Achizitie publica - Modernizare drum satesc DS2 Vaianu L= 200 m,km 1+250-1+450, sat Ciuperceni, Comuna Ciuperceni, Judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 337289
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337289/12.10.2012
Denumire contract: Modernizare drum satescDS2 Vaianu L= 200 m, km 1+250-1+450, sat Ciuperceni, Comuna Ciuperceni, JudetulGorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUPERCENI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENI JUD GORJ)Cod fiscal: 4448393, Adresa: CIUPERCENI, JUD. GORJ, Ciuperceni, Telefon: 0253276106, Fax: 0253276106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CIUPERCENI, JUD. GORJ, Ciuperceni, Romania, cod postal: 217155, telefon: +40 253276526, fax: +40 253276106, persoana de contact: DUMITRU TALOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ciuperceni, sat Ciuperceni, com Ciuperceni, Jud Gorj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drum satescDS2 Vaianu L= 200 m, km 1+250-1+450, sat Ciuperceni, Comuna Ciuperceni, JudetulGorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrei pentru Modernizare drum satescDS2 Vaianu L= 200 m, km 1+250-1+450, sat Ciuperceni, Comuna Ciuperceni, JudetulGorj
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part :1334 lei (pentru reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta decl pe propria rasp ca societatea se incadreaza in IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Modul de constituire a garantiei pentru participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie /Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarii;scrisoarea de garantie bancarava fi eliberata de o banca recomandabil cu sediul in Romania si se va depune in original ;sau -O.P. (vizat de banca)in contul RO38TREZ3365006XXX001919 deschis la Trezoreria Tg-Jiu ;Cod fiscal al autoritatii contractante 4448393.In masura in care consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , conform art.278*1(1)(c) din OUG nr 34/2006 suma de 889.50 lei.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 de luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor .Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: -prin scrisoare de garantie bancaracu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarii, -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Decl de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ord.SolicSe comp. Form 12 A-Decl pe propria raspundere privind neinc. in disp art 180 din Ordonanta nr.34/2006, apr. cu modif si comp prin Legea nr.337/2006 , cu modif. si comp. ulterioare.Forma de prez : doc. orig. si trad. in limba romana autorizata si leg. /autentificata sau copie lizibila ?conf cu orig ? a doc pentru op. economici din strainatate dupa caz.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .In cazul unui tert sustinator , persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si prof va prezenta o decl pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina exc. din proc de atribuire, cof art 180 din O. nr.34/2006, aprobata cu mod si compl prin Legea nr.337/2006 , cu mod. si compl. ult.Cerinta nr 2Se completeaza Formularul 12 B-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarie ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? a documentului pentru operatorii economici din strainatate dupa caz.Certificate de atestare fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidate precum si la bugetul local in original .Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Ofertantii, personae juridice romane si staine , trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local .Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidate sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stability operatorul nu se emit astfel de documente sau acestora nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator , persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conf.prevederilor art 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarie ulterioare.Cerinta nr 3.`Declaratia privind Calitatea de Participant la proceduraSolicitant: Se completeaza Formularul 12CIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Odn. 314/12.10.2010Solicitant : Se completeaza Formularul6 .Cerinta nr 5Declaratie pe propria raspundere privind nein. in prev. art.691 di OUG nr.34/2006 cu modif. si compl.ult.Solicitant: Se completeaza Formularul A.Pers in functie de decizie din cadrul aut contractante sunt: jurist Taloi Dumitru ?primar, Ec Corbeanu Domnica-contabil, ing Dobrescu Nicolae Daniel ?Viceprimar, jurist Calniceanu Maria- urbanism achizitii publice, Ec Isar Ion ?sef birou gospodarire si consilierii locali: Fometescu Mircea Danut, Popescu Ion, Fometescu Ilie, Popescu Pantelie Eleodor, Roventa Dumitru, Anescu Geta, FratilaGheorghe, Visan Pantelie, Craciunescu Sever, Panescu Nicolae. Certificat constatator emis de Oficiul Rgistrului Comertuluiin original sau copie legalizata . Se vor atasa copii dupa original, dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN precizata ca cerinta obligatorie sau echivalent.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau in copie legalizata , i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Rgistrului Comertului pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 .Informatii privind situatia economico-financiara .Solicitant: Cifra de afaceri globala medie anualape ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economicia executantului sa fie de minimum: 177.900 lei, egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului.Se va prezenta fisa de informati generale si Bilanturile contabile pe anii 2009 la data de 31.12.2009 , 2010la data de31.12.2010 si 2011 la dada de 31.12.2011 vizat de organele competentete , copie stampilata si semnata ?conform cu originalul ?de catre reprezentantul legal al ofertantului ., Cerinta 2.Cash-flow pentru executia lucrarilorOfertantii vor prezenta un angajament din partea administra. , prin care se angajeaza ca la data semnarii contractului de executie va avea accessau are disponibile resursele reale , negrev. de datorii, lini de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flowde 88.950, 00 pentruperioda de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 2.Experienta similara Solic.Prezentarea Fiseicu experienta similara pentruminim uncontract lucrari finalizatprin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare mai mica sauegala cu valoarea estimata, (prin contract finalizat se intelege conform art.14 dinOrdin 509/2011 al ANRMAP) .In cazul prezentarii mai multor contracte , Valoarea executarii lucrarilorprezentate trebuie sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractuluide88.950 leifara TVA .2.Contractelein baza caroraa fost intocmita fisa cu exp. similara , in copie semnata si stampilata conf. cu originalul ?se va limita doar la copi de pe partile relevante din contract (parti, durata, valuare, garantie, semnaturi), in copie semnata si stampilata conf. cu originalul.3. Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor saude receptie finala , pentru contractul prezentat ca exp. similara , in copie semnata si stamp. conf. cu orig.4. Recomandarea din partea benf contrac, Cerinta 3. Informatii privind echipamentele tehnice , instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Solicitat :1.Prezentarea declaratiei insotite de un tabel privind echipamentele tehnice , instalatiile de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .2.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii(dotare proprie /inchiriere sau alte formede punere la dispozitie )a urmatoarelor utilaje implicate in realizarea contractului : excavator, buldoexcavator, cilindru compactor, statie asfalt, pompa turnat beton, Vibrator universal cu motor termic, autobasculanta transport.Se va prezenta copie document de detinere sau angajament de inchiriere ulterioara pentru utilajele si echipamentele solicitate., Cerinta 4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Solicitant :1. Prezentarea declaratiei referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru: responsabil cu controlul calitatii, manager de proiect cu experienta profesionala in constructii de infrastructurade transport, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar , sef de santier ?inginer de drumuri cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar si responsabil tehnic cu ececutia pentru domeniul drumuri si constructii rutiere atestat de autoritatea in domeniu.Se va prezenta : diplome/Certificari/atestate, C.V.-uri si documente care sa confirme /probeze experienta fiecarui expert., Cerinta nr 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie , beneficiari . Certificat ISO 9001 SAU ECHIVALENTCERTIFICAT ISO 14001 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Oferta financiara?- 75 punctea) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 75 de puncte ;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P pretul ofertei n=(pret oferta minim/pret oferta n)x punctajul maxim alocat .Preturile carese compara in vederea alocarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara fara TVA.
durata executiei
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare « termen de executie lucrari »se acorda astfel : Pentru termenul de executie cel mai mic (unitatea de masura zile calendaristice ) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare -25 puncte , pentru alt termen de executie se acorda punctaj astfel : Te=(Te minim/Te(n)x25, unde Te1=punctajul ofertei pentru factorul de evaluare « termen de executie « , Te minim=termenul de executie cel mai mic ofertat , Te(n)=termenul de executie ofertat de operatorul economicpentru care se calculeaza punctajul .Mentionam ca durata de executie minima sub care nu se va puncta suplimentar este de 1 luna iar durata maxima acceptata , peste care oferta este considerata neconforma este de 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic(se gaseste atasata la invitatia de participare)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 11:42