Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drum local Ograda , si Modernizare str. Drum Nou ,comuna Maneciu , judetul Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 340409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MANECIU
Numar invitatie: 340409/04.12.2012
Denumire contract: Modernizare drum local Ograda , siModernizare str. Drum Nou , comuna Maneciu , judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANECIUCod fiscal: 2843221, Adresa: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Maneciu, Telefon: +40 0244295550/ +40 0244295225, Fax: +40 0244295550/ +40 0244295400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum local Ograda , siModernizare str. Drum Nou , comuna Maneciu , judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum local Ograda , siModernizare str. Drum Nou , comuna Maneciu , judetul Prahova?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 971, 960.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 19000 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4751, 96 ron(4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. ordin de plata in contul primariei maneiu deschis la Trezoreria Valeni de Munte. Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
conform art. 90 din HG 925/2006cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale deplata catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 14 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Nicolae Pana? Primar, Traian David-Viceprimar, Mihalache Alexandru ? secretar, Olga Dumitrescu? consilier achizitii, , consilieri localiAnghel Catalin, Chioveanu Constantin, Cretu Elisabeta, David Traian, David Ciprian, Deaconu Vasilica, Gogu radu, Iordache Vasile, IstrateNicolae, Matei Florin, Ploscaru Giginica, Sentaru ovidiu, Vasile Grigore.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conformprevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta incursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna incurs.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si uncertificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, celmai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata aacestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritateacontractanta. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritateacontractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitatedocumentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.800.000 lei.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 3.7 - Profilul personalului de executie: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii medii finalizate prin diploma de bacalaureat;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesareimplementarii proiectului: - Atestat profesional/permis de conducere/curs de calificare in specializareapentru care este propus., Cerinta nr. 4Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are indesfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractantarezervandu-si dreptulsa ceara referinte privind modul de indeplinire aobligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resursedeclarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si defiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificareale subcontractantilor, Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contractde executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de reabilitari drumuri , acarui valoare sa fie de minim 900.000 Lei (fara TVA).Lucrarile/serv. prez. in scopul dovedirii exp.sim.tb sa reprezinte lucrari/serv.efectiv executate/prestate, sens in care se vor prezenta dovezi coresp.priv.executia/prestarea acestora (doc.din cadrul carora sa rezulte natura, tipul sicomplexitatea, respectiv caracteristicile lucrarilor/serv. executate/prestate), cum ar fi: procese-verbale de receptie., Ofertantii vor prezenta cel pu?in o recomandare (datata, semnata, parafatade catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederileart. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de activitate saulucrare care face obiectul experientei similare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispizitie) de cel putinurmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - Excavator pe pneuri cu cupa de 0, 21?0, 39 mc;
- Sapatoare - miniexcavatoare pentru spatii inguste- Incarcatoare auto pe pneuri cu cupa de 2.6-3.9 mc- compactoare cu placa vibratoare si mai mecanic- Auto-camioane cu o capacitate mai mare de 16 tone- auto-utilitare transport materiale- statie de betoane - mortare agrementata tehnnic- Autospeciale transport beton cu o capacitate mai mare de 4 mc- autocisterne apa-Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II pentru constructii hidrotehnice, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Manager de proiect;
- Sef santier;
- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor;
- Inginer constructii hidrotehnice;
- Inginer instalatii electrice;
- Coordonator SSM- Personal de executie (fierar betonisti, dulgheri, zidari, instalatori instalatiielectrice, sudori, operatori utilaje, muncitori necalificati)., Cerinta nr. 3.1 -Profilul expertului Manager de proiect: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sauechivalent ;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi"Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin intrun proiect similar in cadrulcaruia a ocupat pozitia de manager de proiect/adjunct manager de proiect/sef santier., Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertului Sef santier: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc(hidrotehnica/constructii edilitare) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent ;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari de infrastructura de canalizare in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia dede sef santier/inginer., Cerinta nr. 3.3 - Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala., Cerinta nr 3.4 - Profilul expertului Specialist sanatate si securitate in munca: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006., In sustinerea cerintei privind personalul de specialitate ofertantii vor prezenta: CV-urile expertilor semnate de titular, datate siinsotite de documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare?, ,Continuare: ?cartile de munca sau dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a respectivilor specialisti) si/sau alte documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi; - diplome privind specializareapersonalului(studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);, continuare: - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certificate ale transcriptelor, declaratiilor pe propria raspundere din partea expertului incheiata in forma autententica privind experienta/certificarile echivalente detinute, insotite de dovada respectivelor certificari, a deciziilor de numire Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seriaISO 9001 sau echivalent pentru lucrarile deexecutie care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit., Implementarea standardului privind sistemul de management al mediului dinseria ISO 14001 pentru lucrarile de executie care fac obiectul contractuluice urmeaza sa fie atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pt oferta care prevede fundamentat cea mai mare perioada de garantie, dar nu mai mult de 3 ani se acorda punctajul maxim; Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = G(n)-Gminima acceptata/Gmax. - Gminima acceptata x 5, Legenda: G(n)-Perioada de garantie ofertata de operatorul economicpentru care se calculeaza punctajul, Gminim acceptata- Perioda de garatie minim acceptata (12 luni);Gmax. - Cel mai maretermen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire (max. 3 ani).
termen de executie
5
Descriere: Pt oferta care prevede cel mai mic termen de executie, dar nu mai mic de 3 luni se acorda punctajul maxim. Pentru celellate oferte, punctajul se acorda proportional. Astfel. T(e)= T(min) ?termen cel mai mic de executie/ T(max) termenul maxim de executie x 5. Legenda: T(e) ? termenul de executie pentru care se calculeaza punctajul, T(min) ? termenul minim de executie, T(max) ? temen maxim de executie. Nu se accepta termene de execute mai mari de 6 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer