Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Modernizare drum judetean DJ 106G: Poiana Sibiului - Dobarca, km 0+500 - km 8+415"


Detaliu pentru invitatia numarul 353343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 353343/03.09.2013
Denumire contract: "Modernizare drum judetean DJ 106G: Poiana Sibiului - Dobarca, km 0+500 - km 8+415"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: +40 269217733, Fax: +40 269218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare drum judetean DJ 106G: Poiana Sibiului - Dobarca, km 0+500 - km 8+415"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum judetean DJ 106G: Poiana Sibiului - Dobarca, km 0+500 - km 8+415Valoarea estimata este de 6.729.540 lei fara TVA, din care: -C+M = 5.864.411 lei fara TVA-cheltuieli diverse si neprevazute = 581.720 lei fara TVA. Cheltuielile diverse si nepravazute reprezinta 9, 9%din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute), asa cum a fost stabilita prin documentatia tehnico-economica aprobata.Executia lucrarilor se face in functie de alocatiile bugetare anuale, urmand a fi finalizate integral pana la data de 30 aprilie 2015.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 729, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 20.000 lei, iar in cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare la jumatate.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aceasta se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, sau prin virament in contul Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231, CUI 4406223 pentru persoane juridice/fizice romane. in cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 8146, 44 lei din garantia de participare.Prevederile art.278^1 alin.1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, se va constitui prin retineri succesive/printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, conform art.90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta 34/2006. 3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente echivalente, respectiv formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, conform principiului recunoasterii reciproce. Este necesar ca din certificatele fiscale sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social. Din certificatele/atestatele trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa sectiunea formulare. 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: CINDREA IOAN-Presedinte CJS, BANCIU IOAN-Vicepresedinte CJS, LUCA MARCEL CONSTANTIN-vicepresedinte CJS, NICOLA IORDAN -Secretarul judetului CJS, STOICA IOAN-Dir. executiv CJS, BADILA IOAN-Dir. executiv CJS, GANEA RADU-IOAN-Sef serviciu achizitii publice CJS, FARCAS OVIDIU GLIGORE-Sef serv Patrimoniu Investitii CJS, TANASE PETRU- consilier Patrimoniu Investitii CJS, BEREA FELICIA-Consilier juridic CJS, INDRIES TEODORA ? OLIMPIA-Consilier juridic CJS, LINDE MIHAELLA-CRISTINA-Consilier juridic CJS, APOSTOL AURELIA-Consilier CJS, BRUMAR MARIANA- NICOLETA-Inspector CJS, CICUR ELENA-CAMELIA-Consilier CJS, MOLDOVAN ANICA-SIMONA-Inspector CJS, NUTU CAMELIA-Consilier CJS, AVRAM MARIA-Consilier Patrimoniu Investitii CRETU ANDA-Consilier Patrimoniu Investitii CARATUS IOAN-Consilier Patrimoniu Investitii TIRMONEA VASILE- Consilier Patrimoniu Investitii BANU MADALINA IOANA -Consilier achizitii publice CJS, POPA OANA - Sef serviciu CJS, FUIOR NICOLETA - Consilier juridic CJS BARBUC ROXANA - Consilier CJS; FARCASIU ANDREEA - Consilier CJS, Maria Maresiu, consilier CJS, Monica Dancanet (Basca)precum si consilierii judeteni: BANCIU IOAN BOLTRES REINDHARDT BORCAN CONSTANTIN BOROS ANA ANCUTA BOTTESCH MARTIN CHICEA RADU CIOCA LUCIAN IONEL CIMPEAN DANIELA COSA IOAN DUCA PETRU FLEISCHER WIEGAND - HELMUT GUNESCH FRIEDRICH ILIE - BOLOGA MARIA MANTA - KLEMENS CHRISTINE MIHAESCU LIVIU NICOLAE PHILIPPI ILSE PORR PAUL - JÜRGEN RACUCIU RADU MIHAI ROSU VIOREL SABAU DAN SAMARGHITAN MIHAI MIRCEA SOFRONE CONSTANTIN STANCIU CATALIN DORIAN NICOLAE SOVAIALA CONSTANTIN TARNITA MARIANA TEREA IOAN TROANCA ILIE TITONIA MARIA MAGDALENA UNGAR BEATRICE VOINEA DANUT - VIOREL WELLMANN EDUART 7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulare Operatorii economici au obligatia de a depune ofertele la adresa si pana la data si ora limita pentru depunere stabilite in invitatia de participare. Nota: Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi in valoare de minim 10.000.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri aceasta se va lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2012, 2011, 2010Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare vor fi date in sarcina vreunui subcontractant., Informatii privind personalul - Se va prezenta o declaratiecare sa contina informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;, Lista privind lucr.exec.in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Certificarile/recomandarile trebuie sa fie emise de beneficiariul investitiei.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documete ca au executat in ultimii 5 ani, prin unul sau maxim 3 contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 5.000.000 lei fara TVA. Ultimii 5 ani se considera ca termen de referinta data limita de depunere a ofertelor., Decl.referitoare la utilaje, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Nivel minim pt exec: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune, prin contract/precontract de inchiriere sau printr-un angajament de punere la dispozitie, de urm tipuri de echipamente: min.4 autobasculante cu capac mai mare sau egala de 20to, min. 1 autobetoniera, min.1 autocisterna cu disp.de strop cu m.a.j. 5-8t, min 1 autogreder pana la 175cp, min.autovehicul spec.pt.intret si reparare drum caroser. Lea5.5t, min.1buldozer pe senile 81-180cp, min.compactor autoprop cu rulouri(valturi)pana la 12tf, min 1compactor static autoprop rulouri(valturi) r8-14 de 14tf, min1 compactor static autoprop pe pneuri 10, 1-16tf, min 1 excavator pe pneuri motor termic(buldoexcavator 0.21-0.39 mc), min 1 macara pe pneuri 10-14.9tf, min.1 pompa hidraulica de beton cu 100m conducta la 40mc/h, min 1 repartizor finisor mixturi astfaltice mot.term.fara palpator 92cp, min 1 vibrator de interior pt beton actionat electric 0.9-1.5 kw, min1 vibrator universal cu motor termic 2.9-4cp. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are la dispoz, sub orice forma(leasing sau prin contr/conv de inchiriere) sau printr-un angajament de punere la dispozitie, o statie de asfalt.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer