de 2.784.882 lei, fara TVA, echivalent a 641.087 euro, din care valoarea estimate constructii si instalatii in suma de 2.652.268 lei, fara TVA, echivalent a 610.559 euro si 5% cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 132.614 lei, fara TVA, echivalent a 30.528 euro.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 784, 882 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP e 53045, 36 leiTermen valab GP e 120 zile de la data lim stab pt dep ofertelorForma de constit a GP, cf.Art.86 din H.G.925/2006: -vir banc cont RO30TREZ0785006XXX001860 desc Trez Beius, CF4969090, se prez OP confirmat de banca emit, copie document-instr de garant emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, care se prez in orig, in cuantum si pt per de valab prev mai sus-Garant treb sa fie irevoc, cnf art.86 din HG 925/2006-GP poate fi dep si in alta moneda la curs BNR la data postare SEAP a CO- Daca ofertant e IMM, beneficiaza cf prev Legii 346/2004 de reducerea cu 50% a val GP, sit in care va dep acte legale care sa ateste calit de IMM.In sit asoc unuiIMMcu oSC care nu fac parte din categ IMMurilor, asoc resp nu are caract unui IMMOferta care nu este insotit de GP, la deschid ofert, va fi resp cnf art.86 alin.4 din HG 925/2006 corob cu art.33 alin.3 din HG 925/2006.Cnf prev art.278 1 din OUGnr.34/2006Forma de restit a GP conform art.88 din HG925/2006: - GP, constit de ofertant a carui oferta a fost stab ca fiind castig, se restit de AC in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE-GP, constit de ofertanti a caror oferta nu a fost stab castig, se returneaza dupa semnarea contract de achiz publica cu ofertant ale carui oferte au fost desemn castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucre de la data expir per de valab a ofert-In caz in care AC se afla, cnf prev art.209 din OUG34/2006, in sit de a anula proc de atrib, GP se restit dupa data exp term de dep a unei contest cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucra de la aceasta data.-Dupa primirea comunic prev la art. 206 din OUG34/2006, ofertanti ale caror oferte au fost decl necastig au drept de a obt elib GP inainte de expir per prev la alin.2 sau, dupa caz, la alin.3, daca transmit AC o solic in acest sens.In masura in care CNSC respinge contestatia AC va retine contestatorului din GP in raport cu val estimata a contract suma prev de art. 2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum GBE va fi de 5 %, din val fara TVA a contract incheiat. Forma de constit a GBE: cf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006 astfel: - printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la contract.-GBE se poate constit si prin retineri succesive din sume datorate pt facturi partiale. In acest caz, contractant are oblig de a deschide un cont la disp AC, la o banca agreata de ambele parti. In caz in care AC are calit de AP, IP sau op ec cu cap integr sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a desch la Trez Stat din cadrul organ fiscal competent in admin acestuia un cont de disp distinct la disp AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl contractului, AC urm sa alim acest cont de disponibil prin retineri succesive din sume datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab drept GBE in doc de atrib. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efect, precum si despre dest lui. Din contul de disponibil desc la Trez Stat pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trez Stat, cat si de unit Trez Stat la solic scrisa a AC in fav careia este constit GBE, in sit prev la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Forma de restit a GBE: cf. Art. 92 alin. (4): - 70% din val garantiei, in term de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min; - restul de 30% din val garant, la exp per de garant a lucr exec, pe baza PV de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 completata ? Conform Formular nr. A1, in original.2. Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Conform Formular A2.3. Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 ? Conform Formular A3, in original.4. Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006 ? Conform Formular A4, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Florin Porge ? Primar2. Tudor Adrian ? Viceprimar3. Stiole Dorin Vasile ? Responsabil achizitii publice, membru comisie licitatie4. Pop Rodica Silvia ? Secretar, membru comisie licitatie5. Roman Daliana ? Contabil (Sef serviciu), membru comisie licitatie6. Duma Sorin ? membru comisie licitatie7. Tulvan Eugen ? Presedinte si membru comisie licitatie8. Pat Alina ? membru rezerva in comisie licitatie9. Porge Maria Antoaneta ? membru rezerva in comisie licitatie10. Baruta Mircea ? consilier local11. Bortis Marinel ?Ioan ? consilier local12. Bursasiu Dragos ?Mihai ? consilier local13. Ciep Mariana ?Tincuta ? consilier local14. Cret Mircea ? consilier local15. Coroiu Emanuel ?Vasile ? consilier local16. Draghiciu Gheorghe -Mugurel ? consilier local17. Popa Marius - Gheorghe ? consilier local18. Porge Ioan ?Iustin ? consilier local19. Teaha Mihaiu ? consilier local20. Tudor Adrian -Nicolae ? consilier local5. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Conform FormularuluiA5, in original.6. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul.7. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul A3 - Certificatul de participare cu ofertaindependenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/ copie legalizata/copie conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara incare ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 4 luni de la data depunerii ofertelor, respectiv suma de 884.089 lei.- Autoritatea contractanta nu limiteaza indeplinirea cerintei prin impunerea prezentarii unui/unor anumit/anumite document/documente. - Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada.- Suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, s-a calculat dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta., Cifra de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) sa fie de minim 5.304.536 lei. Se va prezenta formular B1. Bilanturi contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 sau orice alte documente edificatoare prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila. Cerinta poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune; - integral, de catre un tert sustinator, cf.art 186 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 ref.la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile L346/2004. Echivalenta lei/euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre BNR., Informatii privind tert sustinator economic si financiar ? daca este cazul. Ofertantul poate fi sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. Angajamentul ferm in forma autentica (Formular B2); Declaratia privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular A1); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006, din partea sustinatorului (Formular A2); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul A4)., Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea economica si financiara se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti Operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular H2), semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in raport cu Orasul Vascau atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea economica si financiara se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti Operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular H2), semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in raport cu Orasul Vascauatat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se va prezenta o lista a lucrarilor similar executate in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, care sa cuprinda minim un contract de lucrari similare in domeniul lucrari de drumuri in valoare de cel putin 2.652.536 lei, fara TVA.Se va prezenta - Formularul C1, in original. - Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documente(certificate constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie)prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pt cele mai importante lucrari, Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate. Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - inginer CFDP pentru sef santier - 1 persoana;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana;
- responsabil cu controlul tehnic decalitate, in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana;
- responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM si PSI - 1 persoana;
- Inginer topograf - 1 persoana.Se va prezenta completat Formular D1, Formular D2, Formular D3 si Formularul D4, inoriginal. Pentru personalul ofertantului responsabil cu executia lucrarilor se vor prezenta: - curriculum vitae, conform anexei Formular D3- copia conform cu originalul a diplomei de studii pentru sef santier si inginer topograf- copia conform cu originalul a atestatului si legitimatiei in termen de valabilitate pentru RTE, - copia conform cu originalul a documentelor care dovedesc competentele in domeniul solicitat pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate si pentru responsabilul SSM si PSI- declaratie de disponibilitate, formular D4, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovadaexistentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente. - excavator ? minim 2 buc, din care 1 buc poate fi buldoexcavator - autogreder ? minim 1 buc - buldozer ? minim1 buc - vibrator pentru beton ? minim 1 buc - compactor ? minim 2 buc - perie mecanica ? minim 1 buc - repartizator mixturi asfaltice ? minim 1 buc - autogudronator ? minim 1 buc -autocisterna cu dispozitiv de stropire ? 1 buc - macara pe pneuri ? minim 1 buc - autobasculante pentru transport ? minim3 buc;Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare propire sau inchiriere) de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria astfel incat sa fie disponibile pe perioada in care este necesara implicarea lor in derularea contractului. Se va prezenta Formularul E1, in original, insotit de urmatoarele, dupa caz: - copia conform cu originalul a facturii in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul; - copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul deleasing, in temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor; - copia conform cu originalul dupa partile relevante din contractul de inchiriere, din care sa rezulta ca, ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, precum si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii., Informatii privind tert sustinator al capacitatii tehnice si profesionale ? daca este cazul. Ofertantul poate fi sustinut
conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. Angajamentul ferm in forma autentica (Formular E2); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular A1);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006, din
partea sustinatorului (Formular A2); Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul A4)., Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea tehnica si/sau
profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti Operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular H2), semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe
ceilalti asociati in raport cu Orasul Vascau atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti Operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular H2),
semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi
indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in raport cu Orasul Vascau atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificareasistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (executie lucrari drumuri) valabil la data limita a depunerii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere. Cerinta nu poate fi indeplinita de terti sustinatori. Cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte comune, pentru partea din contract care o realizeaza fiecare asociat.(daca este cazul), Candidatii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul deprotectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (executie lucrari drumuri) valabil la data limita a depunerii ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere. Cerinta nu poate fiindeplinita de terti sustinatori. Cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte comune, pentru partea din contract care o realizeaza fiecare asociat. (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer