Achizitie publica - MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ 607 Km 20+352-25+352, judetul Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 325600
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325600/03.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ 607Km 20+352-25+352, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ 607Km 20+352-25+352, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tronsonul de drum studiat, in lungime de 5000 mincepe la km 20+352 si se desfasoara prin localitatea Pasaranipina la km 25+352, la limita cu jud. Gorj.Din punct de vedere al situatiei existente, DJ607 este un drum de deal nemodernizat, cu suprastructura dinpamant amestecat cu balast, pe alocuri degradata, in special in zonele cu declivitati mari, avind aliniamente lungi, cu racordari de curbe mari, cu elemente geometrice necorespunzatoare, atit in plan orizontal cit si in plan vertical.Pe acest tronson drumulare o platforma de 6-7 m latime si o parte carosabila de cca. 5 - 6 m cu suprastructura alcatuita din balast si pamant, marginita de o parte si alta de terenuri agricole in extravilan si proprietati particulare in intravilanul localitatii Pasarani.Pe sectorul de drum cuprins intre km 20+352 -25+352 se va realiza un sistem rutier nou, avind urmatoarea alcatuire constructiva: - 30 cm strat de fundatie din balast-6 cm strat de legatura binder de pietris concasatBADPC25 ;
-4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16 ;Acostamentele 2 x 0.75 m vor fi alcatuite dintr-un strat de 40 cm balast
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 840, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 52000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 3840 lei- in conf cu prev art.278 ^1 alin.1 lit.b
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s- au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MARIUS BALU - PRESEDINTE, NODIT ANDI - VICEPRESEDINTE, NICOLICEA LIVIU - VICEPRESEDINTE, FILIP LUCIAN - DIRECTOR EXECUTIV. Se va atasa in SEAP Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul are depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 300.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pentru o perioada de 1 luna., 2. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.600.000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie finala sau partiala) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare (lucrari de drumuri) in valoare de 3.800.000 lei fara TVA, 2. Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor prestatii pe ultimii trei ani. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii proiectare lucrari de drumuri in valoare de 40.000 lei fara TVA, 3. Ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Se vor prezenta documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului asa cum rezulta din proiectul tehnic atasat prezentei Fise de date a achizitiei. Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt : Statie de mixturiautorizata conform legii, finisor ? repartizator mixturi asfaltice, autogreder , compactor, autobasculanta cu prelata., 4. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? inginer cu experienta profesionala in lucrari de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: 1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu drumuri si poduri atestat MDRT; 1Responsabil tehnic cu calitatea; 1Inginer topograf; 1 inginer constructor specialitatea cai ferate drumuri si poduri cu minim 3 ani experienta in proiectarea de drumuri 1. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul sau echivalent - pentru domeniul lucrari de drumuri, 2. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, in copie conform cu originalul sau echivalent - pentru domeniul lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara =(pret minim * 60 / pret ofertat ), in care : ?pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ?pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai mare de 90 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 45 de zile nu se va puncta suplimentar.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 45 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 10 de zile nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 09:09