Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drum judetean DJ 709, km 75+942-79+552, sector limita de judet Talpos, judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 353190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 353190/29.08.2013
Denumire contract: ?Modernizare drum judetean DJ 709, km 75+942-79+552, sector limita de judet Talpos, judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317, persoana de contact: MONIKA BARANY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drum judetean DJ 709, km 75+942-79+552, sector limita de judet Talpos, judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie de lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drum judetean DJ 709, km 75+942-79+552, sector limita de judet Talpos, judetul Bihor? Valoarea estimata este de 4.690.180lei fara TVA la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 239.810 leifara TVA, respectiv in procent de 5, 11%.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 929, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val.estim.respectiv: 93.803, 6 lei. Perioada de valab. 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. G.P. va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original de catre: Ofertant, Ofertantul asociat, Subcontractant, Tertul sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte ? Cornel PopaCarmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? VicepresedinteIoan Mang - VicepresedinteFilip Cheseli? Director executivDimitrie Musca ? Director executivSarkady Zsolt Csaba ? Director executivSimon Maria- arhitect sefMaria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii PubliceMonika Gaje ? consilier Achizitii PubliceBorsos Beata - consilier juridic Achizitii PubliceAna-Laura Cociuba - consilier Achizitii PublicePopa Delia ? consilier Achizitii PubliceAvrigeanu Ionel? Consilier judeteanBezi Ovidiu ? Consilier judeteanBirta Florin-Alin ? Consilier judeteanBogdan Florin-Emil ? Consilier judeteanBogdan Traian ? Consilier judeteanBulzan Traian ? Consilier judeteanButi?ca Valentina ? Consilier judeteanCopil Ovidiu ? Consilier judeteanDer?idan Dan Ioan ? Consilier judeteanDume Dorel Marcel ? Consilier judeteanFoncea Gheorghe Dacian ? Consilier judeteanForro; Laszlo; ? Consilier judeteanGherdan Nicolae ? Consilier judeteanGrim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile ? consilier jude?eanPopa Alina ? Consilier judeteanPanti? Carmen- consilier Jude?eanMaghiar Calin? Consilier judeteanOros Florian-Victor ? Consilier judeteanPavel Emilian ? Consilier judeteanPop Viorel-Mircea ? Consilier judeteanCosta Traian ? Consilier judeteanSala Ioan ? Consilier judeteanSarkozi Alexandru ? Consilier judeteanScridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judeteanStrani? Mircea ? Consilier judeteanLakatos Ioan? consilier jude?eanSzabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?eanTurucz Maria ? Consilier judetean?irle Radu ? Consilier judeteanVolo?eniuc Dumitru ? Consilier judeteanOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 5) Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. legalizata.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straineSe va solicita prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 9.300.000 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatii privindangajamentul fermIn cazul in care of isi dem situ econ si finan invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina exclud de la procedura conform art.180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara va fi demonstrata prin executia in ultimii 5 ani a cel putin un contract avand ca obiect executia de lucrari similare, in valoare de cel putin 4.600.000 leiin domeniul ITR (infrastructura transport rutier) de constructie noua / modernizare / reabilitare / largire de drumuri nationale / autostrazi / drumuri judetene / drumuri comunale / strazi in localitati urbane in care participarea ofertantului la acestea sa fiavand ca obiect executia de lucrari similare, in valoare de cel putin 4.600.000 lei ? lucrari de drumuri si diverse lucrari de construc?ii de drumuri. In acest sens urmand a fi prezentate certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Lucrari in domeniul ITR ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: a?ternere covor asfaltic, reciclare, lucrari de intre?inere periodica, consolidare versan?i ?i altele similare aferente lucrarilorde constructie noua / modernizare / reabilitare / largire de drumuri nationale / autostrazi / drumuri judetene / drumuri comunale / strazi in localitati urbane.Lucrari in domeniul ITR ce vor fi luate in considerare includ ?i lucrari de tipul: reabilitare primara, repara?ie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente lucrarilor de constructie noua / modernizare / reabilitare / largire de drumuri nationale / autostrazi / drumuri judetene / drumuri comunale / strazi in localitati urbane., Cerinta nr. 2Se va prezenta oDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si o Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat ca fiind minim necesar in executia contractului :1.Coordonator proiect: o persoana2.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul II (Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele) cel putin o persoana;3.Responsabil cu controlul calitatii ?, cel putin 1 persoana4.Sef santier - cel putin o persoanaInginer in specialitatea drumuri si poduri, cu o vechime in activitate de minim 5 ani, cel putin 1 persoana, Coordonator proiect cu experienta profesionala de minim 3 ani in contracte/proiecte de lucrari** de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drumuri nationale/autostrazi/drumuri judetene/drumuri comunale/strazi in localitati urbane; Experienta profesionala in pozitia de Coordonator proiect/ Director proiect/Manager proiect/Adjunct director proiect/Adjunct manager proiect intr-un contracut/proiect de lucrari.** Lucrarile ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: reciclare, lucrari de de intretinere periodica, consolidare versanti si altele asemenea aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau drumurilor judetene si/sau autostrazilor.Lucrarile ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitare primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau drumurilor judetene si/sau autostrazilor., Pentru Responsabil tehnic cu executia se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a actelor care dovedesc atestarea acestuia, (atestat si legitimatia vizata la zi)., Pentru responsabil cu controlul calitatii
Se solicita detinerea unei diplome de Inginer al unei Facultati/Universitati in domeniul constructiilor de drumuri si/sau poduri si/sau tunele.
Se solicita experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari/ supervizare de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau drumuri judetene si/sau autostrada intr-o pozitie de Responsabil control calitate/Responsabil tehnic cu calitatea/Responsabil cu asigurarea calitatii/Inginer calitate.? ing responsabil CQ, se vor prezentain mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii, sau a unor certificate privind perfectionarea profesionala/formarea profesionala. Decizia interna de numire, copiaconform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus in contracte/proiecte de lucrari/supervizare de constructie noua si/sau reabilitare reabilitare/largire de drumuri nationale/autostrazi/drumuri. judetene/drumuri comunale/strazi in localitati urbane., Pentru responsabil sef santierSe solicitaexperienta profesionala de minim 3 ani in contracte/proiecte de lucrari/ supervizare de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau drumuri judetene si/sau autostrada; experienta profesionala in pozitia de Sef de santier/adjunct sef de santier intr-un contract/proiect de lucrari.
- se vor prezentain mod cumulat, urmatoarele: copia conform cu originalul a diplomei de studii sau a unor certificate privind perfectionarea profesionala/formarea profesionala, copiaconform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus in contracte/proiecte de lucrari/supervizare de constructie noua si/sau reabilitare reabilitare/largire de drumuri nationale/autostrazi/drumuri., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitateaSe va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe perioada efectiva de implicare in derularea contractului., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului din care minim: -1 statie betoane ?care prezinta certificate/declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data limita de depunere a ofertelor, folosite pentru indeplinirea contractului.-1 statie de preparat mixturi asfaltice ? care prezinta certificate/declaratii de conformitate pentru produse mixtura asfalticavalabile la data LIMITA de depunere a ofertelor, folosite pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii, angajament punere la dispozitie, etc.);Pentru statiile de betoane si mixturi asfaltice, in cazul in care exista un furnizor declaratin oferta, se vor depune atestatele de la furnizorul respectiv.Se califica ofertantii care detin sau dispun prin contract de laborator de incercari minim de gradul II.- repartizatoare ? 1 buc- compactor cu vibrator ? 2 buc- excavatoare ? 1 buc- masini de stropit ? 1 buc- autogudronator 3500-3600 litri ? 1 buc- picon ? 1buc- buldoexcavator ? 1 buc- masini transport ? 4buc- incarcator frontal - 1buc- buldozer - 1 buc- autogreder - 1 bucIn cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie.Se vor accepta deasemenea si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor mentionate, precum si prezentarea unui angajament., Informatii privindangajamentul ferm. In cz in care of isi demonstr situ tehnica si profesio invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea partea 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului, decl.priv.neincadrarea prev. art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 ., Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d e implicare in contract, daca sunt prezentate.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 (sau echivalent) un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificat sau orice alt document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data limita de depunere a ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer