Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum judetean DJ 151 km 38 + 200 ? km 40 + 600


Detaliu pentru invitatia numarul 351076
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI SARMASU
Numar invitatie: 351076/25.07.2013
Denumire contract: Modernizare drum judetean DJ 151 km 38 + 200 ? km 40 + 600
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI SARMASUCod fiscal: 6405259, Adresa: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Telefon: 0265 421855, Fax: 0265 421018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Romania, cod postal: 547515, telefon: +40 264421855, fax: +40 265421018, persoana de contact: MARIA TATAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului SarmasuLoc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum judetean DJ 151 km 38 + 200 ? km 40 + 600
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini pentru modernizare DJ 151 pe o lunsime de 2400 m. Valoarea estimata a lucrarilor: 643660 lei; Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 19300 lei, reprezentand un procent de 3% din valoarea estimata a lucrarilor.Total valoare estimata contract 662960 lei.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 643, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 12870 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Orasului Sarmasu b)prin virament bancar in contul: Orasul Sarmasu, RO63TREZ4805006XXX001174, Trezoreria Ludus c) Ordin de platasau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor d)Numerar, la casieria Orasului Sarmasu4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, prin atasarea Formularului-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 alin.(1) lit.b)din OUG 34/ 2006.Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006). In situatia constiturii garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor respecta prevederile HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr.34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr.34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ing. Mocean Ioan ? primar- Sallai Imre ? viceprimar-Sarac Gelu-Florin - presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare;Cerinta nr.4Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico - financiara: Copie dupa bilant contabil 2012Cerinta nr. 2 Informatii privind situatia economico - financiara: - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 640.000 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionalaCerinta nr. 1 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. impreuna cu anexa -Cerinta nr. 2 -Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta nr. 3 - Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului (in original). Pentru executarea contractului se solicita desemnarea urmatorilor experti: ? Responsabil tehnic cu executia- se vadepune atestat profesional obtinut conformHG 925/1995, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Inginer constructor specializare constructiidrumuri- se va depune diploma de studii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii (CQ) autorizati in domeniul constructiilor de drumuri - se va prezenta decizia de numire in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 4 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani cu anexa. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/Euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2008, 2009, 2010, 2011, 2012).Cerinta nr. 5 Experienta similara. Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim trei contracte cu o valoare cumulata de 640.000 lei. Acesta trebuie sa fie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se considera lucrari similare: lucrari de constructie/modernizare strazi Cerinta nr. 1 Informatii privind standarde de asigurarea a calitatii - Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2 Informatii privind standarde de protectie a mediului- Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalenteSe va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer