Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "MODERNIZARE DRUM LOCAL DIN SATUL ZAGAVIA INTRE INTERSECTIA CU DC 145 SI INTRAREA LA SCOALA GENERALA


Detaliu pentru invitatia numarul 356761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SCOBINTI (PRIMARIA SCOBINTI)
Numar invitatie: 356761/06.01.2014
Denumire contract: "MODERNIZARE DRUM LOCAL DIN SATUL ZAGAVIA INTRE INTERSECTIA CU DC 145 SI INTRAREA LA SCOALA GENERALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCOBINTI (PRIMARIA SCOBINTI)Cod fiscal: 4541270, Adresa: sat.Sticlaria, com.Scobinti, jud.Iasi, Scobinti, Telefon: 0232760620, Fax: 0232720310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat.Sscobinti, com.Scobinti, jud.Iasi, Scobinti, Romania, cod postal: 705445, telefon: +40 0232760620, fax: +40 0232720310, persoana de contact: GHEORGHE HRITCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei Scobinti, comuna Scobinti, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "MODERNIZARE DRUM LOCAL DIN SATUL ZAGAVIA INTRE INTERSECTIA CU DC 145 SI INTRAREA LA SCOALA GENERALA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin implementarea proiectului se are in vedere: Modernizarea drumului local ce incepe din dc 145 (conventional km 0+000) ce strabate satul zagavia pana la cladirea scolii generale din zagavia, ce are o lungime de 960 m.Se va realiza un drum cu doua benzi de circulatie cu carosabil prevazut cu covor astfaltic cu latimea de 5, 5 m si doua acostamente de 0, 75 m. Viteza de proiectare este de 20-40 km/h, conform ordinului MT nr. 45/1998.Mentionam ca valoarea estimata a achizitiei , conform devizului general al proiectului este de 586, 348lei fara TVA. Valoareacheltuielilorcu diverse si neprevazute este 0.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 586, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2% din valoarea estimata, reprezentand 11.726, 96 lei (5.863, 48 lei pentru IMM). In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE (Banca Central-Europeana) cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie de participare se va vira in contul: nr.: RO50TREZ4092145020401XXX, deschis la Trezoreria Statului, AFPO HIRLAU, cod fiscal 4541270, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a a garantiei de participare este minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alin (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..Restituirea garantiei de participare - aceasta se va restitui in termen de 3 zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentului prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Formularul nr. 3 Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Sectiunea Formulare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.Se poate constitui: - prin scrisoare de garantie de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract; Formularul nr. 28- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie este de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului.ATENTIE!-Constituirea garantiei de buna executie reprezinta conditie obligatorie pentru eliberarea ordinului de incepere a lucrarilor.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenul stabilit pentru constiturea garantiei de buna executie, contractul isi va pierde valabilitateafara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de bunaexecutie. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform legislatiei in domeniu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se solicita: ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul - Formularul 13 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea formulare.Atentie!a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2: Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se solicita: ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, din sectiunea formulare.? Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale pentru sediul social. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei si Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilita?ii, eliberate de autorita?i ale ?arii de origine prin care sa dovedeasca ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iile catre bugetul de stat ?i bugetul local, in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Atentie! Pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul/candidatul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.Cerinta nr 3: Certificatului de participare cu oferta independenta ? (Ordinul nr.314/2010.)Se solicita: ? Certificatului de participare cu oferta independenta Formular 15 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta emis in conformitate cu ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP din sectiunea FormulareAtentie!a) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr 4: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006Se solicita: ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular 17 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din ordonan?a de urgen?a a guvernului nr. 34/2006 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: ? HritcuGheorghe-primar? Amaxinoaei Mihai ?secretar? Pintilie Gheorghe -contabil? Rusu Cristina ?consilier juridic-presedinte comisie evaluare oferte? Sopca Danut ?inspector ?membru comisie? Lodba Iulia ?referent ?membru comisie? Purcel Mihai ?consilier ?membru comisie? Matei Gheorghe ?consilier ?membru comisieAtentie! - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinatorCerinta nr 5: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute in art.46 din OUG nr.34/2006.Se solicita: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 16 -din sectiunea formulareAtentie! - se va prezenta de catre ofertant si ofertant asociat. Se solicita: ? Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.? Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.? Persoane fizice romane: - Autorizatia de functionare, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Aten?ie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele men?ionate.Aten?ie! Documentele, cu exceptia certificatului constatator, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Declaratie privindcifra medie de afaceriin domeniul de activitate aferent contractului , pe ultimii 3 ani (2011 , 2012 , 2013).Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii trei anitrebuie sa fie cel putin 588348lei.Se solicita prezentarea de documente doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele pot fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul".Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile L346/2004 beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri(pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Declaratie privind lista cu 1 maxim 5lucrari similarein valoarecumulata de minim 588348 lei exclusiv TVA.Cerinta nr 2: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, 1 maxim 5 lucrari similare in valoare cumulata de minim 588348 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Cerinta nr.3: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezentao lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Cerinta nr.4: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (3) litera b) se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta nr.5: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrariCerinta nr 6: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile dincontract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, sau acord desubcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare, conform formular nr. 14 sau declaratiaprivind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/lesubcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau lideruluiasociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridicesubcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau maimulti subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezentacontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractelede subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constituianexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fiprezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezentacontractele de subcontractare in original inainte de data semnariicontractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentrusemnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? formular nr.9Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantieCerinta nr. 7: Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Ofertantii vor face dovada detinerii, implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor ( certificare ISO9001 sau echivalent) specific domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata, valabila la data limitadepunerii ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor pentru partea de contract ce seCerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de protectie a mediului pentru activitatile de executie de lucrari specificedomeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata - certificare ISO 14001 sau echivalent, valabila la data limita depunerii ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecareasociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem deasigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru partea de contract ce se va realizaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer