Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum judetean DJ 135 si DJ 135A in orasul Miercurea Nirajului, judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 319835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Miercurea Nirajului
Numar invitatie: 319835/01.02.2012
Denumire contract: Modernizare drum judetean DJ 135 si DJ 135A in orasul Miercurea Nirajului, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Miercurea NirajuluiCod fiscal: 4322971, Adresa: PIATA BOCSKAI ISTVAN, NR.48, Miercurea Nirajului, Telefon: 0265-576004, Fax: 0265-576080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura on line, ofertele se depun in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum judetean DJ 135 si DJ 135A in orasul Miercurea Nirajului, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema "Modernizare drum judetean DJ 135 si DJ 135A in Orasul Miercurea Nirajului"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 107, 447 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de182.000, 00 Lei. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.470, 74 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, raportate la data limita de depunere a ofertelor. IMM-urile vor beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO38TREZ4765006XXX000223 deschis la Trezoreria Tg. Mures.Codul Fiscal al Autoritatii Contractante este: 4322971. Dovada constituirii garantiei de participare se va realiza conform prevederilor art. 17 alin 3 si 4 adica cu semnatura electronica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006- formularul 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ?formularul 12B.Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul va depune in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?formularul 12C.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formularul 40.Declaratie la Art. 69' din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioar ?formularul 44. Persoanele cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Daszkel Laszlo ? primar, Toth Sandor ? viceprimar, Orban Melinda ? compartiment achizitii publice, Nagy Zsigmond ?secretar, Csiki Bela-consilier contabil, Szentgyorgyi Ildiko-jurist. Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanefizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 18.200.000 lei. In cazul in care operatorul economic a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului financiar 2011, acesta poate indeplini nivelul impus al cifrei de afacerisi prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009.b) Bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat (2010).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista privind princ. lucrari executate in ultimi 5 ani, o copie a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau p.v. de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri in valoare de minim 9.107.447 lei, fara TVA. Se prezinta o recomandare din partea beneficiarului. b)Informatii privind utilajele, instalatiile, echipam. de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului. Lista va cuprinde minim utilaje: repartizor mixturi asfaltice 1 buc.; compactor mixt 1 buc., autogreder 1 buc; vibrocompactor cu rulouri netede 1 buc.; statie de preparat mixturi asfaltice minim 100 tone/ora. c)Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Dovada existentei in echipa de lucru a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia in domeniul constr. de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii-se admite si decizia interna de numire a acestuia in functie. a)Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri.b)Standarde de asigurare a mediului Se va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila integral in SEAP; Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in data de 16.02.2012, ora 15, 15 la sediul A.C.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer