Achizitie publica - «MODERNIZARE DRUM LOCAL IN COMUNA PECHEA,JUDETUL GALATI »
Detaliu pentru invitatia numarul 337946
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337946/23.10.2012
Denumire contract: «MODERNIZARE DRUM LOCAL IN COMUNA PECHEA, JUDETUL GALATI »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PECHEACod fiscal: 3126721, Adresa: str. Galati, nr. 181, Pechea, Telefon: +40 0236823507, Fax: +40 0236823507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Galati, nr. 181, Pechea, Romania, cod postal: 807240, telefon: +40 0236823507, fax: +40 0236823507, persoana de contact: NICOLAE MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PECHEA, Str.Galati 181, LOC.PECHEA, JUD.GALATI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «MODERNIZARE DRUM LOCAL IN COMUNA PECHEA, JUDETUL GALATI »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare drum local, in comuna Pechea, jud.Galati
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 167.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.500 lei(50% pentru IMM-uri - se va completa Formularul"Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii);Modalitatea de constituire; prin virament bancar (in contulRO56TREZ30624700271XXXXX - Trezoreria Mun.Galati, cod fiscal3126721), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - conform modelFormular nr.1 - Scrisoare de garantare bancara pentru participare la licitatie.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de dedepunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe pliculce contine oferta, langa Scrisoarea de inaintare: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si informele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.AutoritateaContractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, alin.(1)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexala contract.- Formular 15 sau sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facanddovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii de eligibilitate 12A , 12B, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura 12C;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;persoane cu functii dedecizie: Nicolae Marin - prinar comuna , Salceanu Gica - secretar comuna, Marin Mariana - sef birou financiar contabil, Niculescu Emilia -resp.achizitii.Consilieri locali: Angheluta Stefan, Barbu Dumitru, Boldea Iancu, Bratu Catrina, Crisan Neculai, Enache Ion, Ilie CatalinaMarilena, Ilie Gheorghe, Manea Virgil, Meca Marin, Mihai Constantin, Nastase Corina, Neagu Tinca, Suruianu Constanta, Stefu Georgel, TaruGheorghe, Zamfir Sandica.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie saateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertantnu are datorii la stat deoarece acest fapt poate avea efecte asupra derularii in bune conditii a contractului;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa atestesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant isirespecta obligatiile de plata a datoriilor la administratia locala;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-conform Ordinului 314/2010 ;In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor - s-a solicitatpentru a ne asigura ca potentialul ofertant este inregistrat legal conform legislatiei nationale in domeniu.Certificatul constatator se vaprezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Persoane juridice/fizice straine -documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de activitate includerealizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice in traducere legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -Cerinta minima: mediacifrei de afaceri globale va fi de minim 550.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani- - Fisa experienta similara: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract a carui obiect a fostexecutia de lucrari de natura similara (lucrari de modernizare drumuri)cu o valoare de minim 270.000 lei fara TVA. Orice Fisa referitoare la uncontract cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de copiacontractului, de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor in copie sau deprocesul verbal de receptie finala in copie si de recomandarea in copie(Formular 6) din partea beneficiarului/clientului respectiv (in cazul uneiasocieri conditia este indeplinita prin cumul) - s-a solicitat pentru a neasigura ca potentialul ofertant a mai desfasurat activitati similare si aremijloacele tehnice necesare pentru indeplinirea cu succes a contractuluicare urmeaza a fi atribuit.- Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamentele tehnice, -Standarde /echivalente : Certificat ISO 9001/2008 atesta faptul caoperatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii ;Certificat ISO 14001/2005; -confirma asigurarea unui nivel corespunzator alprotectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP, GRATUIT.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 08:57